Moντεζέμολο: Προβλήματα ζητούν λύση

  • Στη Ferrari πέρυσι για πρώτη φορά σκέφτηκαν το ενδεχόμενο αποχώρησης
  • Ο Μοντεζέμολο τονίζει ότι μακροπρόθεσμα απαιτούνται διαρθρωτικές αλλαγές

Ο Ιταλός πρόεδρος του Γκρούπο FIAT, μιλώντας σε εορταστικό τραπέζι τόνισε:
«Θέλω η F1 να βελτιωθεί μέχρι το 2012 που τελειώνει η ισχύουσα Συμφωνία Ομόνοιας. Εάν δε συμβεί αυτό τότε θα έχουμε λόγους να στρέψουμε αλλού την προσοχή μας. Στο παρελθόν τα πιτ ήταν γεμάτα ωραία κορίτσια τώρα μοιάζουν με στρατόπεδο. Πρέπει να βε

  • Στη Ferrari πέρυσι για πρώτη φορά σκέφτηκαν το ενδεχόμενο αποχώρησης
  • Ο Μοντεζέμολο τονίζει ότι μακροπρόθεσμα απαιτούνται διαρθρωτικές αλλαγές

Ο Ιταλός πρόεδρος του Γκρούπο FIAT, μιλώντας σε εορταστικό τραπέζι τόνισε:
«Θέλω η F1 να βελτιωθεί μέχρι το 2012 που τελειώνει η ισχύουσα Συμφωνία Ομόνοιας. Εάν δε συμβεί αυτό τότε θα έχουμε λόγους να στρέψουμε αλλού την προσοχή μας. Στο παρελθόν τα πιτ ήταν γεμάτα ωραία κορίτσια τώρα μοιάζουν με στρατόπεδο. Πρέπει να βελτιωθούν τα προσπεράσματα. Χρειαζόμαστε απαντήσεις. Χρειάζονται οι κατάλληλοι άνθρωποι στις κατάλληλες θέσεις.
Ο πρόεδρος της FIA  Ζαν Τοντ είναι αξιόλογος και γνωρίζει τη F1 είμαι σίγουρος ότι αποτελεί προτεραιότητα γι’ αυτόν η αλλαγή του κλίματος. Ο Έκλεστον φτάνει στο τέλος της καριέρας του είμαι σίγουρος ότι θα διασφαλίσει το μέλλον. Επιπλέον η ένωση των ομάδων (FOTA) ήταν χρήσιμη. Χρειάζεται ένας ισχυρός σύνδεσμος ανάμεσα στα τρία μέρη».

Ο Μοντεζέμολο προτείνει ριζική αναδιάρθρωση: «Πρώτα απ’ όλα πρέπει να αποφασίσουμε που θέλουμε να τοποθετήσουμε το προϊόν. Νομίζω ότι πρέπει να προβάλουμε την τεχνολογία αιχμής, την απόδοση και την πρωτοποριακή έρευνα. Ταυτόχρονα πρέπει να μειώσουμε το κόστος. Για παράδειγμα οι δίσκοι φρένων από ανθρακόνημα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτοκίνητα δρόμου ενώ δε θα πληγεί το κύρος μας εάν υιοθετήσουμε στάνταρ κιβώτιο.
Το να μη μπορούμε να κάνουμε δοκιμές είναι ενάντια στη φύση του σπορ.
Στη δύσκολη σημερινή οικονομική συγκυρία το δέχομαι αλλά όχι για το μέλλον. Επιπλέον η αποχώρηση των μεγάλων κατασκευαστών και η αντικατάστασή τους με ομάδες άγνωστες που δεν είμαστε σίγουροι για το βαθμό ετοιμότητάς τους δεν είναι ότι καλύτερο. Πριν λίγα χρόνια μπορούσαμε να κάνουμε δοκιμές καθημερινά. Τώρα πήγαμε στο άλλο άκρο. Χρειάζεται μια ισορροπία.
Κάποτε στην Ιταλία ο χειρουργός κάπνιζε κατά τη διάρκεια της επέμβασης τώρα αν καπνίζεις στο δρόμο είσαι υπόλογος. Υπάρχει και μέση οδός. Πρέπει να βελτιώσουμε το θέαμα. Έχει νόημα καλοκαιριάτικα να έχουμε αγώνες στις 14:00 ή 15:00; Έχει νόημα να διαρκεί 2 ώρες ο αγώνας; Μήπως πρέπει να μειωθεί η διάρκεια; Μήπως τα εισιτήρια είναι πολύ ακριβά;
Σήμερα ένα νεαρό ζευγάρι μπορεί κάνει αεροπορικώς το γύρο του κόσμου με τα λεφτά που πρέπει να δώσει για να παρακολουθήσει το Ιταλικό GP από τις πιο ακριβές θέσεις…».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr