Mercedes: Λείπει ο Μπρον!

Ο επικεφαλής της γερμανικής ομάδας και μέτοχος, Τότο Βολφ δε δίστασε να παραδεχτεί πως η απουσία του Ρος Μπρον από τα πιτ της Mercedes θα επηρεάσει την απόδοσή τους.

Ο 60χρονος Βρετανός μηχανικός επέλεξε να αποσυρθεί από την ενεργό δράση στο τέλος της περσινής χρονιάς και αυτή τη στιγμή ιδιωτεύει. Μάλιστα αφιερώνει μεγάλο μέρος του χρόνου του ψαρεύοντας.

Ο Μπρον στην καριέρα του σε μεγάλο βαθμό
ταυτίστηκε με το Μίκαελ Σουμάχερ είναι ο μηχανικός που βρίσκονταν δίπλα στο Γερμανό πρωταθλητή και στους επτά παγκόσμιους τίτλους. Στη Benetton το 1994 και το 1995, στη Ferrari από το 1996 έως και το 2006 αποχώρησε μετά για λίγο και επέστρεψε οργανώνοντας την ομάδα της Honda. Όταν ο Ιάπωνας κατασκευαστής αποχώρησε στο τέλος του 2008 ο Μπρον έσωσε την ομάδα και το προσωπικό, δημιουργώντας την Brawn που πήρε τον τίτλο το 2009. Η εν λόγω ομάδα εξαγοράζεται από τη Mercedes στο τέλος της ίδιας χρονιάς και ο Μπρον έμεινε στο τιμόνι της για τέσσερα χρόνια. Πέρυσι ήταν μια μεταβατική περίοδος καθώς ο Βρετανός φρόντισε να γίνει ομαλά η ανάληψη των αρμοδιοτήτων του στο τεχνικό κομμάτι από τον Πάντι Λόου (σ.σ.: πήρε μεταγραφή από τη McLaren όπου ήταν διευθυντής μηχανολογίας) και στο αγωνιστικό από τον Τότο Βολφ.

Μιλώντας σχετικά ο Βολφ τόνισε:
«Φυσικά όταν φεύγει από μια ομάδα ένας άνθρωπος της εμβέλειας του Μπρον αυτό έχει αντίκτυπο. Ήταν ένας εμβληματικός ηγέτης και η απουσία του θα φανεί ειδικά στους αγώνες όταν υπάρχει ένταση. Τα ηγετικά του προσόντα και η καθοδήγηση ήταν κάτι εξωπραγματικό. Έφυγε όμως και η ομάδα προχωρά είναι μεγάλη ομάδα και υπάρχουν γύρω μας περί τους 200 ικανούς ανθρώπους που θα καλύψουν το κενό». 



O Νίκο Ρόσμπεργκ οδηγεί τη νέα W05 στη Χερέθ. Η συμβολή του Μπρον στη δημιουργία αυτού του μονοθεσίου ήταν σημαντική.


Από την πλευρά του ο μηχανικός Πάντι Λόου
που τώρα βρίσκεται σε πόστο επικεφαλής του τεχνικού τμήματος συμπλήρωσε: «Με το Βολφ συνεργαζόμαστε δεν έχουμε χωρίσει αρμοδιότητες. Ειδικεύεται περισσότερο στο εμπορικό κομμάτι και εγώ στο τεχνικό αλλά διοικούμε από κοινού την ομάδα. Το δικό μου υπόβαθρο είναι αυτό του τεχνικού διευθυντή οπότε κατανοώ καλύτερα μερικά απ’ αυτά που κάνουμε. Ο ρόλος μου δεν έχει διαφορά απ’ αυτά που έκανε ο Ρος τα προηγούμενα χρόνια. Είναι ένας συναρπαστικός ρόλος και ανυπομονώ για τα χρόνια που θα έρθουν».

Στην ομάδα της Mercedes F1 διατηρεί ρόλο μη εκτελεστικού αντιπροέδρου ο Νίκι Λάουντα που κατέχει και το 10% των μετοχών της. Ένα ακόμη 30% ανήκει στον Τότο Βολφ και το υπόλοιπο 60% στη μητρική εταιρεία. Το τεχνικό επιτελείο απαρτίζει μια ομάδα κορυφαίων μηχανικών. Ο Μπομπ Μπελ έχει τον τίτλο του τεχνικού διευθυντή, ο Άλντο Κόστα είναι διευθυντής μηχανολογίας και ο Τζεφ Ουίλς διευθυντής τεχνολογίας.

Μένει να δούμε αν η επιστροφή της Honda στη F1, του χρόνου μπορεί να δελεάσει το Μπρον να επανέλθει στην ενεργό δράση με τα χρώματα της McLaren.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr