Ο Φινλανδός δεν οδήγησε χτες και σήμερα στις δοκιμές εξέλιξης στο Μπαχρέιν. Άφησε τη βρώμικη δουλειά στον Αλόνσο, ο Ισπανός αρέσκεται στη λεπτομέρεια.
Τάκης Πουρναράκης
Ο Ράικονεν δε ξεκίνησε με το δεξί τη φετινή χρονιά στη Ferrari, τα αποτελέσματά του είναι πενιχρά στους πρώτους αγώνες. Η καλύτερη θέση μέχρι τώρα μετά από 3 αγώνες είναι η 7η στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Κλείσιμο
Μιλώντας για τη συνέχεια ο Iceman άφησε ένα παράθυρο αισιοδοξίας: «Στη θεωρία το Μπαχρέιν ήταν η πιο δύσκολη πίστα για μας, τώρα έρχονται ενόψει του Κινέζικου GP κάποια νέα εξαρτήματα στο μονοθέσιο που ελπίζω να βελτιώσουν τη θέση μας. Ξέρουμε καλά τι πρέπει να κάνουμε. Η ομάδα πιέζει στο 100% αλλά χρειάζεται χρόνος, αυτό είναι γεγονός. Δεν είναι χαζοί άνθρωποι, σχεδιάζουμε πολύ καλά πράγματα για το μέλλον. Δυστυχώς αυτή τη στιγμή τα αποτελέσματα μας αδικούν όμως πιστεύω πως η ομάδα έχει τη δυναμική ν’ ανατρέψει την κατάσταση. Έχω ξαναβρεθεί σε δύσκολες καταστάσεις σ’ αυτή την ομάδα και σε άλλες και είμαι σίγουρος ότι θα βρεθεί διέξοδος».
Ο Ράικονεν ήταν πιο ικανοποιημένος από το σετάρισμα του εμπρός μέρους της F14T στο Μπαχρέιν: «Νομίζω πως βελτιώσαμε το μονοθέσιο η αίσθηση που δίνει είναι καλύτερη αν και δε φάνηκε στα αποτελέσματα».
Ο Ράικονεν δεν οδήγησε χτες και σήμερα στο Μπαχρέιν αλλά θα οδηγήσει και τις δυο μέρες δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη στις 13/14 Μαΐου.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.