Είναι αλήθεια πως μετά τον πρώτο αγώνα στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης, το κλίμα δεν είναι το καλύτερο δυνατό στους κόλπους της Ιταλικής ομάδας.
Τάκης Πουρναράκης
ι κόκκινοι έχουν το θάρρος να παραδεχτούν πως
δεν έκαναν την καλύτερη δυνατή δουλειά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Οι Αλόνσο και Ράικονεν δεν ήταν σε θέση να διεκδικήσουν την παρουσία τους στο βάθρο του πρώτου αγώνα και αυτή τη στιγμή για τη Ferrari είναι κομβικό να μην αναλωθούν σε αλληλοκατηγορίες αλλά να επικεντρώσουν την προσοχή τους στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του μονοθεσίου.
Κλείσιμο
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε:
"Είναι σημαντικό ο καθένας από μας να κάνει τη δουλειά του και να επικεντρώνει την προσοχή του σε ότι έχει εκκρεμότητα αντί να ψάχνουμε να βρούμε το φταίχτη. Ως ομάδα πρέπει να ενεργήσουμε όλοι μαζί και αυτό έχω ζητήσει απ' όλους τους μηχανολόγους και το υπόλοιπο προσωπικό".
Αναφερόμενος στην υστέρηση της μονάδας ισχύος της Ferrari
- στην Αυστραλία ο Αλόνσο δεν είχε δύναμη να περάσει τη Force India - Mercedes του Χούλκενμπεργκ - ο Ντομενικάλι παραδέχτηκε: "Είναι ένας τομέας που πρέπει να βελτιωθούμε. Όσο περισσότερη δύναμη έχεις, τόσο λιγότερο πατάς τέρμα το γκάζι, αυτό επιδρά θετικά στην κατανάλωση καυσίμου. Η γάτα πρέπει να δαγκώσει την ουρά της. Οφείλουμε να βελτιωθούμε σε όλους τους τομείς, δε θέλω να επικεντρωθώ σ' αυτό γιατί και το μονοθέσιο επιδέχεται μεγάλες βελτιώσεις".
Η εικόνα του Ράικονεν να μπλοκάρει συνέχεια τους τροχούς της F14T αντιμετωπίζοντας πρόβλημα στην ισορροπία κρατήματος του εμπρός μέρους αλλά και στην κατανομή της πέδησης είναι κάτι που στη Ferrari δε θέλουν να ξαναδούν αρχής γενομένης από τον επόμενο αγώνα την ερχόμενη Κυριακή (30/3) στη Μαλαισία.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.