Χερέθ: Η Τελευταία μέρα δοκιμών εξέλιξης και ο Σουμάχερ

Ολοκληρώθηκαν για αυτή τη βδομάδα οι δοκιμές εξέλιξης στη Χερέθ. Ο Μίκαελ Σουμάχερ έχει καταλήξει σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα...

  • Ο Χάμιλτον ήταν ο ταχύτερος της ημέρας
  • Η Virgin F1 κατάφερε επιτέλους να συμπληρώσει αξιοπρεπή αριθμό γύρων
  • Ο Σουμάχερ εκτιμά ότι τέσσερις ομάδες βρίσκονται στο παιχνίδι της κορυφής

 

Ο καιρός ήταν και σήμερα άστατος στη Χερέθ με την μέρα να ξεκινά βροχερά και την πίστα να στεγνώνει αργότερα.

Οι περισσότεροι οδηγοί έμειναν κάτω από τους 100 γύρους περιμένοντας για μεγάλο χρονικό διάστημα το οδόστρωμα να στεγνώσει ώστε να επιτρέπεται η χρήση σλικ ελαστικών.

Ήταν μια καλή μέρα για τη Virgin F1 που επιτέλους μπόρεσε να συμπληρώσει έναν αξιοπρεπή αριθμό γύρων ενώ ακόμη και οι χρόνοι του ντι Γκράσι ήταν αξιοπρεπής.

Μεγάλη εντύπωση προκαλεί η διάρκεια της F10 του Φελίπε Μάσα ο Βραζιλιάνος συμπλήρωσε σήμερα απόσταση 2 και κάτι GP ή αν προτιμάτε 700km.

Σίγουρα η αξιοπιστία είναι καθοριστική στη F1 αλλά εάν θυμάμαι καλά ζητούμενο είναι η ταχύτητα και αυτά τα δυο μεγέθη είναι αλληλένδετα. Με άλλα λόγια μέρος της περίσσειας αξιοπιστίας μπορεί να μετατραπεί σε ταχύτητα αλλά αυτό ανεβάζει το κόστος, τέτοιες σκέψεις πρέπει να διώκονται ποινικά στην εποχή μας.

Ο Χάμιλτον έκλεψε τις εντυπώσεις με 3 πολύ γρήγορους γύρους με άδειο ρεζερβουάρ στο τέλος σημειώνοντας με διαφορά τον ταχύτερο χρόνο του 4ημερου.

 


















H άποψη του Σουμάχερ
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Μ.Σουμάχερ μετά το τέλος των δοκιμών δε δίστασε να ξεχωρίσει τις McLaren, Ferrari και Red Bull μαζί φυσικά με τη Mercedes: «Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κανείς τη δυναμική των ομάδων. Υπάρχουν τέσσερις που δείχνουν σε καλή κατάσταση αλλά και κάποιες άλλες που έχουν ενδιαφέρον όπως για παράδειγμα η Sauber που έχει γρήγορο μονοθέσιο αλλά και η

Renault βάζω ένα ερωτηματικό στο πόσο γρήγορη είναι.

Όσον αφορά τις υπόλοιπες ομάδες στους πολλούς συνεχόμενους γύρους πέφτει η απόδοσή τους πιθανόν λόγω της διαχείρισης των ελαστικών. Όμως οι καλές ομάδες δείχνουν να γυρίζουν όλες με το ίδιο τέμπο. Όμως δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος γιατί το φορτίο καυσίμου μπερδεύει του υπολογισμούς. Οπότε υπάρχουν πολλές φήμες ακόμη και για μας έχει ενδιαφέρον.

Σήμερα κινηθήκαμε σύμφωνα με το πρόγραμμα και κάναμε ένα ακόμη βήμα όσον αφορά στην κατανόηση του μονοθεσίου» κατέληξε ο 7φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Οι δοκιμές στη Χερέθ θα συνεχιστούν την ερχόμενη Τετάρτη 17/2.

 

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνοι

Διαφορά

Γύροι

 1.

Lewis Hamilton

McLaren

1m19.583s

 

113

 2.

Adrian Sutil

Force India

1m20.180s

+ 0.597s

83

 3.

Rubens Barrichello

Williams

1m20.341s

+ 0.758s

90

 4.

Robert Kubica

Renault

1m20.358s

+ 0.775s

85

 5.

Michael Schumacher

Mercedes

1m20.613s

+ 1.030s

83

 6.

Sebastian Vettel

Red Bull

1m21.203s

+ 1.620s

89

 7.

Felipe Massa

Ferrari

1m21.485s

+ 1.902s

160

 8.

Pedro de la Rosa

Sauber

1m22.134s

+ 2.551s

105

 9.

Lucas di Grassi

Virgin

1m22.912s

+ 3.329s

63

10.

Jaime Alguersuari

Toro Rosso

1m24.072s

+ 4.489s

98

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr