To C+S στη Σιγκαπούρη
- Η F1 θέλει να αφήσει πίσω της το Crash Gate
- Ο Κοβαλάινεν φεύγει από τη McLaren
- Ο Μαρκ Γουέμπερ δε θεωρεί φαβορί τις Red Bull
Το μεγάλο λιμάνι της Ανατολής χρονικά έχει προπορεία 5 ωρών από την Ελλάδα. Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές στο γραφείο Τύπου στη Μαρίνα Μπέι, Πέμπτη απόγευμα, το ρολόι δείχνει 19:00 ενώ στην Ελλάδα είναι 14:00.
Αντίστοιχα την Κυριακή η εκκίνηση του αγώνα που θα δοθεί στις 20:00 τοπική ώρα ή 15:00 ώρα Ελλάδος (14:15 απευθείας
- Η F1 θέλει να αφήσει πίσω της το Crash Gate
- Ο Κοβαλάινεν φεύγει από τη McLaren
- Ο Μαρκ Γουέμπερ δε θεωρεί φαβορί τις Red Bull
Το μεγάλο λιμάνι της Ανατολής χρονικά έχει προπορεία 5 ωρών από την Ελλάδα. Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές στο γραφείο Τύπου στη Μαρίνα Μπέι, Πέμπτη απόγευμα, το ρολόι δείχνει 19:00 ενώ στην Ελλάδα είναι 14:00.
Αντίστοιχα την Κυριακή η εκκίνηση του αγώνα που θα δοθεί στις 20:00 τοπική ώρα ή 15:00 ώρα Ελλάδος (14:15 απευθείας ΑΝΤ1).
Το ταξίδι μέχρι εδώ ήταν κουραστικό, η απευθείας πτήση διαρκεί 11 ώρες και φτάνοντας ξημερώματα σε περιμένει η αφόρητη υγρασία και η εξαντλητική σχολαστικότητα των ευγενέστατων κατοίκων. Τη χαριστική βολή σου δίνει ο ήλιος που ανατέλλει, την ώρα που ξαπλώνεις να ξεκουραστείς.
Κάπως έτσι είναι όλοι τριγύρω σήμερα, πιλότοι μηχανικοί και δημοσιογράφοι.
Οι περισσότερες ομάδες επιλέγουν να μείνουν σε Ευρωπαϊκή ώρα πράγμα που σημαίνει ότι κοιμούνται χαράματα και ξυπνούν μεσημέρι. Πέρα από τους πρακτικούς λόγους όπως μας εξήγησε ο Κοβαλάινεν στην αποκλειστική συνέντευξη που μας παραχώρησε είναι σημαντικό να παραμείνουν σε Ευρωπαϊκή ώρα ώστε να βρίσκονται σε τοπ φόρμα την ώρα που διεξάγεται ο αγώνας.
Το συγκρότημα των ZZ TOP που θα δώσει συναυλία στην πρεμιέρα του F1 Rocks επισκέφτηκε σήμερα τα πάντοκ. Διακρίνονται από αριστερά ο ντράμερ Φρανκ Μπέρντ, ο Ντάστι Χιλ και ο Μπίλι Γκίμπονς μαζί με τον Σεμπάστιαν Φέτελ
Η McLaren έχει διαμορφώσει ειδικά τα δωμάτια των πιλότων της ώστε να μην μπαίνει από πουθενά φως ημέρας!
Ο Φινλανδός είναι μάλλον απογοητευμένος απ’ όσα συμβαίνουν στο παρασκήνιο στην ομάδα. Από τις αντιδράσεις και τη γλώσσα του σώματος άφηνε να φανεί ότι μάλλον θεωρεί δεδομένη την αποχώρησή του στο τέλος της σεζόν.
Φυσικά δεν μας είπε τίποτα ξεκάθαρα αλλά η αντίδρασή του στην προτροπή μας ότι αν κερδίσει την Κυριακή όλα μπορεί να αλλάξουν ήταν: «Μπα δεν νομίζω να μπορεί να επηρεάσει…».
