Ερωτήματα για την πίσω αεροτομή της McLaren

Όπως μπορείτε να δείτε στο σκίτσο η πτέρυγα της McLaren έχει σα στήριγμα την προέκταση του καλύμματος κινητήρα που πιάνει στο πάνω πτερύγιο ένα στήριγμα που ενισχύει την ακαμψία της.

 

  • Red Bull και Ferrari έτοιμες για ένσταση
  • Η McLaren κάλεσε τη FIA να επιθεωρήσει την αεροτομή

 

Οι κανονισμοί εδώ και χρόνια προβλέπουν τον έλεγχο ελαστικότητας των αεροτομών με επιβολή στατικού φορτίου. Όπως μπορείτε να δείτε στο σκίτσο η πτέρυγα της McLaren έχει σα στήριγμα την προέκταση του καλύμματος κινητήρα που πιάνει στο πάνω πτερύγιο ένα στήριγμα που ενισχύει την ακαμψία της.
Έτσι η αεροτομή

περνά τα τεστ, όμως το κάτω πτερύγιο είναι ελεύθερο και εύκαμπτο. Στη φωτ. που βλέπετε στο τέλος της ευθείας στη Βαρκελώνη φαίνεται ότι ανάμεσα στο πάνω πτερύγιο και στο κάτω έχει ανοίξει μια μικρή οπή.
Διαφεύγοντας από κει ο αέρας μειώνονται οι αντιστάσεις και αυξάνεται η τελική ταχύτητα.
Από τη McLaren τονίζουν πως η FIA ήταν ενήμερη καθόλη τη δημιουργία της πίσω αεροτομής και ζήτησαν από την Ομοσπονδία να προβεί εκ νέου σε έλεγχο. Στη βρετανική ομάδα είναι βέβαιοι ότι η αεροτομή τους είναι νομότυπη. 

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr