F1: Οι δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει ο Σουμάχερ!
- Ο Γερμανός ξεκίνησε ήδη προπόνηση
- Έχει ένα μούδιασμα στον αυχένα από πτώση σε αγώνα μοτοσικλετών
- Έχει να οδηγήσει F1 περισσότερο από ένα χρόνο
- Πρέπει να του εγκριθεί η αγωνιστική άδεια
Μια κουβέντα είναι το «επιστρέφω», ο Μίκαελ Σουμάχερ έχει πολλά θέματα να αντιμετωπίσει προτού βρεθεί στις 21/8 στο κόκπιτ της
- Ο Γερμανός ξεκίνησε ήδη προπόνηση
- Έχει ένα μούδιασμα στον αυχένα από πτώση σε αγώνα μοτοσικλετών
- Έχει να οδηγήσει F1 περισσότερο από ένα χρόνο
- Πρέπει να του εγκριθεί η αγωνιστική άδεια
Μια κουβέντα είναι το «επιστρέφω», ο Μίκαελ Σουμάχερ έχει πολλά θέματα να αντιμετωπίσει προτού βρεθεί στις 21/8 στο κόκπιτ της F60 στη Βαλένθια.
Πρώτα απ’ όλα το μονοθέσιο δεν το έχει οδηγήσει και σίγουρα θα χρειαστεί ένα διάστημα εξοικείωσης με το KERS.
Επίσης η συγκεκριμένη διαδρομή στους δρόμους της πόλης του είναι τελείως άγνωστη.
Ο Γερμανός έχει παχύνει τουλάχιστον κατά 7 - 8 κιλά οπότε θα χρειαστεί νέο κάθισμα που θα φτιαχτεί στις νέες του διαστάσεις.
Η προπόνηση των μυών που γίνεται οδηγώντας δεν υποκαθίσταται από καμία άσκηση στο γυμναστήριο. Βέβαια ο Σουμάχερ έχει στη διάθεσή του τα τελειότερα μηχανήματα αλλά είναι αυτό αρκετό;
Η ταχύτητά του δεδομένη αλλά ο ρυθμός του αγώνα είναι εξουθενωτικός άπαξ και βγεις απ’ αυτή τη λογική είναι τρομακτικό το να επανέλθεις απότομα.
Ο Βιλνέβ είχε να οδηγήσει έξι μήνες όταν μπήκε στο μονοθέσιο της Renault στην Κίνα και μετά από λίγο έλεγε στον ασύρματο: «Δεν μπορώ να ακολουθήσω το ρυθμό πάνε σα διάβολοι».
Πέρα από όσα έχουν να κάνουν με τον εαυτό του, ο Σουμάχερ θα έχει να αντιμετωπίσει κι άλλα θέματα όσον αφορά στην οργάνωση της ομάδας. Οι Ρος Μπρον, Ζαν Τοντ δεν είναι πλέον εκεί, ο αρχιμηχανικός του έχει αλλάξει ρόλο όπως και πολλοί από τους ανθρώπους που τον πλαισίωναν.
Ο Γερμανός είναι πλέον ένας παλαίμαχος που επιστρέφει και όχι ο «θεός» που όλοι υπάκουγαν τυφλά.
Θα χρειαστεί να αποδείξει ξανά την ταχύτητά του στην πίστα να ξανακερδίσει το σεβασμό του περίγυρου.
Έχοντας στην ζωή αποδείξει πολλάκις ότι το ακατόρθωτο είναι εφικτό γι’ αυτόν, δεν θα μας εκπλήξει εάν σημειώσει ακόμη και θετικό αποτέλεσμα στη Βαλένθια.
Αλλά κακά τα ψέματα η λογική λέει ότι θα διασυρθεί.
Πόσες φορές όμως στο παρελθόν, με τα επιτεύγματά του, δε μας έχει υποχρεώσει να επαναλάβουμε τη ρήση: «Η F1 ξεκινά, εκεί που σταματά η λογική»!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr