GP Μονακό: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον - Αλόνσο στα ελεύθερα!
Παραδοσιακά οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής... γίνονται Πέμπτη στο Μονακό με τον καιρό σήμερα να προβληματίζει ομάδες πιλότους και μηχανικούς.
Στη διάθεση όλων βρίσκονται οι δυο πιο μαλακές γόμες της Pirelli, η μαλακή και η πολύ μαλακή . Στην πρώτη περίοδο χρησιμοποιήθηκε η μαλακή γόμα και τα γλιστρήματα ήταν λιγότερα απ’ ότι θα περίμενε κανείς δεδομένου πως οι πιλότοι προσπαθούσαν να διαβάσουν πόσο μπορούν να πατήσουν το γκάζι. Είδαμε δυο θεαματικά τετακέ από Τσίλτον και Σούτιλ όχι όμως το δράμα που πιθανόν κάποιοι περίμεναν.
Ο Ράικονεν επίσης έχασε τον έλεγχο της Ferrari στην πρώτη στροφή (Saint Devote) στην τελευταία προσπάθεια του πρώτου γύρου αλλά μπόρεσε να συνεχίσει. Ο Αλόνσο από την άλλη φάνηκε να προβληματίζεται με την ηλεκτρονική πίσω πέδη και από θαύμα απέφυγε την επαφή με τις μπαριέρες στη Μιραμπό.
Η δεύτερη περίοδος δοκιμών ξεκίνησε με το οδόστρωμα βρεγμένο καθώς νωρίτερα έβρεξε. Οι πιλότοι καθυστέρησαν να βγουν και όταν βγήκαν χρησιμοποίησαν την ενδιάμεση γόμα. Τα γλιστρήματα ήταν θεαματικά εικάζουμε πως στη θέση του οδηγού πρέπει να ήταν τρομακτικά.
Τα στεγνά ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν το τελευταίο μισάωρο με τον Αλόνσο σε μια πίστα που στέγνωνε να κάνει τον ταχύτερο γύρο στο φινάλε ολοκληρώνοντας ένα σερί 6 γύρων με την πολύ μαλακή γόμα. Την ίδια στιγμή η άλλη Ferrari του Κίμι Ράικονεν ήταν σταθμευμένη στα πιτ με πρόβλημα στο κιβώτιο. Νωρίτερα με τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν ταχύτερος ο Τζένσον Μπάτον επιβεβαιώνοντας ακόμη μια φορά πως η McLaren δουλεύει σ' ένα πολύ στενό παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας, εκτός αυτού δεν μπορεί να διατηρήσει τα ελαστικά ζεστά.
Ο Μάρκους Έρικσον που φορά κράνος με το σχέδιο του συμπατριώτη του Ρόνι Πέτερσον σα φόρο τιμής στη νίκη του συμπατριώτη του Σουηδού το 1973 στο Μονακό έχασε τον έλεγχο της Caterham δυο λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας στην είσοδο του τούνελ. Ο Χάμιλτον που ήταν πίσω του είδε την προσπάθειά του να οριοθετείται πιθανόν αυτό να έπαιξε το ρόλο του στο ότι ο Βρετανός περιορίστηκε τελικά στη 2η θέση.
Συνολικά οι χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Lewis Hamilton Mercedes 1m18.271s 32 |
2. Nico Rosberg Mercedes 1m18.303s +0.032s 31
|
3. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m18.506s +0.235s 37
|
4. Fernando Alonso Ferrari 1m18.930s +0.659s 31
|
5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m19.043s +0.772s 33
|
6. Kimi Raikkonen Ferrari 1m19.467s +1.196s 31
|
7. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m19.494s +1.223s 31
|
8. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m19.666s +1.395s 29
|
9. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m19.789s +1.518s 29
|
10. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m19.856s +1.585s 38
|
11. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m20.033s +1.762s 35
|
12. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m20.118s +1.847s 33
|
13. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m20.207s +1.936s 33
|
14. Pastor Maldonado Lotus-Renault 1m20.241s +1.970s 38
|
15. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m20.260s +1.989s 36
|
16. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m20.517s +2.246s 25
|
17. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m20.736s +2.465s 18
|
18. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m20.914s +2.643s 37
|
19. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m21.310s +3.039s 27
|
20. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m22.063s +3.792s 40
|
21. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m22.492s +4.221s 38
|
22. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m25.817s +7.546s 7
|
Δεύτερη περίοδος
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Fernando Alonso Ferrari 1m18.482s 15 |
2. Lewis Hamilton Mercedes 1m18.901s +0.419s 12 |
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m19.017s +0.535s 15 |
4. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m19.351s +0.869s 14 |
5. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m19.421s +0.939s 9 |
6. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m19.668s +1.186s 9 |
7. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m19.712s +1.230s 10 |
8. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m19.721s +1.239s 16 |
9. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m19.779s +1.297s 11 |
10. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m20.230s +1.748s 16 |
11. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m20.394s +1.912s 8 |
12. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m20.622s +2.140s 13 |
13. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m20.811s +2.329s 8 |
14. Pastor Maldonado Lotus-Renault 1m20.977s +2.495s 7 |
15. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m21.467s +2.985s 8 |
16. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m21.700s +3.218s 6 |
17. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m21.924s +3.442s 6 |
18. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m21.937s +3.455s 13 |
19. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m22.683s +4.201s 13 |
20. Nico Rosberg Mercedes 1m22.862s +4.380s 11 |
21. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m23.164s +4.682s 6 |
22. Kimi Raikkonen Ferrari 1m45.509s +27.027s 4 |
O Φέτελ πατά πάνω στο κερμπ και απογειώνει την RB9 στην έξοδο της Πισίνας. Ένα ακόμη κράνος για το Γερμανό αυτή τη φορά με θέμα το άλμα από τη στρατόσφαιρα του Μπάουμγκάρντερ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr