F1 – Ιταλία: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον – Σούτιλ στις ελεύθερες δοκιμές
- Ο Σούτιλ εντυπωσίασε με την ταχύτητα της Force India
- Ο Φισικέλα στο ντεμπούτο του με τη Ferrari προβλημάτισε…
- Οι κατατακτήριες δοκιμές απευθείας αύριο Σάββατο στις 14:15 από τον ANT1.
Όπως ίσως γνωρίζετε η Μόντσα είναι πίστα δυναμόμετρο. Όποιος έχει λοιπόν τον ισχυρότερο κινητήρα και KERS έχει πλεονέκτημα σ’ αυτή την πίστα. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας χρησιμοποιούν σ’ αυτό τον αγώνα 3 ομάδες Ferrari, McLaren και Renault. Η γαλλική ετα
- Ο Σούτιλ εντυπωσίασε με την ταχύτητα της Force India
- Ο Φισικέλα στο ντεμπούτο του με τη Ferrari προβλημάτισε…
- Οι κατατακτήριες δοκιμές απευθείας αύριο Σάββατο στις 14:15 από τον ANT1.
Όπως ίσως γνωρίζετε η Μόντσα είναι πίστα δυναμόμετρο. Όποιος έχει λοιπόν τον ισχυρότερο κινητήρα και KERS έχει πλεονέκτημα σ’ αυτή την πίστα. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας χρησιμοποιούν σ’ αυτό τον αγώνα 3 ομάδες Ferrari, McLaren και Renault. Η γαλλική εταιρεία αποφάσισε ύστερα από πολύ καιρό να το επαναφέρει καθώς θεωρεί ότι στη Μόντσα είναι μεγάλο πλεονέκτημα. Ο Χάμιλτον εκτιμά ότι τα 80PS που δίνει το KERS για 6.7sec βελτιώνουν την επίδοση του γύρου κατά 4 δέκατα.
Περιορισμένα χιλιόμετρα, περιορισμένες δυνατότητες για τις Red Bull
Είναι κοινό μυστικό στα πάντοκ ότι πιο ισχυρός κινητήρας είναι αυτός της Mercedes. Τα μονοθέσια που φορούν κινητήρα Mercedes είναι τρία οι McLaren, Brawn και Force India.
Μετά απ’ αυτά τα στοιχεία η ανάγνωση των σημερινών αποτελεσμάτων είναι πιο απλή. Στην πρώτη περίοδο ήταν μπροστά μονοθέσια με κινητήρα Mercedes όπως και στη 2η. Επίσης οι Renault βελτιώθηκαν σημαντικά λόγω KERS.
Βέβαια στη γαλλική εταιρεία έχουν μεγάλο πονοκέφαλο με το σκάνδαλο Πικέ που τείνει να πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Ο Μπριατόρε και η Renault ξεκίνησαν δικαστικό αγώνα εναντίον των Πικέ ισχυριζόμενοι ότι οι Βραζιλιάνοι εκβίαζαν την ομάδα για να διατηρήσει τη θέση του μέχρι το τέλος του 2009 ο Νέλσον Πικέ jr.
Στα αγωνιστικά τώρα οι οδηγοί προβληματίστηκαν αρκετά με το χαμηλό αεροδυναμικό φορτίο και έχασαν πολλές φορές την πορεία τους.
Ο Χάμιλτον αξιολογεί τη χρήση του KERS στη Μόντσα στα 4 δέκατα
Ο Φισικέλα μιλώντας για τις διαφορές ανάμεσα στα δυο μονοθέσια είπε: «Αντιδρούν διαφορετικά στην αλλαγή πορείας. Με τη Ferrari έχω περισσότερη δουλειά με το τιμόνι ενώ υπάρχουν και πολλοί διακόπτες. Στη Force India η ζωή μου ήταν λιγότερο σύνθετη».
O Γκλοκ πάτησε άτσαλα πάνω στο κερμπ
Σε δύσκολη θέση βρίσκεται και ο Φέτελ προσπαθώντας να προφυλάξει τον κινητήρα του. Ο Γερμανός έχει μόνο έναν καινούργιο ενώ απομένουν 5 αγώνες. Έτσι σήμερα έκανε συνολικά μόλις 35 γύρους κάτι που προφανώς έχει αντίκτυπο στο set – up του μονοθεσίου του και στις επιδόσεις. Ο άλλος πιλότος της Βρετανικής ομάδας Μαρκ Γουέμπερ έχασε αρκετό χρόνο αντιμετωπίζοντας ηλεκτρικό πρόβλημα στη 2η περίοδο.
Τόσο οι Brawn όσο και οι McLaren έμειναν με βαρύ φορτίο καυσίμου σ’ όλη τη 2η περίοδο χωρίς να βελτιώσουν τους χρόνους τους.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ:
No | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps | |
1 | 1 | 1:23.936 | 26 | |||
2 | 2 | 1:24.332 | 0.396 | 27 | ||
3 | 20 | 1:24.471 | 0.535 | 24 | ||
4 | 7 | 1:24.477 | 0.541 | 21 | ||
5 | 6 | 1:24.683 | 0.747 | 25 | ||
6 | 12 | 1:24.703 | 0.767 | 35 | ||
7 | 22 | 1:24.706 | 0.770 | 21 | ||
8 | 3 | 1:24.732 | 0.796 | 24 | ||
9 | 14 | 1:24.759 | 0.823 | 19 | ||
10 | 4 | 1:24.761 | 0.825 | 26 | ||
11 | 5 | 1:24.813 | 0.877 | 20 | ||
12 | 23 | 1:24.826 | 0.890 | 24 | ||
13 | 16 | 1:24.927 | 0.991 | 29 | ||
14 | 17 | 1:25.150 | 1.214 | 28 | ||
15 | 8 | 1:25.612 | 1.676 | 18 | ||
16 | 21 | 1:25.689 | 1.753 | 29 | ||
17 | 11 | 1:25.742 | 1.806 | 30 | ||
18 | 15 | 1:25.951 | 2.015 | 8 | ||
19 | 9 | 1:26.020 | 2.084 | 23 | ||
20 | 10 | 1:26.325 | 2.389 | 17 |
ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ:
No | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps | |
1 | 20 | 1:23.924 | 28 | |||
2 | 8 | 1:24.163 | 0.239 | 31 | ||
3 | 7 | 1:24.297 | 0.373 | 35 | ||
4 | 2 | 1:24.482 | 0.558 | 41 | ||
5 | 5 | 1:24.622 | 0.698 | 40 | ||
6 | 10 | 1:24.634 | 0.710 | 36 | ||
7 | 6 | 1:24.693 | 0.769 | 34 | ||
8 | 4 | 1:24.796 | 0.872 | 39 | ||
9 | 17 | 1:24.799 | 0.875 | 36 | ||
10 | 12 | 1:24.884 | 0.960 | 44 | ||
11 | 1 | 1:24.902 | 0.978 | 32 | ||
12 | 21 | 1:24.921 | 0.997 | 39 | ||
13 | 9 | 1:24.967 | 1.043 | 40 | ||
14 | 14 | 1:24.979 | 1.055 | 25 | ||
15 | 11 | 1:25.003 | 1.079 | 34 | ||
16 | 23 | 1:25.140 | 1.216 | 35 | ||
17 | 16 | 1:25.215 | 1.291 | 38 | ||
18 | 15 | 1:25.386 | 1.462 | 27 | ||
19 | 22 | 1:25.424 | 1.500 | 32 | ||
20 | 3 | 1:25.543 | 1.619 | 36 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr