Ο Ισπανός πρωταθλητής της Ferrari οριοθετεί τους φετινούς στόχους της ομάδας του μέχρι τη 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Τάκης Πουρναράκης
Η Ferrari παρουσίασε ένα βελτιωμένο πακέτο αεροδυναμικής και μονάδος ισχύος στην Ισπανία και προς μεγάλη απογοήτευση όλων στο Μαρανέλο είδε τη διαφορά από τη Mercedes ν’ αυξάνεται αντί να μειώνεται. Ο Αλόνσο τερμάτισε 6ος και ο Ράικονεν 7ος ένα γύρο πίσω από τις W05 Hybrid.
Κλείσιμο
Μιλώντας σχετικά ο 32χρονος παγκόσμιος πρωταθλητής τόνισε: «Μέχρι τώρα τα πάμε μέτρια, δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι. Φάγαμε γύρο στην Ισπανία, ήμασταν στις θέσεις 9&10 στο Μπαχρέιν στις κατατακτήριες δοκιμές δεν είμαστε στην πρώτη σειρά και στους κατασκευαστές βρισκόμαστε στην 3η θέση της βαθμολογίας. Αν εξαιρέσει κανείς τις Mercedes που αγωνίζονται σε άλλη κατηγορία ερχόμαστε ή πρώτοι ή δεύτεροι. Δεν υπάρχει βέβαια κάποιο έπαθλο γι’ αυτό, απλά δείχνει πόσο μαχητές είμαστε, παλεύουμε πάντα ανεξάρτητα από τις δυνατότητες που έχουμε. Ξέρω πως υπάρχει μεγάλη διαφορά σε απόδοση και σε βαθμούς από τη Mercedes. Η δουλειά μας αυτή τη στιγμή είναι να κάνουμε ότι μπορούμε για να βελτιώσουμε το μονοθέσιο για να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί και να δυσκολέψουμε τη ζωή της Mercedes. Πρώτα απ’ όλα κερδίζουν χωρίς άγχος και χωρίς να πιέζουν το μονοθέσιο τους. Δεν κάνουν λάθη και εναπόκειται σε μας να τους πλησιάσουμε ώστε να περιπλέξουμε λίγο τα πράγματα γι’ αυτούς».
Έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που ο Αλόνσο κέρδισε τελευταία φορά και επτά από τότε που πήρε τον 2ο τίτλο του με τη Renault. Παραταύτα ο Ισπανός δε χάνει την πίστη του: «Νομίζω πως πρέπει να δουλέψουμε σκληρά, το 2010 χάσαμε για 4 βαθμούς, για 3 το 2012 οπότε ήμασταν κοντά ας ελπίσουμε ότι την επόμενη φορά που θα είμαστε σε θέση να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα θα τα καταφέρουμε».
Από την πλευρά της Mercedes τώρα υπάρχει προβληματισμός καθώς βλέπουν πως η απήχηση της ομάδας πέφτει όσο οι δυο πιλότοι τους είναι χωρίς αντίπαλο. Μιλώντας για τη φετινή χρονιά ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ τόνισε: «Προφανώς μας απασχολεί η συνολική εικόνα. Η F1 έχει λιγότερο ενδιαφέρον όταν υπάρχει απόλυτη κυριαρχία από κάποια ομάδα. Αυτό συνέβαινε πέρυσι με τη Red Bull κέρδισαν 9 αγώνες συνεχόμενους και ήταν βαρετό. Στην Ισπανία υπήρχαν κάποιες καλές μάχες και εμείς αισθανόμαστε πως οφείλουμε στους φιλάθλους που μας υποστηρίζουν, στο άθλημα και στην εταιρεία μας να αφήσουμε τους πιλότους μας ν’ αγωνίζονται μεταξύ τους. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας και το είπαμε από την αρχή γνωρίζοντας τα ρίσκα που ενέχει».
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.