Ο περσινός νικητής στους στενούς δρόμους του Πριγκηπάτου θέλει όσο τίποτε να επαναλάβει φέτος το ανδραγάθημά του.
Τάκης Πουρναράκης
Ο Ρόσμπεργκ κέρδισε στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία για λογαριασμό της Mercedes, από κει και πέρα όμως στους επόμενους αγώνες έρχεται σταθερά 2ος πίσω από το Χάμιλτον. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Βρετανός να πάρει κεφάλι στη βαθμολογία μετά τη νίκη του στην Ισπανία και προηγείται τώρα με 3 βαθμούς.
Κλείσιμο
Ο 28χρονος Γερμανός αναλύοντας όσα του στέρησαν τη νίκη στους 4 προηγούμενους αγώνες έχει επικεντρωθεί στα σημαία που επιδέχονται βελτίωσης. Ο ίδιος αναλύει: "Στις πρόσφατες δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη μετά τον αγώνα δούλεψα στο φρενάρισμα και στις εκκινήσεις, πρόκειται για τους δυο τομείς που αισθάνομαι ότι μου κοστίζουν σε χρόνο αυτή τη στιγμή. Ελπίζω οι βελτιώσεις που κατάφερα να μου δώσουν το πάνω χέρι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Ανυπομονώ να έρθει".
Αναφερόμενος στις εκκινήσεις του Ρόσμπεργκ ο Τότο Βολφ αποκάλυψε: "Είχαμε ένα πρόβλημα στο μονοθέσιο του Νίκο που σχετίζονταν με το συμπλέκτη. Πρόκειται για ένα δικό μας ειδικό πρότζεκτ. Κάναμε κάποιες βελτιώσεις στον προηγούμενο αγώνα οι οποίες όμως δε δούλεψαν όπως θα θέλαμε. Είναι σημαντικό να το διορθώσουμε για το Μονακό γιατί η εκκίνηση είναι καθοριστική εκεί".
Περσινή φωτογραφία της Mercedes από το Μονακό με το Λιούις Χάμιλτον στην έξοδο του σικέιν του λιμανιού. Ο Βρετανός έχει κερδίσει στο Μονακό το 2008.
Όσον αφορά στα φρένα το Μονακό δεν είναι από τις πιο απαιτητικές διαδρομές του πρωταθλήματος. Έχει όμως ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και είναι κομβικής σημασίας για τους οδηγούς να αισθάνονται αυτοπεποίθηση από τα φρένα. Οι οδηγοί στο Μονακό φρενάρουν στο 21% του γύρου σ' ελάχιστες πίστες πατούν περισσότερο χρόνο φρένο.
Ο Ρόσμπεργκ έχει σημειώσει 4 νίκες στην καριέρα του έναντι 26 του Χάμιλτον. Η περσινή του στο Μονακό ήταν η 2η στην καριέρα του και η πρώτη στο Πριγκιπάτο.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.