Η τελευταία καυτή φήμη εδώ στα πάντοκ στη Σιγκαπούρη είναι ότι τη θέση του Κοβαλάινεν στη McLaren παίρνει ο συμπατριώτης του Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός μάλλον θα χάσει τη δική του θέση στη Ferrari από τον Αλόνσο, ακόμη και ο Μοντεζέμολο σε συνέντευξή του στη Φλωρεντία παραδέχτηκε για πρώτη φορά ανοιχτά ότι η Ιταλική ομάδα αμφιταλαντεύεται ανάμεσα «σ’ έναν Ισπανό και ένα Φινλανδό» για τη 2η θέση το 2010. Ο Ιταλός ξεκαθάρισε ότι ο Μάσα έχει εξασφαλισμένη τη δική του.
Η Bridgestone έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις δυο πιο μαλακές γόμες που υπάρχουν στη γκάμα της
Η χρονική συγκυρία είναι διαβολική, η απόφαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου της FIA για την υπόθεση του περσινού σκανδάλου στη Σιγκαπούρη ήρθε πέντε μέρες πριν το φετινό αγώνα. Οι Πικέ, Μπριατόρε, Σίμοντς δε βρίσκονται φυσικά εδώ αλλά οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων φέρνουν σε δύσκολη θέση τους συναδέλφους τους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη Renault έχουν προγραμματίσει τις συνεντεύξεις των οδηγών τους για τις 21:30 τοπική ώρα, ενώ στη καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου όπου παρευρέθησαν οι Χάμιλτον, Ράικονεν, Ρόσμπεργκ, Γουέμπερ το ενδιαφέρον μονοπώλησε το σκάνδαλο.
Ερωτήσεις του τύπου «Πιστεύετε ότι ο Πικέ πρέπει να ξανατρέξει στη F1; Πιστεύετε ότι έπρεπε να μείνει ατιμώρητος; Αν επιστρέψει δεν θα αισθάνεστε άβολα να αγωνιστείτε με κάποιον αδίστακτο; Δεν νιώθετε να ξεχειλίζετε από οργή για όσα συνέβησαν στη F1;» άφησαν αμήχανους τους οδηγούς που προσπαθούσαν να ψελλίσουν απαντήσεις.
Άξια μνείας η τοποθέτηση του Ρόσμπεργκ: «Σε όλες τις μορφές του αθλητισμού, της πολιτικής αλλά και της καθημερινότητας απαντώνται μεμονωμένοι άνθρωποι που λειτουργούν ιδιοτελώς ξεπερνώντας τη διαχωριστική γραμμή. Αυτό δεν μπορεί να χαρακτηρίσει τη λειτουργία του συνόλου. Πρέπει να ξεχάσουμε ότι έγινε και να προχωρήσουμε εμπρός».
To Crash Gate σχεδόν μονοπώλησε το ενδιαφέρον στη σημερινή συνέντευξη Τύπου όπου οι οδηγοί ως συνάδελφοι του Νέλσον Πικέ βρέθηκαν σε δύσκολη θέση…
Στα αγωνιστικά τώρα ο Μαρκ Γουέμπερ πιστεύει ότι η RB5 δεν θα είναι δυνατή στους δρόμους του λιμανιού: «Όπως στα άλλα circuit δρόμου στο Μονακό και τη Βαλένθια έτσι και εδώ το μονοθέσιο μας δεν βολεύεται. Δε λέω ότι θα είμαστε τελευταίοι αλλά σίγουρα δεν έχουμε πλεονέκτημα».
Όσον αφορά στη μάχη του τίτλου ο Αυστραλός δε δίστασε να παραδεχτεί ότι είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσει τις ελπίδες του στον επόμενο αγώνα: «Για μένα πρακτικά έχει τελειώσει, θα τελειώσει και μαθηματικά εάν ο Τζένσον πάρει 2 βαθμούς παραπάνω σ’ αυτό τον αγώνα» ξεκαθάρισε ο Γουέμπερ που υπολείπεται 28.5 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Μπάτον. Θυμίζουμε ότι μετά τη Σιγκαπούρη απομένουν τρεις αγώνες στο φετινό πρωτάθλημα σε Ιαπωνία (4/10), Βραζιλία (18/10), Άμπου Ντάμπι (1/11).
Αύριο μετά τις ελεύθερες δοκιμές θα έχουμε περισσότερα να πούμε. Πάω τώρα να δοκιμάσω ένα Singapore Sling, πρόκειται για το φημισμένο τοπικό κοκτέιλ που έδωσε φέτος το όνομά του στο πιο γρήγορο σικέιν της πίστας, στη στροφή 10…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr