F1 – Renault: Σκάνδαλο Πικέ, νέα στοιχεία
- Από τη γαλλική εταιρεία τηρείται σιγή ιχθύος
- Θα απολογηθεί ενώπιον της FIA στις 21/9
- O Πατ Σίμοντς ισχυρίζεται ότι ο Πικέ λειτούργησε αυτοβούλως
Όσο προχωρά αυτή η πολύ δυσάρεστη υπόθεση για τη F1, τόσο ανακύπτουν νέα στοιχεία. Όπως ίσως θυμάστε η Renault έχει κληθεί σε απολογία ενώπιον του Παγκοσμίου Συμβουλίου της FIA ύστερα από καταγγελία στον πρόεδρο της FIA, Μαξ Μόσλεϊ από τον 3 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Νέλσονα Πικέ που ισχυρίζεται ότι ο γιος του Νέλσο
- Από τη γαλλική εταιρεία τηρείται σιγή ιχθύος
- Θα απολογηθεί ενώπιον της FIA στις 21/9
- O Πατ Σίμοντς ισχυρίζεται ότι ο Πικέ λειτούργησε αυτοβούλως
Όσο προχωρά αυτή η πολύ δυσάρεστη υπόθεση για τη F1, τόσο ανακύπτουν νέα στοιχεία. Όπως ίσως θυμάστε η Renault έχει κληθεί σε απολογία ενώπιον του Παγκοσμίου Συμβουλίου της FIA ύστερα από καταγγελία στον πρόεδρο της FIA, Μαξ Μόσλεϊ από τον 3 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Νέλσονα Πικέ που ισχυρίζεται ότι ο γιος του Νέλσον Πικέ jr επίτηδες προκάλεσε ατύχημα στη Σιγκαπούρη πέρυσι. Ο Πικέ jr ισχυρίζεται ότι δέχτηκε εντολή από την ομάδα να προκαλέσει ατύχημα στο συγκεκριμένο σημείο για να ευνοηθεί ο teammate του Φερνάντο Αλόνσο που μόλις είχε βγει από τα πιτ.
Ο Αλόνσο είχε υιοθετήσει στρατηγική με το πρώτο πιτ στοπ νωρίς και τελικά κέρδισε τον αγώνα.
Ο Πικέ ισχυρίζεται ότι συναντήθηκε με τους Μπριατόρε, Σίμοντς την Κυριακή πριν τον αγώνα και συζήτησαν τις λεπτομέρειες της ενέργειας. Τόσο ο αγ. διευθυντής της Renault, όσο και ο αρχιμηχανικός επιβεβαιώνουν τη συνάντηση αλλά όχι ότι έδωσαν εντολή στον Πικέ να προκαλέσει ατύχημα. Θυμίζουν ότι η σχέση του Πικέ με την ομάδα εκείνη την εποχή ήταν εύθραυστη και ο ίδιος θέλοντας να γίνει αρεστός ενήργησε αυτοβούλως: «Το ανέφερε σαν ενδεχόμενο, αλλά δε συζητήθηκε σοβαρά, ότι έκανε, το έκανε μόνος του» είναι η θέση του Πατ Σίμοντς ενώ ο Μπριατόρε απλά δηλώνει «θύμα των Πικέ».
Ένα ακόμη στοιχείο που αξιολογείται είναι η τηλεμετρία της Renault ο Πικέ στο σημείο που έχασε το πίσω μέρος αντί να προσπαθήσει να διορθώσει συνεχίζει να πατάει το γκάζι…
Το σημείο του ατυχήματος (στροφή 17) ήταν προσεκτικά επιλεγμένο, πρόκειται για το μόνο σημείο που δεν υπήρχε, για πρακτικούς λόγους, γερανός για την άμεση απομάκρυνση του μονοθεσίου. Πράγμα που σήμαινε τη βέβαιη εμπλοκή του αυτοκινήτου ασφαλείας στον αγώνα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr