Το "C+S" στη Χερέθ: H 2η μέρα δοκιμών εξέλιξης
Ο εξαίρετος καιρός σήμερα επέτρεψε στους περισσότερους οδηγούς να βάλουν πάνω από 100 γύρους ήτοι 500 αγωνιστικά χιλιόμετρα…
· Με άδειο ρεζερβουάρ ο Κομπαγιάσι, πέτυχε ταχύτερο χρόνο ημέρας
· Ο Μπάτον δείχνει να βρίσκει το ρυθμό του με τη McLaren
· Δε βλέπει νίκες στην αρχή ο Σουμάχερ.
· Διαλύεται στα εξ ων συνετέθη η Virgin.
Η σημερινή 2η μέρα δοκιμών στη Χερέθ ξεκίνησε με άστατο καιρό και νοτισμένη πίστα, για να εξελιχθεί σε μια ηλιόλουστη μέρα με τα μονοθέσια να συμπληρώνουν 100αδες γύρους στην πίστα.
Σε σχέση με τους οδηγούς της 1ης μέρας ήταν προγραμματισμένη η αντικατάσταση του Ρόσμπεργκ με τον Σουμάχερ ενώ η ομάδα της Renault προχώρησε σε αλλαγή της τελευταίας στιγμής αντικαθιστώντας τον Πετρόφ με τον Κουμπίτσα.
Δεν φαίνεται να ξεκινά καλά η συνεργασία του Ρώσου με την ομάδα…
Ο Αλόνσο ήταν ο οδηγός που συμπλήρωσε το μεγαλύτερο αριθμό συνεχόμενων γύρων. Ο Ισπανός έκανε 47 συνεχόμενους γύρους με ταχύτερο πέρασμα προς το τέλος της προσπάθειας το 1:21.908. Στόχος της Ferrari ήταν να διαπιστώσει την συμπεριφορά των ελαστικών ύστερα από αρκετούς γύρους.
Θυμίζουμε ότι η Bridgestone έχει στην Χερέθ τις δυο πιο σκληρές γόμες, ενώ αντίθετα την προηγούμενη βδομάδα στη Βαλένθια ήταν διαθέσιμες οι δυο πιο μαλακές. Όλες οι γόμες έχουν βελτιωθεί με βάση τις φετινές ανάγκες. Ο σκελετός των πίσω ελαστικών έχει ενισχυθεί για να αντέχουν στην φθορά λόγω μεγαλύτερου βάρους.
Φαιδρές καταστάσεις
Απογοήτευση η Virgin F1 το πρώτο μονοθέσιο που σχεδιάστηκε αποκλειστικά σε CFD. Η ομάδα απέχει από το επιθυμητό σε σημείο προβληματισμού. Αυτό δε χρειάζεται να το δει κανείς στο μονοθέσιο, το βλέπει στο ντύσιμο των μηχανικών, τον τρόπο δουλειάς, ακόμη και τη σίτιση των μελών της ομάδας που γίνεται στο motorhome της Force India. Όχι αποκλείεται ο Μαλία να λυπήθηκε το «φτωχούλη» Μπράνσον απλά πρόκειται για κάποια συμφωνία ενδεικτική του πνεύματος που επικρατεί.
Ο Ισπανικός Τύπος σήμερα γράφει πολλά για το μέλλον της Campos ακόμη και ότι πωλήθηκε στη VW! Προσωπικά θεωρούμε ανούσια και αβάσιμη όλη αυτή τη μελλοντολογία, δεδομένου ότι παρόν της Campos απλά δεν υπάρχει. Όπως δεν υπάρχει παρόν για την USF1 ή τη Lotus (σ.σ: τα χαρτιά λένε ότι παρουσιάζεται αύριο το μονοθέσιο αλλά εδώ στη Χερέθ υπάρχει μόνο μια τέντα με το θρυλικό λογότυπο). Η Virgin F1 έχει μονοθέσιο αλλά δεν έχει αξιοπρεπή παρουσία. Βλέποντάς την να κινείται στην πίστα στους 11 γύρους που πρόλαβε να συμπληρώσει ο Γκλοκ πριν αρχίσουν να φεύγουν κομμάτια, ο ρυθμός της θύμιζε μονοθέσιο GP2. Αυτός είναι ένα σημαντικό θέμα για τη F1, φανταστείτε τα μονοθέσια των νέων ομάδων στο τέλος του grid φορτωμένα καύσιμα να γυρνούν στην αρχή του αγώνα πιο αργά απ’ ότι τα μονοθέσια του GP2!
H μέρα τελείωσε πριν καν αρχίσει για το καμάρι του Μπράνσον όταν διαλύθηκε στα καλά καθούμενα η εμπρός αεροτομή. Μη έχοντας φυσικά εφεδρική, οι άνθρωποι της ομάδας καθήλωσαν το μονοθέσιο στα πιτ και ο Γκλοκ βρήκε την ευκαιρία να κάνει ένα γύρο στην πίστα με το ποδήλατο. Όχι δεν χρονομέτρησα εάν έτσι πήγε πιο γρήγορα. Για αύριο προβλέπεται βροχή.
Παιχνίδι εντυπώσεων
Τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε με άδεια ρεζερβουάρ στο τέλος ο Κομπαγιάσι.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας στην κορυφή βρισκόταν ο Μποεμί που είχε επίσης επιχειρήσει γρήγορο γύρο με άδειο ρεζερβουάρ στην Toro Rosso.
Από κει και πέρα είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαβάσεις τους χρόνους αλλά παρατηρώντας τα μονοθέσια στην πίστα ξεχωρίζουν Ferrari και McLaren.
Μετά το τέλος της δράσης στην πίστα ακούσαμε όσα είχε να πει ο Σουμάχερ βγαίνοντας από το μονοθέσιο: «Ήταν μια καλή μέρα όπου μπόρεσα να συμπληρώσω αρκετούς γύρους. Το μονοθέσιο είναι σταθερό αν και η βροχή χτες μας πήγε πίσω και δεν είμαστε εκεί που θα θέλαμε από άποψη set up. Πρόκειται για ένα νέο περιβάλλον, μια νέα ομάδα, μια νέα φιλοσοφία για μένα. Θα είμαι ευχαριστημένος εάν στο τέλος της χρονιάς έχω περάσει καλά. Δεν ξέρω τι χρειάζεται για να πάμε ακόμη καλύτερα, αυτό με απασχολεί».
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
|
Πιλότος |
Ομάδα |
Χρόνοι |
Γύροι |
1
|
Kobayashi
|
BMW-Sauber
|
1:19.950
|
103
|
2.
|
Buemi
|
Toro Rosso Ferrari
|
1:20.026
|
121
|
3.
|
Button
|
McLaren-Mercedes
|
1:20.618
|
83
|
4.
|
Hulkenberg
|
Williams-Cosworth
|
1:20.629
|
67
|
5.
|
Liuzzi
|
Force India- Mercedes
|
1:20.754
|
80
|
6.
|
M.Schumacher
|
Mercedes GP
|
1:21.083
|
124
|
7.
|
Alonso
|
Ferrari
|
1:21.424
|
29
|
8.
|
Kubica
|
Renault
|
1:22.003
|
103
|
9.
|
Webber
|
Red Bull-Renault
|
1:22.043
|
99
|
10.
|
Glock
|
Virgin-Cosworth
|
1:29.964
|
11
|
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr