Red Bull: Αναβάθμιση στη μονάδα ισχύος της Renault!
07.05.2014
11:44
Οι πρωταθλητές έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους για μια καλή εμφάνιση επί Ισπανικού εδάφους όπου έχουν κερδίσει δυο φορές το 2010 με το Μαρκ Γουέμπερ και το 2011 με το Σεμπάστιαν Φέτελ στην αναβαθμισμένη έκδοση της μονάδας ισχύος της Renault.
Όπως ίσως θυμάστε η γαλλική εταιρεία δεν ξεκίνησε με το δεξί την προσπάθειά της με τη νέα μονάδα ισχύος που χρησιμοποιούν φέτος τα μονοθέσια της F1. Αυτή αποτελείται από ένα θερμικό κινητήρα 1.6lt, υπερτροφοδοτούμενο με απόδοση 600PS, δυο ηλεκτροκινητήρες, χώρο αποθήκευσης ενέργειας και κεντρική μονάδα ελέγχου. Η Renault εκτός από τη Red Bull προμηθεύει με κινητήρα τις Lotus, Toro Rosso και Caterham.
Σε συνέντευξη που μας παραχώρησε πριν την έναρξη της σεζόν ο επικεφαλής δραστηριοτήτων πίστας της Renault, Ρεμί Ταφίν επικέντρωνε την προσοχή του στον τρόπο λειτουργίας του turbo.
Όπως και να έχει στη γαλλική εταιρεία δεν έμειναν στάσιμοι και με την τελευταία αναβάθμιση που θα παρουσιάσουν τις επόμενες μέρες στην Ισπανία υπόσχονται μια σημαντική βελτίωση.
Στη Red Bull ξέρουν καλά πως η RB10 έχει όλα τα φόντα να κοντράρει την W05 από τη στιγμή που η μονάδα ισχύος της Renault θα φτάσει σ’ επίπεδα απόδοσης, αυτήν της Mercedes. Ποντάρουν πολύ στους δυο επόμενους αγώνες σε Ισπανία (11/5, απευθείας Alpha 14:10) και Μονακό (25/5) όπου η ισχύς του κινητήρα δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο όσο στον προηγούμενο αγώνα στην Κίνα.
Σε συνέντευξη που μας παραχώρησε πριν την έναρξη της σεζόν ο επικεφαλής δραστηριοτήτων πίστας της Renault, Ρεμί Ταφίν επικέντρωνε την προσοχή του στον τρόπο λειτουργίας του turbo.
Όπως και να έχει στη γαλλική εταιρεία δεν έμειναν στάσιμοι και με την τελευταία αναβάθμιση που θα παρουσιάσουν τις επόμενες μέρες στην Ισπανία υπόσχονται μια σημαντική βελτίωση.
Στη Red Bull ξέρουν καλά πως η RB10 έχει όλα τα φόντα να κοντράρει την W05 από τη στιγμή που η μονάδα ισχύος της Renault θα φτάσει σ’ επίπεδα απόδοσης, αυτήν της Mercedes. Ποντάρουν πολύ στους δυο επόμενους αγώνες σε Ισπανία (11/5, απευθείας Alpha 14:10) και Μονακό (25/5) όπου η ισχύς του κινητήρα δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο όσο στον προηγούμενο αγώνα στην Κίνα.
Αναφερόμενος στην προσπάθεια της Renault, ο Ταφίν προσπάθησε να παραμείνει προσγειωμένος: «Δε θα έλεγα πως είμαι αισιόδοξος αλλά ρεαλιστής. Θεωρώ πως δε θα υστερούμε σημαντικά σε ισχύ σε Μονακό και Βαρκελώνη. Όπως σε κάθε αγώνα είναι σημαντικό να δουλεύει σωστά η μονάδα ισχύος. Πριν το Μόντρεαλ θα παρουσιάσουμε κάτι που θα είναι κοντά στο 100% των δυνατοτήτων της μονάδας ισχύος. Συνολικά δείχνει πολλά υποσχόμενο αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε και την αξιοπιστία. Δε θυμάμαι ποτέ στη Renault να έχουμε πιέσει τόσο, όσο αυτή την εποχή σε θέματα αξιοπιστίας. Η βελτίωση της απόδοσης θα προέρθει από αναβαθμισμένη χαρτογράφηση ενώ θ’ αλλάξουμε και κάποια τμήματα. Επιλύοντας κάποια θέματα που έχουμε με τον V6 θα μπορέσουμε να πάρουμε μεγαλύτερη ισχύ».
Η RB10 δεν έχει την δύναμη ν' αντισταθεί στις επιθέσεις των Mercedes στο τέλος της ευθείας.
Η RB10 δεν έχει την δύναμη ν' αντισταθεί στις επιθέσεις των Mercedes στο τέλος της ευθείας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr