ΒΜW Sauber, η φετινή αποκάλυψη στη F1;

Ο τεχνικός διευθυντής της BMW Sauber, Ουίλι Ράμπφ μιλά, ενόψει της 2ης βδομάδας δοκιμών στη Χερέθ.

  • Η C29 εντυπωσίασε με τις επιδόσεις της
  • Διάχυτη αισιοδοξία στην ομάδα για τη συνέχεια

HBMW Sauber ήταν η αποκάλυψη της πρώτης βδομάδας δοκιμών καθώς η C29 αποδείχτηκε μετά τη Ferrari το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο. Η απουσία χορηγών δίνει δικαίωμα στους καχύποπτους να ψιθυρίζουν ότι πρόκειται για παιχνίδι εντυπώσεων προς άγραν χρημάτων όμως από την ομάδα είναι κατηγορηματικοί για το αντίθετο. Ο τεχνικός διευθυντής Ουίλι Ράμπφ αναλύει:

Ερ: Είστε ευχαριστημένος με την αξιοπιστία της C29 μετά το πρώτο τεστ;

Oυίλι Ράμπφ.: Ναι, συμπληρώσαμε σε 3 μέρες δοκιμών πάνω από 1000km χωρίς κρίσιμα προβλήματα. Φυσικά χρειάστηκε να κάνουμε κάποιες ρυθμίσεις και τροποποιήσεις αλλά αυτό είναι το νόημα των δοκιμών εξέλιξης.

 

Ερ: Όλα όσα διαπιστώσατε ως προβλήματα διορθώνονται μέχρι το επόμενο τεστ ή έστω μέχρι το Μπαχρέιν;

O.Ρ.: Ναι τα περισσότερα έχουν λυθεί ενόψει του τεστ στη Χερέθ από μεθαύριο. Δεν υπάρχει τίποτα που να μας προκαλεί σοβαρή ανησυχία.

Για παράδειγμα τα καυσαέρια άφηναν σημάδι στο κάλυμμα του κινητήρα οπότε θα αλλάξουμε υλικό σ’ εκείνο το σημείο.

Ερ: Πως κρίνεται την απόδοση, είναι ανταγωνιστική;

O.Ρ.:  Φέτος είναι πιο δύσκολο από άλλες χρονιές να καταλάβεις. Το μονοθέσιο μας αποδίδει όπως ακριβώς υπολογίζαμε στις προσομοιώσεις και τις μετρήσεις που προέκυψαν από την αεροσήραγγα. Οι μεγάλες διαφορές στο φορτίου καυσίμου δεν επιτρέπουν την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για το που βρισκόμαστε σε σχέση με τις άλλες ομάδες.


Ερ: Οι οδηγοί τι σας λένε για τη συμπεριφορά της C29;

O.Ρ.: Γενικά τα σχόλιά τους είναι θετικά ειδικά όσον αφορά στην σταθερότητα στα φρένα, στην πρόσφυση και στην ομοιογενή συμπεριφορά ανεξαρτήτως φορτίου καυσίμου.

Ερ: Οι διακυμάνσεις του φορτίου καυσίμου θα είναι μεγάλες το 2010. Επηρεάζει αυτό το set –up;

O.Ρ.: Σίγουρα αποτελεί πρόκληση. Θα έχουμε ελάχιστο καύσιμο στις δοκιμές και μετά θα εκκινούμε τον αγώνα με γεμάτο ρεζερβουάρ χωρίς στο μεσοδιάστημα να επιτρέπονται αλλαγές στο set –up. Το να βρεις τη χρυσή τομή είναι καθοριστικής σημασίας.


Ερ.: Πως επηρεάζουν τα στενότερα (σ.σ: κατά 25mm) εμπρός ελαστικά;

O.Ρ.: Γενικά λιγότερο απ’ ότι εκτιμούσαμε. Προφανώς τα μονοθέσια υποστρέφουν περισσότερο, κάτι που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε μέχρι ένα βαθμό μεταφέροντας βάρος προς τα πίσω και με τις αναγκαίες τροποποιήσεις στο set –up.

Ερ: Πως εξελίσσεται η συνεργασία ανάμεσα στην ομάδα και στους νέους οδηγούς;

O.Ρ.: Ακόμη γνωριζόμαστε, όμως η συνεργασία έχει ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς. Ο Πέντρο έχει μεγάλη εμπειρία που μπορεί να αποδειχτεί πολύτιμη. Ο Καμούι έχει μεγάλη αντίληψη και έμφυτη ικανότητα να καθοδηγεί γρήγορα τους μηχανικούς. Μηχανικοί και οδηγοί δουλεύουν αρμονικά και παραγωγικά.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr