Φαβορί ο Φέτελ στην F1;
20.01.2010
20:03
Ο 23χρονος Γερμανός ανοίγει την καρδιά του σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη. Είναι σίγουρος ότι Red Bull και Renault δε θα επαναλάβουν τα περσινά λάθη...
- Ο 23χρονος Γερμανός ανοίγει την καρδιά του σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη
- Είναι σίγουρος ότι Red Bull και Renault δε θα επαναλάβουν τα περσινά λάθη
Ερ: Σεμπάστιαν ο Μπέρνι Έκλεστον ποντάρει πάνω σου για την κατάκτηση του τίτλου φέτος...
Σεμπάστιαν Φέτελ: Σίγουρα είναι κολακευτικό για μένα. Στόχος μου είναι να κερδίσω το πρωτάθλημα το συντομότερο δυνατόν. Γι’ αυτό συμμετέχω στη F1 και δίνω τον καλύτερο εαυτό μου μέχρι το τέλος. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να προβλέψει κανείς τι θα συμβεί προτού αρχίσουν οι δοκιμές εξέλιξης. Θα ξέρουμε περισσότερα μετά τον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν.
Ερ: Ποιες είναι οι αδυναμίες και ποια τα δυνατά σημεία;
Σ.Φ.: Η ομάδα είναι πολύ δυνατή και με υποστηρίζει 100% και εσωτερικά η ατμόσφαιρα είναι πολύ καλή. Η Renault μας δίνει πολύ καλό κινητήρα, ίσως ο κορυφαίος σε κατανάλωση καυσίμου. Είμαι σίγουρος ότι το νέο μας μονοθέσιο θα είναι ανταγωνιστικό. Οπότε μόνο δυνατά σημεία και καθόλου αδυναμίες.
Ερ: Πέρυσι το μονοθέσιο ήταν άψογο είχε όμως μια αχίλλειο πτέρνα τον κινητήρα. Μπορεί να αλλάξει αυτό φέτος;
Σ.Φ.: Είναι αλήθεια ότι πέρυσι είχαμε κάποια προβλήματα με τον κινητήρα. Αλλά ξέρω καλά πως ασχολήθηκαν στη Renault και τα έλυσαν πριν το τέλος του πρωταθλήματος. Θυμηθείτε ότι όλοι θεωρούσαν δεδομένο πως θα αλλάξουμε κινητήρα και θα πάρουμε ποινή όμως τελικά δε χρειάστηκε.
Παρότι βρεθήκαμε σε άσχημη θέση δε χάσαμε έδαφος στη διεκδίκηση του τίτλου από τον κινητήρα. Τόσο εμείς όσο και οι μηχανικοί της Renault στο Βιρί αναλύσαμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα όλα όσα συνέβησαν ώστε να διασφαλίσουμε ότι δε θα ξανασυμβούν.
Ερ: Πιστεύεις ότι θα χάσεις έδαφος λόγω της επιστροφής του Σουμάχερ, εδικά στην πατρίδα σας τη Γερμανία;
Σ.Φ.: Φυσικά θέλω να είμαι Νο 1 αλλά δεν μετρά μόνο αυτό. Το πρωτάθλημα είναι πολύ μακρύ και χρειάζεται σκληρή δουλειά για την επίτευξη των στόχων. Για να κερδίσω το πρωτάθλημα πρέπει να είμαι και πρώτο Γερμανός. Αλλά δε μου αρκεί να είμαι πρώτος Γερμανός, θέλω να είμαι πρώτος απ’ όλους και δουλεύω πολύ σκληρά γι’ αυτό.
Ερ: Ποια ήταν η πρώτη σου αντίδραση όταν άκουσες ότι επιστρέφει ο Σουμάχερ;
Σ.Φ: Εξεπλάγην όπως όλοι μας φαντάζομαι. Ήταν μια γενναία απόφαση από μέρους του και θετική για το άθλημα. Για μένα δε κάνει μεγάλη διαφορά θα υπάρχει ένας ακόμη ανταγωνιστής αλλά υπήρχαν ήδη αρκετοί.
Ερ: Πως κρίνεις το νέο σύστημα βαθμολογίας;
Σ.Φ.: Σίγουρα ενθαρρύνει τον ανταγωνισμό στο μέσον του grid ειδικά τώρα που θα έχουμε περισσότερες ομάδες. Επιπλέον όλοι θα προσπαθούν να τερματίσουν καθώς υπάρχουν βαθμοί για τις δέκα πρώτες θέσεις. Όμως απ’ όσο καταλαβαίνω δε θα υπήρχε ανατροπή στην κατάταξη των τελευταίων πρωταθλημάτων μ’ αυτό το σύστημα.
Ερ: Δεν πρόκειται να συμμετέχετε στο πρώτο τεστ του Φεβρουαρίου. Σε προβληματίζει αυτό;
Σ.Φ.: Σίγουρα είναι απογοητευτικό. Αλλά έχουμε 12 μέρες δοκιμών με το νέο μονοθέσιο, είναι αρκετός χρόνος. Είναι πιο ωφέλιμος ο χρόνος στη σήραγγα και στο σχεδιαστήριο οπότε είμαι απόλυτα σύμφωνος μ’ αυτή την επιλογή.
Σ.Φ.: Είναι αλήθεια ότι πέρυσι είχαμε κάποια προβλήματα με τον κινητήρα. Αλλά ξέρω καλά πως ασχολήθηκαν στη Renault και τα έλυσαν πριν το τέλος του πρωταθλήματος. Θυμηθείτε ότι όλοι θεωρούσαν δεδομένο πως θα αλλάξουμε κινητήρα και θα πάρουμε ποινή όμως τελικά δε χρειάστηκε.
Παρότι βρεθήκαμε σε άσχημη θέση δε χάσαμε έδαφος στη διεκδίκηση του τίτλου από τον κινητήρα. Τόσο εμείς όσο και οι μηχανικοί της Renault στο Βιρί αναλύσαμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα όλα όσα συνέβησαν ώστε να διασφαλίσουμε ότι δε θα ξανασυμβούν.
Ερ: Πιστεύεις ότι θα χάσεις έδαφος λόγω της επιστροφής του Σουμάχερ, εδικά στην πατρίδα σας τη Γερμανία;
Σ.Φ.: Φυσικά θέλω να είμαι Νο 1 αλλά δεν μετρά μόνο αυτό. Το πρωτάθλημα είναι πολύ μακρύ και χρειάζεται σκληρή δουλειά για την επίτευξη των στόχων. Για να κερδίσω το πρωτάθλημα πρέπει να είμαι και πρώτο Γερμανός. Αλλά δε μου αρκεί να είμαι πρώτος Γερμανός, θέλω να είμαι πρώτος απ’ όλους και δουλεύω πολύ σκληρά γι’ αυτό.
Ερ: Ποια ήταν η πρώτη σου αντίδραση όταν άκουσες ότι επιστρέφει ο Σουμάχερ;
Σ.Φ: Εξεπλάγην όπως όλοι μας φαντάζομαι. Ήταν μια γενναία απόφαση από μέρους του και θετική για το άθλημα. Για μένα δε κάνει μεγάλη διαφορά θα υπάρχει ένας ακόμη ανταγωνιστής αλλά υπήρχαν ήδη αρκετοί.
Ερ: Πως κρίνεις το νέο σύστημα βαθμολογίας;
Σ.Φ.: Σίγουρα ενθαρρύνει τον ανταγωνισμό στο μέσον του grid ειδικά τώρα που θα έχουμε περισσότερες ομάδες. Επιπλέον όλοι θα προσπαθούν να τερματίσουν καθώς υπάρχουν βαθμοί για τις δέκα πρώτες θέσεις. Όμως απ’ όσο καταλαβαίνω δε θα υπήρχε ανατροπή στην κατάταξη των τελευταίων πρωταθλημάτων μ’ αυτό το σύστημα.
Ερ: Δεν πρόκειται να συμμετέχετε στο πρώτο τεστ του Φεβρουαρίου. Σε προβληματίζει αυτό;
Σ.Φ.: Σίγουρα είναι απογοητευτικό. Αλλά έχουμε 12 μέρες δοκιμών με το νέο μονοθέσιο, είναι αρκετός χρόνος. Είναι πιο ωφέλιμος ο χρόνος στη σήραγγα και στο σχεδιαστήριο οπότε είμαι απόλυτα σύμφωνος μ’ αυτή την επιλογή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr