F1 - Ιαπωνία: Ο Φέτελ στην pole!

  • Επειδοσιακή η εξέλιξη των δοκιμών με τρεις διακοπές λόγω ατυχημάτων
  • Δεν εμπνέει ανησυχία η κατάσταση του Γκλοκ, έχει σκιστεί στο αριστερό πόδι
  • Μπάτον, Μπαρικέλο, Αλόνσο, Σούτιλ και Μποεμί πήραν ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση
  • Κυριακή στις 07:15 η απευθείας μετάδοση του ΑΝΤ1 (14:15 μαγνητοσκόπηση)
  • Οι συνεχείς διακοπές χαρακτήρισαν τη σημερινή διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών

Το κακό είχε ξεκινήσει από τις πρωινές ελεύθερες δοκιμές με τον Μαρ

  • Επειδοσιακή η εξέλιξη των δοκιμών με τρεις διακοπές λόγω ατυχημάτων
  • Δεν εμπνέει ανησυχία η κατάσταση του Γκλοκ, έχει σκιστεί στο αριστερό πόδι
  • Μπάτον, Μπαρικέλο, Αλόνσο, Σούτιλ και Μποεμί πήραν ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση
  • Κυριακή στις 07:15 η απευθείας μετάδοση του ΑΝΤ1 (14:15 μαγνητοσκόπηση)
  • Οι συνεχείς διακοπές χαρακτήρισαν τη σημερινή διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών

Το κακό είχε ξεκινήσει από τις πρωινές ελεύθερες δοκιμές με τον Μαρκ Γουέμπερ να χάνει τον έλεγχο της RBR στη στροφή Ντέγκνερ καταστρέφοντας το σασί. Ο Αυστραλός υποχρεώθηκε να μείνει εκτός στις κατατακτήριες δοκιμές και θα εκκινήσει αύριο τελευταίος.

Στην ίδια στροφή, τη Ντέγκνερ βγήκαν και οι Μποεμί, Κοβαλάινεν (δις), Αγκερσουάρι.

Οι δυο τελευταίοι μάλιστα προκάλεσαν ολιγόλεπτη διακοπή  στη διαδικασία των δοκιμών. Σε όλες τις περιπτώσεις οι οδηγοί πάτησαν  άτσαλα στην προηγούμενη στροφή και  βρέθηκαν εκτός τροχιάς προτού καταλήξουν στην αμμοπαγίδα και τα προστατευτικά λάστιχα.


Ιδιαίτερα σφοδρό ήταν το χτύπημα που υπέστη ο Γκλοκ

Η μεγάλη διακοπή  όμως ήρθε από το ατύχημα του Τίμο Γκλοκ. Ο Γερμανός έχασε τον έλεγχο της Toyota στην τελευταία στροφή πριν την ευθεία εκκίνησης τερματισμού σ’ ένα σημείο που δεν περιμένεις να συμβεί κάτι τέτοιο. Από το ριπλέι στην τηλεόραση φαίνεται σα να είναι ακυβέρνητη η Toyota «σα να είχε πρόβλημα με το τιμόνι» είπε ο Φέτελ στη συνέντευξη Τύπου. Από την Ιαπωνική εταιρεία όμως είναι κατηγορηματικοί ότι από τα στοιχεία τηλεμετρίας δεν προκύπτει πρόβλημα.
Ο Γκλοκ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ένα σχίσιμο στο πίσω μέρος του αριστερού του ποδιού και πόνους στην πλάτη.

Από την Ιαπωνική εταιρεία θα αποφασίσουν εάν θα αγωνιστεί  ο Γερμανός αύριο. Καθότι οι κανονισμοί προβλέπουν ότι για να αγωνιστεί  ένας οδηγός την Κυριακή πρέπει να έχει πάρει μέρος στα πρωινά ελεύθερα του Σαββάτου εάν ο Γκλοκ δεν μπορεί, η Toyota πρέπει να αγωνιστεί μ’ ένα μονοθέσιο όπως η Ferrari στην Ουγγαρία.
Όμως καθότι ο δοκιμαστής της ομάδας, Καμούι Κομπαγιάσι συμμετείχε στις δοκιμές της Παρασκευής οι άνθρωποι της Ιαπωνικής εταιρείας ποντάρουν σ’ αυτό, για να εξασφαλίσουν ειδική άδεια από τη FIA.


Ο Μποεμί κατέστρεψε την Toro Rosso στην έξοδο της Spoon


Οι αγωνοδίκες είχαν αρκετή δουλειά σήμερα με το Μποεμί.
Ο Ελβετός βγήκε  για πρώτη φορά εκτός πίστας στη  στροφή Ντέγκνερ όπου πλήγωσε το μονοθέσιο. Παραταύτα προκρίθηκε στον ημιτελικό όπου έκανε χρόνο ικανό να τον φέρει στη 10αδα. Όμως ο Ελβετός πίεζε για κάτι παραπάνω στα τελευταία δευτερόλεπτα με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της Toro Rosso στην έξοδο της Spoon και να γεμίσει την πίστα συντρίμμια.
Οι αγωνοδίκες ως όφειλαν έβγαλαν κίτρινη σημαία την οποία αγνόησαν στην προσπάθειά τους να κάνουν γρήγορο χρόνο, οι Μπάτον Μπαρικέλο, Αλόνσο και Σούτιλ. Όλοι τους τιμωρήθηκαν με ποινή 5 θέσεων στην αυριανή σειρά εκκίνησης. Ίδια ποινή πήρε και ο Μποεμί που συνέχισε να κινείται με «πληγωμένο» μονοθέσιο προσπαθώντας να φτάσει στα πιτ. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι αυτό έβαλε σε κίνδυνο την ασφάλεια των υπολοίπων πιλότων. 
Μετά απ’  όλα αυτά ήταν άξιο απορίας πως  κάποιοι οδηγοί κατάφεραν να μείνουν  συγκεντρωμένοι και να πετύχουν καλούς χρόνους στο τέλος της διαδικασίας.


Ο Αλγκερσουάρι έχασε τον έλεγχο στη Ντέγκνερ

Ο Φέτελ που πήρε την 1η του pole μετά το Σίλβερστον τόνισε: «Έχω την καλύτερη δυνατή θέση για την εκκίνηση αύριο. Είναι μακρύς αγώνας και ιδιαίτερα απαιτητικός για τα ελαστικά. Χρειάζεται απόλυτη αυτοσυγκέντρωση είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πας στο πρώτο κομμάτι». Από την πλευρά του ο Τρούλι εξέφρασε ανακούφιση που ο teammate του, Τίμο Γκλοκ απέφυγε τα χειρότερα ενώ ο Χάμιλτον σημείωσε: «Κάναμε αλλαγές στο set –up πριν τις δοκιμές ελπίζοντας να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Ευτυχώς ήταν…»


Φέτελ και Χάμιλτον θα παλέψουν αύριο για τη νίκη

Ο Μπάτον μετά την ποινή και τη 12η θέση απ’ την οποία εκκινεί τόνισε πως θεωρεί απίθανο να εξασφαλίσει τον τίτλο σ’ αυτόν τον αγώνα. Για να γίνει αυτό χρειάζεται 5 βαθμούς παραπάνω από το Μπαρικέλο.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι και το φορτίο καυσίμου είναι: 

Pos

Driver

Team

Q1

Q2

Q3

Laps

1

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:30.883

1:30.341

1:32.160

14

2

Jarno Trulli

Toyota

1:31.063

1:30.737

1:32.220

20

3

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:30.917

1:30.627

1:32.395

21

4

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:31.386

1:31.222

1:32.466

20

5

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

1:31.272

1:31.055

1:32.660

18

6

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:31.501

1:31.260

1:32.945

19

7

Jenson Button

Brawn-Mercedes

1:31.041

1:30.880

1:32.962

18

8

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:31.228

1:31.052

1:32.980

23

9

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:31.499

1:31.223

No time

21

10

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:31.196

1:31.103

No time

12

11

Nico Rosberg

Williams-Toyota

1:31.286

1:31.482

17

12

Fernando Alonso

Renault

1:31.401

1:31.638

14

13

Robert Kubica

BMW Sauber

1:31.417

1:32.341

15

14

Timo Glock

Toyota

1:31.550

No time

13

15

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

1:31.571

No time

14

16

Giancarlo Fisichella

Ferrari

1:31.704

11

17

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

1:31.718

8

18

Romain Grosjean

Renault

1:32.073

8

19

Vitantonio Liuzzi

Force India-Mercedes

1:32.087

9

20

Mark Webber

RBR-Renault

Did not start

0

Καύσιμο

  Πιλότος             Ομάδα           Βάρος (kg)

1.  Vettel       Red Bull-Renault       658.5

2.  Trulli       Toyota                 655.5

3.  Hamilton     McLaren-Mercedes       656.0

4.  Sutil        Force India-Mercedes   650.0

5.  Barrichello  Brawn-Mercedes         660.5

6.  Heidfeld     BMW-Sauber             660.0

7.  Button       Brawn-Mercedes         658.5

8.  Raikkonen    Ferrari                661.0

9.  Kovalainen   McLaren-Mercedes       675.0

10.  Buemi        Toro Rosso-Ferrari     665.4

11.  Rosberg      Williams-Toyota        684.5

12.  Alonso       Renault                689.5

13.  Kubica       BMW-Sauber             686.0

14.  Glock        Toyota                 -

15.  Alguersuari  Toro Rosso-Ferrari     682.5

16.  Fisichella   Ferrari                661.5

17.  Nakajima     Williams-Toyota        695.7

18.  Grosjean     Renault                691.8

19.  Liuzzi       Force India-Mercedes   682.5

20.  Webber       Red Bull-Renault       -

(*) Ο Γουέμπερ δε συμμετείχε, ο Γκλοκ δεν έχει αποφασιστεί εάν θα συμμετέχει. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr