GP Αυστραλίας, οι Red Bull στην 1η σειρά εκκίνησης
Ο ουρανός ήταν βαρύς, συννεφιασμένος καθ’ όλη τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών και η θερμοκρασία παρέμεινε στους 21 βαθμούς Κελσίου.
- Ο Φέτελ πήρε τη 2η συνεχόμενη pole
- Μόνο ο Αλόνσο μπόρεσε να κινηθεί στο ρυθμό των Ταύρων
- Χαοτικές οι διαφορές από κει και πίσω, άσχημη μέρα για το Χάμιλτον
Ο ουρανός ήταν βαρύς, συννεφιασμένος καθ’ όλη τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών και η θερμοκρασία παρέμεινε στους 21 βαθμούς Κελσίου.
Στη μάχη για τον ημιτελικό αποκλείστηκαν οι έξι πιλότοι των νέων ομάδων, Κοβαλάινεν, Τρούλι (Lotus), Γκλοκ, ντι Γκράσι (Virgin) Σένα, Τσάνκοκ (HRT) και ο Ρώσος Βιτάλι Πετρόφ με τη Renault. Η R30 αποδείχτηκε και πάλι ανταγωνιστική στα χέρια του Κουμπίτσα που κατετάγη 9ος αλλά ο Ρώσος δεν κατάφερε να αποφύγει ένα λάθος στην τελευταία του προσπάθεια που τον έριξε εκτός 17αδας.
Αρκετός προβληματισμός υπήρξε με τη χρήση των ελαστικών, η μαλακή γόμα ήταν λίγο πιο γρήγορη ενώ η σκληρή ήθελε 3 γύρους για να έρθει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας.
Τη μάχη για την τελική δεκάδα έχασαν οι δυο Toro Rosso με τους Μποεμί Αλγκερσουάρι, οι δυο Sauber με τους ντε λα Ρόσα και Κομπαγιάσι, ο Χούλκενμπεργκ με τη Williams, ο Λιούτσι με τη Force India και ο Χάμιλτον με την McLaren. O Βρετανός πέρασε μια επεισοδιακή βραδιά όταν συνελήφθη από την τοπική αστυνομία γιατί έκανε “burn out” με μια Mercedes C63AMG. Ο 25χρονος παραλίγο να διανυκτερεύσει στο κρατητήριο για ανάρμοστη συμπεριφορά. Τελικά αφέθηκε ελεύθερος ύστερα από άνωθεν παρέμβαση.
Όμως δεν κατόρθωσε να πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα σήμερα στις δοκιμές. Ο ίδιος σε δηλώσεις του έκανε λόγω για κυκλοφοριακό και έλλειψη πρόσφυσης που οφείλονταν στα ελαστικά. Την ίδια στιγμή όμως ο teammate του Τζένσον Μπάτον κατετάγη 4ος, απόδειξη ότι η ΜΡ4/25 είχε την ταχύτητα.
Ο τελικός ήταν υπόθεση των Red Bull. Ο Μαρκ Γουέμπερ επιθυμούσε διακαώς να πάρει την pole στην πατρίδα του αλλά ο Φέτελ είχε κάτι παραπάνω. Ο Γερμανός παρότι δεν ήταν αλάνθαστος στον προτελευταίο του γύρο κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1:24 πετυχαίνοντας τη 2η φετινή του pole: «Είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα και για τους δυο μας, για όλη την ομάδα. Είναι ο αγώνας στην πατρίδα του Μαρκ, έχει πλάκα γιατί κι αυτός πέρυσι πήρε την pole στη Γερμανία» δήλωσε ο Φέτελ.
Από την πλευρά του ο Γουέμπερ επικεντρώθηκε στον αυριανό αγώνα όπως και ο Αλόνσο: «Οι δοκιμές ήταν καλές για μας, ξέραμε ότι θα είναι δύσκολο να κερδίσουμε τις Red Bull οπότε επικεντρώσαμε την προσοχή μας στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αύριο στόχος μας είναι να τερματίσουμε, πρώτα πρέπει να καταφέρουμε αυτό και μετά θα δούμε αν έχουμε την ταχύτητα να διεκδικήσουμε τη νίκη».
Ο αυριανός αγώνας θα διεξαχθεί στις 09:00 ώρα Ελλάδος.
Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 |
1. Vettel Red Bull-Renault 1:24.774 1:24.096 1:23.919 |
2. Webber Red Bull-Renault 1:25.286 1:24.276 1:24.035 |
3. Alonso Ferrari 1:25.082 1:24.335 1:24.111 |
4. Button McLaren-Mercedes 1:24.897 1:24.531 1:24.675 |
5. Massa Ferrari 1:25.548 1:25.010 1:24.837 |
6. Rosberg Mercedes 1:24.788 1:24.788 1:24.884 |
7. Schumacher Mercedes 1:25.351 1:24.871 1:24.927 |
8. Barrichello Williams-Cosworth 1:25.702 1:25.085 1:25.217 |
9. Kubica Renault 1:25.588 1:25.122 1:25.372 |
10. Sutil Force India-Mercedes 1:25.504 1:25.046 1:26.036 |
11. Hamilton McLaren-Mercedes 1:25.046 1:25.184 |
12. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:26.061 1:25.638 |
13. Liuzzi Force India-Mercedes 1:26.170 1:25.743 |
14. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:26.089 1:25.747 |
15. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:25.866 1:25.748 |
16. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:26.251 1:25.777 |
17. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:26.095 1:26.089 |
18. Petrov Renault 1:26.471 |
19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:28.797 |
20. Trulli Lotus-Cosworth 1:29.111 |
21. Glock Virgin-Cosworth 1:29.592 |
22. di Grassi Virgin-Cosworth 1:30.185 |
23. Senna HRT-Cosworth 1:30.526 |
24. Chandhok HRT-Cosworth 1:30.613 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr