Αποκάλυψη για τη νέα McLaren ΜΡ4/25!

Αποκάλυψη για τη νέα McLaren ΜΡ4/25!

Η παρουσίαση της νέας ΜcLaren Mercedes στα κεντρικά της Vodafone στο Νιούμπουρι δεν έκρυβε κάποια έκπληξη. Η ΜΡ4/25 διατήρησε το ασημί χρώμα που φέρουν τα βρετανικά μονοθέσια εδώ και 14 χρόνια.  Οι πιλότοι Μπάτον, Χάμιλτον έκαναν τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου.

Αποκάλυψη για τη νέα McLaren ΜΡ4/25!
  • Στόχος των ασημί η κατάκτηση και των δυο τίτλων
  • Η παρουσίαση του νέου μονοθεσίου έγινε από τους Χάμιλτον και Μπάτον στο Λονδίνο

Η παρουσίαση της νέας ΜcLaren Mercedes στα κεντρικά της Vodafone στο Νιούμπουρι δεν έκρυβε κάποια έκπληξη. Η ΜΡ4/25 διατήρησε το ασημί χρώμα που φέρουν τα βρετανικά μονοθέσια εδώ και 14 χρόνια.
 Οι πιλότοι Μπάτον, Χάμιλτον έκαναν τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου.
Ο αγ. διευθυντής της ομάδας, Μάρτιν Ουίτμαρς δανείστηκε ένα ρητό του Γκράχαμ Μπελ, εφευρέτη του τηλεφώνου για να δώσει έμφαση στο επίπεδο προετοιμασίας της ομάδας: «Ο Μπελ ανέφερε πρώτος ότι η σωστή προετοιμασία είναι το κλειδί για την επιτυχία. Έχουμε προετοιμαστεί γι’ αυτή τη σεζόν πιο καλά από ποτέ. Στόχος μας η νίκη» υπερθεμάτισε ο Βρετανός.

Με μια πρώτη ματιά η ΜΡ4/25 ακολουθεί την τάση της νέας Ferrari F10 αλλά και της νέας Williams FW31 (σ.σ: κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες στο διαδίκτυο) όσον αφορά το ανυψωμένο ρύγχος. Εντύπωση προκαλεί στη νέα McLaren το πτερύγιο καρχαρία στην απόληξη του καλύμματος κινητήρα μια διάταξη που η ομάδα δε χρησιμοποίησε πέρυσι. Τόσο το υπερυψωμένο ρύγχος όσο και το πτερύγιο καρχαρία ήταν διατάξεις που πρωτοείδαμε στην RB5 πέρυσι.
Κλείσιμο

Ο επικεφαλής μηχανικός της McLaren, Πάντι Λόου τόνισε: «Σαν τεχνικοί αντιμετωπίζουμε μια ασυνήθιστη πρόκληση καθώς δεν έχουμε έναν αλλά δυο παγκόσμιους πρωταθλητές στην ομάδα.  Η πίεση για να τους δώσουμε το κατάλληλο μονοθέσιο είναι μεγάλη. Πρόκειται για ένα πολύπλοκο μονοθέσιο αλλά και ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο. Το αποτέλεσμα που βλέπετε προέκυψε από τη συνεργασία αεροδυναμιστών και μηχανικών».
Ο δοκιμαστής της ομάδας Γκάρι Πάφετ θα κάνει την πρώτη βόλτα με την ΜΡ4/25 τη Δευτέρα 1.2.2010 στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο της Βαλένθια. 

Χάμιλτον vs Μπάτον
Ο «παλιός» της McLaren Λιούις Χάμιλτον ήταν σε μεγάλα κέφια στην παρουσίαση: «Το μονοθέσιο δείχνει τελείως διαφορετικό από το παλιό. Νιώθω περήφανος που συμμετείχα στην εξέλιξή του. Είμαι σίγουρος ότι θα έχει τελείως διαφορετική συμπεριφορά. Έχουμε λιγότερες δοκιμές απ’ ότι συνήθως πρακτικά εγώ θα οδηγήσω 7 μέρες και άλλες τόσες ο Μπάτον πριν το ξεκίνημα των αγώνων. Το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ αλλά και τα στενότερα ελαστικά εμπρός χρειάζονται αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών για να σιγουρευτούμε για τη βέλτιστη απόδοση».

Ο παγκόσμιος  πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον ήταν πιο συγκρατημένος: «Όπως προκύπτει από τα δεδομένα αλλά και την οδήγηση στον προσομοιωτή έχουμε κάθε λόγο να αισιοδοξούμε για την απόδοση της ΜΡ4/25. Το να βλέπω το Νο 1 πάνω στο μονοθέσιο είναι πολύ σημαντικό για μένα αλλά ταυτόχρονα πρέπει να ξεχάσω την περσινή χρονιά και να επικεντρωθώ στο μέλλον».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης