F1 – Bridgestone: Απολογισμός!

  • Ο αγ. διευθυντής της εταιρείας Χιρόσι Γιασουκάβα κάνει ταμείο για το 2009
  • Η Ιαπωνική εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι θα αποχωρήσει στο τέλος του 2010

 Θεωρείται καλή τη φετινή χρονιά για τη Bridgestone;
Πρόκειται για  μια χρονιά στην οποία παγκοσμίως εξελίχθηκαν πολύ δύσκολα τα πράγματα από οικονομικής πλευράς. Παρόλα αυτά στη F1 είχαμε φανταστικό συναγωνισμό. Ήταν σπουδαίο ότι κέρδισαν αγώνες τόσοι οδηγοί (6) ενώ είχαμε παρά τις αλλαγές στ

  • Ο αγ. διευθυντής της εταιρείας Χιρόσι Γιασουκάβα κάνει ταμείο για το 2009
  • Η Ιαπωνική εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι θα αποχωρήσει στο τέλος του 2010

 Θεωρείται καλή τη φετινή χρονιά για τη Bridgestone;
Πρόκειται για  μια χρονιά στην οποία παγκοσμίως εξελίχθηκαν πολύ δύσκολα τα πράγματα από οικονομικής πλευράς. Παρόλα αυτά στη F1 είχαμε φανταστικό συναγωνισμό. Ήταν σπουδαίο ότι κέρδισαν αγώνες τόσοι οδηγοί (6) ενώ είχαμε παρά τις αλλαγές στους κανονισμούς πολλές ανατροπές στην πίστα. Εμείς συνεχίσαμε να αντιμετωπίζουμε όλες τις ομάδες εξίσου. Η επιστροφή των σλικ ελαστικών έτυχε θετικής ανταπόκρισης απ’ όλους. Η ιστορία της Brawn και του Μπάτον που κατέκτησαν τα πρωταθλήματα είναι απλά εκπληκτική αισθανόμαστε περήφανοι που αποτελούμε μέρος της.

Ποιο  είναι το κέρδος της  Bridgestone από τη συμμετοχή στη F1;
Η F1 είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο προβολής όχι μόνο άμεσο αλλά και έμμεσο για την εταιρεία μας μέσω της καμπάνιας της FIA «Μake Cars Green».
Επίσης το λογότυπο της εταιρείας υπάρχει σε όλα  τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται σε όλους τους αγώνες. Επίσης μεγάλη προβολή  υπάρχει και από τις διαφημιστικές  πινακίδες στις πίστες. Δουλεύοντας  με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο μαθαίνουμε πολλά πράγματα και αναπτύσσουμε κώδικες συνεργασίας μαζί τους. Όσον αφορά τους πωλητές μας σ’ όλο τον κόσμο η εμπλοκή μας στη F1 του δίνει τη δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή με την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αποδείχτηκε σημαντική για τη Bridgestone  η παρουσία στη F1;
Ήταν καθοριστική  για να οικοδομήσουμε παγκοσμίως την απήχηση της φίρμας. Στην Ιαπωνία  το όνομα της εταιρείας είναι  τιμημένο όμως χρειαζόμασταν κάτι που  θα μας κάνει γνωστούς σ’ όλο  τον κόσμο. Η F1 το πέτυχε αυτό απόλυτα είναι από τα κορυφαία αθλήματα στον πλανήτη και το μοναδικό στο οποίο συμμετέχουν τα προϊόντα στην αθλητική δραστηριότητα. Μέσα από τη συμμετοχή μας οικοδομήσαμε υψηλού επιπέδου συνεργασίες με τις ομάδες, τη FIA, τη FOM και τους οργανωτές των αγώνων σε κάθε πίστα.

Τι  να περιμένουμε το 2010;
Η επόμενη σεζόν  είναι η 14η συνεχόμενη για μας στη F1. Θα συνεχίσουμε να κατασκευάζουμε ασφαλή ελαστικά για όλες τις ομάδες. Η ασφάλεια είναι μας η πρώτη προτεραιότητα. Επίσης θα συνεχίσουμε την καμπάνια της οικολογικής οδήγησης με τη FIA.
Η σεζόν αναμένεται με ενδιαφέρον καθώς απαγορεύονται  οι ανεφοδιασμοί. Υποχρεωτικά θα αλλάξουν οι σκελετοί στα ελαστικά μας ενώ  θα μειωθούν και οι διαστάσεις των  εμπρός ελαστικών. Υπάρχουν 19 αγώνες στο  πρόγραμμα με τον Καναδά να επιστρέφει και την Κορέα να κάνει ντεμπούτο. Επίσης ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τις νέες ομάδες στη F1.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr