Ferrari: Παραιτήθηκε ο Ντομενικάλι!
14.04.2014
14:33
Ο μέχρι χτες αγωνιστικός διευθυντής της Ιταλικής ομάδας υπέβαλλε την παραίτησή του επωμιζόμενος την ευθύνη για τη μη ανταγωνιστική εικόνα που παρουσιάζει η Scuderia.
Η παραίτησή του έγινε δεκτή από τον πρόεδρο της εταιρείας, Λούκα ντι Μοντεζέμολο. Το ρόλο αυτό θα αναλαμβάνει άμεσα ο Μάρκο Ματιάτσι μέχρι χτες διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική.
Ακόμη δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από την πλευρά της Ferrari, αναμένεται μέσα στη μέρα.
Ο Ντομενικάλι διαδέχτηκε το Ζαν Τοντ στο ρόλο αυτό το 2008. Η κριτική που ασκήθηκε στο πρόσωπό του ήταν έντονη κατά καιρούς, το πρόβλημα κατά την άποψή μας εντοπίζονταν στο ότι ο συμπαθής κατά τα άλλα Ιταλός ήταν μέλλος της ομάδας προτού αναλάβει το συγκεκριμένο ρόλο. Έχοντας υπηρετήσει στα γραφεία προσωπικού και εταιρικών σχέσεων και διατηρώντας άριστες προσωπικές σχέσεις με όλα τα μέλη της ομάδας δεν ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος για να επιβάλλει τη σιδηρά πειθαρχία που απαιτεί η ανταγωνιστική φύση της F1.
Η αντικατάστασή του έπρεπε κατά την άποψή μας να έχει γίνει μετά τον τελικό του Άμπου Ντάμπι το 2010 όταν ο Αλόνσο με λάθος στρατηγική «κόλλησε» μισό αγώνα πίσω από τον Πετρόφ και έχασε τον τίτλο. Έναν τίτλο που πανάξια κατέκτησε ο Φέτελ.
Ακόμη δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από την πλευρά της Ferrari, αναμένεται μέσα στη μέρα.
Ο Ντομενικάλι διαδέχτηκε το Ζαν Τοντ στο ρόλο αυτό το 2008. Η κριτική που ασκήθηκε στο πρόσωπό του ήταν έντονη κατά καιρούς, το πρόβλημα κατά την άποψή μας εντοπίζονταν στο ότι ο συμπαθής κατά τα άλλα Ιταλός ήταν μέλλος της ομάδας προτού αναλάβει το συγκεκριμένο ρόλο. Έχοντας υπηρετήσει στα γραφεία προσωπικού και εταιρικών σχέσεων και διατηρώντας άριστες προσωπικές σχέσεις με όλα τα μέλη της ομάδας δεν ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος για να επιβάλλει τη σιδηρά πειθαρχία που απαιτεί η ανταγωνιστική φύση της F1.
Η αντικατάστασή του έπρεπε κατά την άποψή μας να έχει γίνει μετά τον τελικό του Άμπου Ντάμπι το 2010 όταν ο Αλόνσο με λάθος στρατηγική «κόλλησε» μισό αγώνα πίσω από τον Πετρόφ και έχασε τον τίτλο. Έναν τίτλο που πανάξια κατέκτησε ο Φέτελ.
Ο πρόεδρος της Ferrari, Λούκα ντι Μοντεζέμολο παραβρέθηκε στον τελευταίο αγώνα στο Μπαχρέιν, όπου προσπάθησε να ασκήσει πολιτική πίεση στις αρχές του σπορ όσον αφορά στην οικονομία καυσίμου. Εμφανίστηκε στα πιτ της ομάδας πριν την εκκίνηση του αγώνα, έφυγε όμως έξαλλος πριν το φινάλε όταν ήταν ορατό το πρόβλημα ρυθμού των F14T. Το ρεπορτάζ των προηγούμενων ημερών έλεγε πως θα υπάρξουν άμεσα αλλαγές στη Ferrari, μένει να δούμε τι ακριβώς θα γίνει μετά την αλλαγή φρουράς στο πόστο του αγωνιστικού διευθυντή.
Λογικά ο Ντομενικάλι θα συνεχίσει να βρίσκεται στη Ferrari, εργαζόμενος σε άλλο πόστο.
Ο Ματιάτσι ως αγωνιστικός διευθυντής θ’ αναφέρεται στον Μοντεζέμολο
(σ.σ: φωτ. από παλιότερη συνεύρεση των δυο τους σε εκδήλωση) και θα έχει άμεση
συνεργασία με τον Τζέιμς Άλισον, τεχνικό διευθυντή της ομάδας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr