Στη Lotus δεν είχαν αλλάξει ούτε σετάρισμα!
Στη Lotus δεν είχαν αλλάξει ούτε σετάρισμα!
Ενδεικτικές του ρυθμού που κατηφορίζει η βρετανική ομάδα φέτος είναι οι επισημάνσεις του Ρομέν Γκροζάν για το σετάρισμα της E22.
Η ομάδα άργησε να παρουσιάσει φέτος το μονοθέσιο της και οι πρώτοι αγώνες ήταν ουσιαστικά σα δοκιμές εξέλιξης γι’ αυτούς. Η Ε22 αποδείχτηκε αναξιόπιστη και αργή. Μετά από 4 αγώνες δεν έχει ακόμη πάρει βαθμό στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Όπως παραδέχτηκε ο Γκροζάν η ομάδα για πρώτη φορά ήταν σε θέση να δουλέψει πάνω στο σετάρισμα του μονοθεσίου στον τελευταίο αγώνα στην Κίνα.
Μιλώντας σχετικά ο Γάλλος πιλότος σημείωσε: «Αργήσαμε με το βασικό set – up του μονοθεσίου και αυτό δεν ήταν σωστό καθώς έχουν αλλάξει πολλά. Το μονοθέσιο ήταν δύσκολο να οδηγηθεί και δεν ήταν αποδοτικό. Άλλαξαν, τα ελαστικά η αεροδυναμική, η μονάδα ισχύος και εμείς διατηρούσαμε το περσινό σετάρισμα της Ε21 που δεν ταιριάζει στη φετινή Ε22. Τώρα μπορούμε πλέον να εφαρμόσουμε τις ιδέες που έχουμε για το σετάρισμα της Ε22 ώστε να είναι γίνει πιο εύκολη στην οδήγηση. Πρέπει απλά να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Το μονοθέσιο μας ήταν εντελώς ασταθές και απρόβλεπτο. Το εμπρός μέρος δε φαίνεται τόσο στα τηλεοπτικά πλάνα ότι είναι νευρικό αλλά είχαμε θέμα και στα δυο άκρα. Δεν ξέραμε ποιο από τα δυο θα γλιστρήσει πρώτο. Αυτό οφείλονταν πως το περσινό σετάρισμα δε δουλεύει με τα φετινά αεροδυναμικά δεδομένα. Στην Κίνα υπήρξε μεγάλη βελτίωση αλλά δεν ήταν το μόνο που αλλάξαμε. Όπως ξέρετε χρειάζονται πολλά πράγματα για να γίνει ένα καλό μονοθέσιο. Υπάρχει δυναμική που θ’ αποκαλυφθεί στους επόμενους αγώνες. Αρκεί να δουλέψουμε πάνω στους σωστούς συνδυασμούς. Αν βαδίσουμε στο σωστό δρόμο σύντομα θα επιστρέψουμε στο βάθρο».
Όπως παραδέχτηκε ο Γκροζάν η ομάδα για πρώτη φορά ήταν σε θέση να δουλέψει πάνω στο σετάρισμα του μονοθεσίου στον τελευταίο αγώνα στην Κίνα.
Μιλώντας σχετικά ο Γάλλος πιλότος σημείωσε: «Αργήσαμε με το βασικό set – up του μονοθεσίου και αυτό δεν ήταν σωστό καθώς έχουν αλλάξει πολλά. Το μονοθέσιο ήταν δύσκολο να οδηγηθεί και δεν ήταν αποδοτικό. Άλλαξαν, τα ελαστικά η αεροδυναμική, η μονάδα ισχύος και εμείς διατηρούσαμε το περσινό σετάρισμα της Ε21 που δεν ταιριάζει στη φετινή Ε22. Τώρα μπορούμε πλέον να εφαρμόσουμε τις ιδέες που έχουμε για το σετάρισμα της Ε22 ώστε να είναι γίνει πιο εύκολη στην οδήγηση. Πρέπει απλά να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Το μονοθέσιο μας ήταν εντελώς ασταθές και απρόβλεπτο. Το εμπρός μέρος δε φαίνεται τόσο στα τηλεοπτικά πλάνα ότι είναι νευρικό αλλά είχαμε θέμα και στα δυο άκρα. Δεν ξέραμε ποιο από τα δυο θα γλιστρήσει πρώτο. Αυτό οφείλονταν πως το περσινό σετάρισμα δε δουλεύει με τα φετινά αεροδυναμικά δεδομένα. Στην Κίνα υπήρξε μεγάλη βελτίωση αλλά δεν ήταν το μόνο που αλλάξαμε. Όπως ξέρετε χρειάζονται πολλά πράγματα για να γίνει ένα καλό μονοθέσιο. Υπάρχει δυναμική που θ’ αποκαλυφθεί στους επόμενους αγώνες. Αρκεί να δουλέψουμε πάνω στους σωστούς συνδυασμούς. Αν βαδίσουμε στο σωστό δρόμο σύντομα θα επιστρέψουμε στο βάθρο».
Ο Γάλλος πιλότος παρέμεινε πιστός στην ομάδα παρά τις καθυστερήσεις στις πληρωμές, η Lotus του χρωστά ακόμη χρήματα από πέρυσι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα