Η νέα Ferrari F10!

Η Ferrari F10 είναι το πρώτο μονοθέσιο νέας γενιάς που βλέπουμε εναρμονισμένο στις απαιτήσεις των φετινών κανονισμών. Με την πρώτη ματιά κοιτώντας από εμπρός το μονοθέσιο ξεχωρίζει κανείς το υπερυψωμένο ρύγχος αλλά και το σώμα του μονοθεσίου που βρίσκεται ολόκληρο ανάμεσα στις εμπρός ρόδες...

  • Η Ιταλική ομάδα είναι η πρώτη που παρουσιάζει το μονοθέσιο της, φέτος
  • Ο Μάσα θα κάνει σήμερα στο Φιοράνο τους πρώτους γύρους με την F10

Η Ferrari F10 είναι το πρώτο μονοθέσιο νέας γενιάς που βλέπουμε εναρμονισμένο στις απαιτήσεις των φετινών κανονισμών.
Με την πρώτη ματιά κοιτώντας από εμπρός το μονοθέσιο ξεχωρίζει κανείς το υπερυψωμένο ρύγχος αλλά και το σώμα του μονοθεσίου που βρίσκεται ολόκληρο ανάμεσα στις εμπρός ρόδες. Θυμίζουμε ότι τα εμπρός ελαστικά φέτος είναι πιο στενά δηλαδή έχουν μικρότερη μετωπική επιφάνεια ενώ τα ρεζερβουάρ είναι διπλάσια καθότι απαγορεύονται οι ανεφοδιασμοί κατά τη διάρκεια του αγώνα. Πρέπει δηλαδή να χωρούν περισσότερα από 270lt καυσίμου!
Το ρύγχος της F10 δημιουργεί ένα κανάλι που διοχετεύει τον αέρα στην εισαγωγή του κινητήρα. Στην εμπρός αεροτομή εντύπωση προκαλούν τα διπλά πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα στις άκρες που λειτουργούν ως διευθυντές ροής απομακρύνοντας τον αέρα από τα εμπρός ελαστικά. Μεγαλύτερα από πέρυσι είναι τα ανοίγματα των ψυγείων όπως και αρκετά ογκώδες το κάλυμμα του κινητήρα προφανώς για να χωρά το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.
Στο τομέα των χορηγών ξεχωρίζει η Ισπανική τράπεζα Santander με τις ευλογίες της οποίας ήρθε ο Αλόνσο στη Ferrari. Αντίθετα μειωμένη είναι η παρουσία της αεροπορικής εταιρείας Etihad όπως και της κατασκευαστικής Mubadala.

Συγκρατημένη αισιοδοξία
Ο Αλόνσο μιλώντας στην παρουσίαση τόνισε: «Είναι για μένα η πρώτη παρουσίαση Ferrari και τα συναισθήματα είναι έντονα. Η ομάδα δούλεψε σκληρά τους προηγούμενους μήνες για να δημιουργήσει αυτό το όνειρο. Εγώ και ο Φελίπε είμαστε πολύ δυνατό δίδυμο και σκοπεύουμε να κάνουμε περήφανους τους οπαδούς της ομάδας σ’ όλο τον κόσμο κερδίζοντας το πρωτάθλημα».
Από την πλευρά του ο Μάσα ήταν ενθουσιασμένος με το νέο μονοθέσιο: «Είναι μεγάλη ευχαρίστηση για μένα να βρίσκομαι εδώ σ’ ακόμη μια παρουσίαση της Ferrari ειδικά μετά την πολύ δύσκολη περσινή χρονιά. Ελπίζω η F10 να αποδειχτεί ανταγωνιστική ώστε να την φέρουμε στην pole position».
Η Ferrari πέρυσι είχε μια δύσκολη χρονιά όπου κέρδισε έναν μόνο αγώνα στο Βέλγιο με το Ράικονεν. Οι κόκκινοι επέλεξαν να εγκαταλείψουν την εξέλιξη της F2009 ώστε να επικεντρώσουν τις δυνάμεις τους στο μονοθέσιο του 2010, την F10.
Ο αγ. διευθυντής της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι σημείωσε: «Αυτό το πρωτάθλημα είναι πολύ σημαντικό για μας. Πέρυσι δεν πήγαμε καλά και αυτός είναι ο λόγος που θέλουμε περισσότερο να είμαστε ανταγωνιστικοί φέτος. Έχουμε δυο νέους οδηγούς και λέω δυο νέους γιατί πρόκειται για τη νέα έκδοση του Φελίπε Μάσα μετά το δραματικό ατύχημα που είχε πέρυσι στην Ουγγαρία. Ο Αλόνσο έχει πάρει ήδη δυο παγκόσμιους τίτλους και αναζητά τον τρίτο. Είναι η κατάλληλη στιγμή και γι’ αυτόν και για μας να συνεργαστούμε. Καλή τύχη και στους δυο» κατέληξε ο Ιταλός.

Τεχνικά χαρακτηριστικά F10
Σασί
Ανθρακονήματα και κυψελοειδή δομή
Κιβώτιο Ferrari στο διαμήκη άξονα, ημιαυτόματο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο με 7 σχέσεις και όπισθεν
Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Φρένα Brembo με δίσκους από ανθρακονήματα
Ανεξάρτητη ανάρτηση, ενεργές αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω
Βάρος με υγρό ψύξης λιπαντικό και οδηγό: 620kg
Ζάντες BBS 13 ιντσών μπρος και πίσω
Κινητήρας
Κωδικός 056
Αριθμός κυλίνδρων:8
Κυλινδροκεφαλή από κράμα αλουμινίου
Περιεχόμενη γωνία V: 90ο
Βαλβίδες 32, πνευματικό σύστημα ελέγχου
Χωρητικότητα: 2398 c.c.
Βάρος: 95kg
Ηλεκτρονική ανάφλεξη
Καύσιμα και λιπαντικά Shell
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr