Αυτή είναι η νέα Red Bull
Είδαμε τα αποκαλυπτήρια της νέας Red Bull, RB6 μιλήσαμε με τους ανθρώπους της ομάδας και ευπειθώς αναφέρουμε...
-
Οι Φέτελ, Γουέμπερ έκαναν τα αποκαλυπτήρια σε εκατοντάδες δημοσιογράφους
-
Εντυπωσιακό ρύγχος, σχέδιο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο
-
Κινητήρας Renault, κωδικός RB6
-
Στόχος το πρωτάθλημα.
Η Red Bull είναι η τελευταία από τις παλιές (10) ομάδες της F1 που παρουσίασε το μονοθέσιό της. Τα αποκαλυπτήρια έγιναν σήμερα το πρωί στην πίστα της Χερέθ λίγο πριν ξεκινήσει η 1η μέρα δοκιμών εξέλιξης.
Οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ τράβηξαν το σεντόνι και η RB6 ήρθε αντιμέτωποι με τα φλας των φωτογράφων που αδημονούσαν.
Όχι άδικα βέβαια, για πολλούς η φετινή RB6 θεωρείται φαβορί για την διεκδίκηση του τίτλου. Αυτό βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην παρουσία του Άντριαν Νιούι στην ομάδα. Ο κορυφαίος σχεδιαστής της σύγχρονης εποχής στη F1 κατάφερε πέρυσι να φτιάξει ένα μονοθέσιο νικητή: «Ο λόγος που χάσαμε το πρωτάθλημα πέρυσι ήταν η διάταξη του διαχύτη».
Η διάταξη διπλού διαχύτη θα καταργηθεί από το 2011 αυτό όμως φέτος δεν εμπόδισε τις ομάδες να εξαντλήσουν τα όρια του κανονισμού ή και να τα περάσουν: «Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι φέτος έχουμε εκμεταλλευτεί πλήρως τη δυνατότητα ύπαρξης διπλού διαχύτη. Πάνω στην ύπαρξή του βασίζεται όλη η σχεδίαση του μονοθεσίου» χαμογέλασε αινιγματικά ο Νιούι που το πρωί την ώρα της παρουσίασης σιγουρεύτηκε ότι κανείς δεν θα τραβήξει κοντινή φωτογραφία από πίσω την RB6.
Μοναδικό σχέδιο
Το ρύγχος της νέας Red Bull δε μοιάζει με κανένα άλλο από τα φετινά μονοθέσια. Είναι πεπλατυσμένο εμπρός αρκετά λεπτό και με τονισμένους ώμους στο μέσον του: «Οι κανονισμοί προβλέπουν ορισμένο πάχος στο συγκεκριμένο σημείο» μας ξεκαθάρισε χαμογελώντας ο Νιούι». Το μονοθέσιο έχει μακρύτερο μεταξόνιο 3% σε σχέση με το περσινό και φυσικά το τεπόζιτο χώρεσε μακραίνοντας και πλαταίνοντας λίγο το σασί.
Το πτερύγιο καρχαρία στο κάλυμμα του κινητήρα που παρατηρείται στα περισσότερα φετινά σχέδια είναι ουσιαστικά αεροφράκτης που δεν αφήνει την ροή του αέρα να γλιστρήσει από το σώμα του μονοθεσίου όταν αυτό στρίβει. Βέβαια θα μπορούσε να είναι μικρότερο αλλά αυτό μάλλον δε θα βόλευε στο μέγεθος του «κόκκινου ταύρου» που δεσπόζει στο κάλυμμα.
Αισιοδοξία
Ο Μαρκ Γουέμπερ έκανε την RB6 την πρώτη της βόλτα ευτυχώς για τον ίδιο πριν αρχίσει να βρέχει. Αμέσως μετά ακούστηκε αισιόδοξος για τη νέα χρονιά: «Πιστεύω ότι το νέο μονοθέσιο είναι όσο καλό περιμέναμε»
Από την πλευρά του ο Σεμπάστιαν Φέτελ που θα οδηγήσει για πρώτη φορά την Παρασκευή φάνηκε ανυπόμονος, όταν σε ερώτηση συναδέλφου για το πώς ένιωσε που δεν οδηγούσε τις τρεις πρώτες μέρες δοκιμών την προηγούμενη βδομάδα είπε: «Μην το κάνετε χειρότερο μόνο δυο μέρες θα περιμένω» έχοντας φυσικά στο μυαλό του τη σημερινή και αυριανή μέρα. Ο Γερμανός πάντως δεν φάνηκε να ενοχλείται απ’ όσους τον θέλουν φαβορί: «Δεν έχει καμιά σημασία εάν μας θεωρούν φαβορί ή όχι, σημασία έχει να κερδίσουμε τον τίτλο».
Ο αγ. διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ στάθηκε στο θέμα της ισονομίας των κινητήρων: «Όταν πάγωσε η εξέλιξη στόχος ήταν όλοι οι κινητήρες να έχουν ίδια δύναμη. Δυστυχώς ο κινητήρας της Mercedes έχει πλεονέκτημα και γι’ αυτό κέρδισαν περισσότερους αγώνες πέρυσι. Πρέπει η FIA να κάνει κάτι γι’ αυτό».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr