GP Βραζιλίας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!
11.11.2016
19:55
Ο Βρετανός έφερε σήμερα στην κορυφή των χρόνων την Mercedes και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών.
Με υψηλή θερμοκρασία, υγρασία και άπνοια υποδέχτηκε η πίστα του Ιντερλάγος σήμερα ομάδες και οδηγούς. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 31 βαθμούς Κελσίου και η θερμοκρασία οδοστρώματος στους 47 βαθμούς Κελσίου. Καθότι η συγκεκριμένη πίστα είναι η μικρότερη σε μήκος από τις μόνιμες εγκαταστάσεις του πρωταθλήματος αντίστοιχα μικρή είναι η χρονική διάρκεια ενός γρήγορου γύρου (1:12) αλλά και οι διαφορές.
Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων τις τρεις σκληρότερες γόμες της γκάμας της: Σκληρή, μέση μαλακή. Ο Χάμιλτον στην πρώτη περίοδο δοκιμών πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα. Ο Βρετανός βρίσκεται σε φόρμα έχοντας κερδίσει στους δυο τελευταίους αγώνες σε ΗΠΑ και Μεξικό. Πίσω του στο ίδιο δέκατο βρίσκονταν ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull. Οι δυο οδηγοί ήταν οι μόνοι που κατάφεραν να κινηθούν σε χρόνο κάτω από το 1:12.
Ακόμη μια Mercedes με μια Red Bull ν’ ακολουθεί βρίσκονταν στην 3η και 4η θέση.
Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων τις τρεις σκληρότερες γόμες της γκάμας της: Σκληρή, μέση μαλακή. Ο Χάμιλτον στην πρώτη περίοδο δοκιμών πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα. Ο Βρετανός βρίσκεται σε φόρμα έχοντας κερδίσει στους δυο τελευταίους αγώνες σε ΗΠΑ και Μεξικό. Πίσω του στο ίδιο δέκατο βρίσκονταν ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull. Οι δυο οδηγοί ήταν οι μόνοι που κατάφεραν να κινηθούν σε χρόνο κάτω από το 1:12.
Ακόμη μια Mercedes με μια Red Bull ν’ ακολουθεί βρίσκονταν στην 3η και 4η θέση.
Ρόσμπεργκ και Ρικιάρντο είχαν διαφορά 2 δέκατα μεταξύ των αλλά και διαφορετικά προγράμματα. Οι ομάδες εξετάζουν την Παρασκευή διάφορα σενάρια προσομοίωσης αγώνα πιθανόν αυτός είναι και ο λόγος που είδαμε τις Ferrari στις δυο τελευταίες θέσεις της δεκάδας. Τόσο ο Φέτελ όσο και ο Ράικονεν επέμεναν στη μέση γόμα και δε χρησιμοποίησαν στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών την ταχύτερη μαλακή γόμα.
Ο τοπικός ήρωας Φελίπε Μάσα που αγωνίζεται για τελευταία φορά μπροστά στους συμπατριώτες του πέτυχε τον 8ο χρόνο πίσω από τις Force India.
Συνολικά οι χρόνοι στην 1η περίοδο ήταν:
Στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών όμως οι Williams έδειξαν αρκετά ανταγωνιστικές σημειώνοντας τον 3ο και 4ο χρόνο αντίστοιχα. Ο Μπότας ήταν ως συνήθως μπροστά από το Μάσα και οι Βραζιλιάνοι θεατές ευτυχισμένοι καθώς ο αγαπημένος τους συμπατριώτης πραγματοποιεί ανταγωνιστική εμφάνιση. Μπροστά οι δυο Mercedes είχαν διαφορά μόλις 30 χιλιοστά μεταξύ τους πάντα με το Χάμιλτον ταχύτερο. Αυτή την περίοδο οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στη συμπλήρωση αρκετών συνεχόμενων γύρων προσομοιώνοντας σενάρια αγώνα και εξετάζοντας την αντοχή των διαθέσιμων γομών.
Πίσω από τις Williams στην 5η και 6η θέση βρίσκονταν οι Red Bull και ακόμη πιο πίσω οι Ferrari. Ο Ράικονεν (σ.σ: είναι ο μόνος που έχει πάρει 2 σετ σκληρής γόμας) δοκίμασε εκτενώς και τη σκληρή γόμα, μένει να δούμε αν θα την αξιοποιήσει επιχειρώντας ένα πιτ στοπ λιγότερο στον αγώνα. Εντύπωση προκάλεσε ο Αλόνσο που αναγκάστηκε να σταματήσει όταν οι μηχανικοί της Honda διέγνωσαν μια περίεργη ένδειξη στην πίεση νερού του συστήματος ανάκτησης ενέργειας (ERS). Αντί να πάει στα πιτ πήρε τη θέση ενός cameraman της FOM και πολλά πλάνα του βγήκαν στον αέρα της μετάδοσης.
Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 18:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από τον ΟΤΕ.
Ο τοπικός ήρωας Φελίπε Μάσα που αγωνίζεται για τελευταία φορά μπροστά στους συμπατριώτες του πέτυχε τον 8ο χρόνο πίσω από τις Force India.
Συνολικά οι χρόνοι στην 1η περίοδο ήταν:
Νο | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος . | Διαφορά . | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m11.895s | - | 32 |
2 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m11.991s | 0.096s | 29 |
3 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m12.125s | 0.230s | 26 |
4 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m12.371s | 0.476s | 27 |
5 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m13.129s | 1.234s | 36 |
6 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m13.289s | 1.394s | 31 |
7 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m13.293s | 1.398s | 33 |
8 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m13.318s | 1.423s | 33 |
9 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m13.567s | 1.672s | 24 |
10 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m13.569s | 1.674s | 26 |
11 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Ferrari | 1m13.711s | 1.816s | 22 |
12 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Ferrari | 1m14.090s | 2.195s | 15 |
13 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m14.252s | 2.357s | 27 |
14 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m14.296s | 2.401s | 26 |
15 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m14.507s | 2.612s | 25 |
16 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m14.631s | 2.736s | 21 |
17 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m14.654s | 2.759s | 23 |
18 | Esteban Ocon | Manor/Mercedes | 1m14.827s | 2.932s | 30 |
19 | Jolyon Palmer | Renault | 1m14.908s | 3.013s | 32 |
20 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 1m14.948s | 3.053s | 32 |
21 | Charles Leclerc | Haas/Ferrari | 1m15.391s | 3.496s | 27 |
22 | Sergey Sirotkin | Renault | 1m15.800s | 3.905s | 10 |
Στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών όμως οι Williams έδειξαν αρκετά ανταγωνιστικές σημειώνοντας τον 3ο και 4ο χρόνο αντίστοιχα. Ο Μπότας ήταν ως συνήθως μπροστά από το Μάσα και οι Βραζιλιάνοι θεατές ευτυχισμένοι καθώς ο αγαπημένος τους συμπατριώτης πραγματοποιεί ανταγωνιστική εμφάνιση. Μπροστά οι δυο Mercedes είχαν διαφορά μόλις 30 χιλιοστά μεταξύ τους πάντα με το Χάμιλτον ταχύτερο. Αυτή την περίοδο οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στη συμπλήρωση αρκετών συνεχόμενων γύρων προσομοιώνοντας σενάρια αγώνα και εξετάζοντας την αντοχή των διαθέσιμων γομών.
Πίσω από τις Williams στην 5η και 6η θέση βρίσκονταν οι Red Bull και ακόμη πιο πίσω οι Ferrari. Ο Ράικονεν (σ.σ: είναι ο μόνος που έχει πάρει 2 σετ σκληρής γόμας) δοκίμασε εκτενώς και τη σκληρή γόμα, μένει να δούμε αν θα την αξιοποιήσει επιχειρώντας ένα πιτ στοπ λιγότερο στον αγώνα. Εντύπωση προκάλεσε ο Αλόνσο που αναγκάστηκε να σταματήσει όταν οι μηχανικοί της Honda διέγνωσαν μια περίεργη ένδειξη στην πίεση νερού του συστήματος ανάκτησης ενέργειας (ERS). Αντί να πάει στα πιτ πήρε τη θέση ενός cameraman της FOM και πολλά πλάνα του βγήκαν στον αέρα της μετάδοσης.
Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:
Νο | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος . | Διαφορά . | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m12.271s | - | 41 |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m12.301s | 0.030s | 40 |
3 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m12.761s | 0.490s | 47 |
4 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m12.789s | 0.518s | 43 |
5 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m12.828s | 0.557s | 43 |
6 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m12.928s | 0.657s | 45 |
7 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m13.002s | 0.731s | 45 |
8 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m13.047s | 0.776s | 24 |
9 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m13.299s | 1.028s | 42 |
10 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m13.440s | 1.169s | 19 |
11 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m13.572s | 1.301s | 18 |
12 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Ferrari | 1m13.689s | 1.418s | 46 |
13 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Ferrari | 1m13.801s | 1.530s | 47 |
14 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m13.918s | 1.647s | 38 |
15 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m14.074s | 1.803s | 35 |
16 | Kevin Magnussen | Renault | 1m14.109s | 1.838s | 47 |
17 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m14.309s | 2.038s | 40 |
18 | Esteban Ocon | Manor/Mercedes | 1m14.317s | 2.046s | 46 |
19 | Jolyon Palmer | Renault | 1m14.436s | 2.165s | 43 |
20 | Esteban Gutierrez | Haas/Ferrari | 1m14.558s | 2.287s | 42 |
21 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m14.695s | 2.424s | 21 |
22 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 1m14.958s | 2.687s | 22 |
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 18:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από τον ΟΤΕ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr