GP Μαλαισίας, ο Χάμιλτον ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές
Τρίτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος της F1 από την πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία.
Ο Λιούις Χάμιλτον με την McLaren ΜΡ4/25 ήταν ταχύτερος όλων και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών...
- Ο Βρετανός κυριάρχησε σήμερα στην πίστα της Σεπάνγκ
- Ο χρόνος που σημείωσε είναι ταχύτερος από την pole του 2009
Τρίτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος της F1 από την πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία.
Ο Λιούις Χάμιλτον με την McLaren ΜΡ4/25 ήταν ταχύτερος όλων και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών επιβεβαιώνοντας τα λεγόμενα του teammate του Τζένσον Μπάτον ότι η McLaren θα είναι ανταγωνιστική σ’ αυτή την πίστα.
Η πίστα στη Σεπάνγκ έχει μήκος 5.543m και αποτελεί ένα συνδυασμό γρήγορων και αργών στροφών ενώ υπάρχουν και δυο μεγάλες ευθείες που περικλείουν ανάμεσά τους την κεντρική κερκίδα.
Παρά τις επιδόσεις του Χάμιλτον ο Βρετανός ακούστηκε να αναφέρει στους μηχανικούς του προβλήματα με το
ανέβασμα σχέσεων στο κιβώτιο: «Όταν ανεβάζω στο όριο των στροφών προκαλείται σπινάρισμα, το κατέβασμα είναι ΟΚ» ήταν η αναφορά του 25χρονου και οι μηχανικοί της McLaren έπιασαν δουλειά.
Πιθανόν όμως δε θα έχουν τόσο πολύ δουλειά όσο οι συνάδελφοί τους στη Red Bull. Ο Μάρκ Γουέμπερ εγκατέλειψε στη 2η περίοδο αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με τον κινητήρα ενώ ο Φέτελ βρίσκονταν στη… λάθος πλευρά της κατάταξης αντιμετωπίζοντας και προβλήματα με την υποβοήθηση της κρεμαγιέρας.
Τελικά ο Γερμανός στο τέλος της 2ης περιόδου έκανε ένα χρόνο που τον έφερε στη 2η θέση.
Αντίθετα ο Φελίπε Μάσα παρά τις προσπάθειές του δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 15η θέση. Ο Βραζιλιάνος βγήκε αρκετές φορές και μια απ’ αυτές στη στροφή 11 πλήγωσε το πάτωμα του μονοθεσίου. Ο καιρός είναι πάντα ένα θέμα στη Σεπάνγκ με τους οδηγούς να βάζουν κράνη, φόρμες, παπούτσια, γάντια στην κατάψυξη και καταναλώνουν πολλά ενεργειακά ποτά για να αντιμετωπίσουν ζέστη και υγρασία. Σήμερα κάποια στιγμή η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε τους 50 βαθμούς Κελσίου.
Βέβαια κατά τόπους ήταν ακόμη μεγαλύτερη όπως στο motorhome της FOM όπου συναντήθηκαν ο διευθύνων σύμβουλος της F1, Μπέρνι Έκλεστον με τους επικεφαλής των ομάδων για να συζητήσουν πιθανές αλλαγές για βελτίωση του θεάματος.
Ομοφωνία δεν υπήρξε αλλά συζητήθηκε η επαναφορά του KERS για το 2011.
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 11:00 το πρωί ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από την τηλεόραση του Alpha.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών
Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Hamilton McLaren-Mercedes 1:34.921 19 |
2. Rosberg Mercedes 1:35.106 + 0.185 19 |
3. Button McLaren-Mercedes 1:35.207 + 0.286 25 |
4. Schumacher Mercedes 1:35.225 + 0.304 14 |
5. Kubica Renault 1:35.402 + 0.481 22 |
6. Webber Red Bull-Renault 1:35.479 + 0.558 22 |
7. Sutil Force India-Mercedes 1:35.955 + 1.034 20 |
8. Alonso Ferrari 1:35.959 + 1.038 20 |
9. Vettel Red Bull-Renault 1:35.043 + 1.122 19 |
10. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:36.100 + 1.179 20 |
11. Massa Ferrari 1:36.451 + 1.530 22 |
12. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.503 + 1.582 28 |
13. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:36.645 + 1.724 18 |
14. Petrov Renault 1:36.712 + 1.791 9 |
15. di Resta Force India-Mercedes 1:36.891 + 1.970 25 |
16. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:36.899 + 1.978 24 |
17. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:37.802 + 2.881 27 |
18. Barrichello Williams-Cosworth 1:38.278 + 3.357 18 |
19. Trulli Lotus-Cosworth 1:39.460 + 4.539 21 |
20. Glock Virgin-Cosworth 1:39.755 + 4.834 17 |
21. di Grassi Virgin-Cosworth 1:40.159 + 5.238 25 |
22. Fauzy Lotus-Cosworth 1:40.721 + 5.800 19 |
23. Senna HRT-Cosworth 1:41.832 + 6.911 27 |
24. Chandhok HRT-Cosworth 1:41.966 + 7.045 24 |
Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Hamilton McLaren-Mercedes 1:34.175 27 2. Vettel Red Bull-Renault 1:34.441 + 0.266 28 3. Rosberg Mercedes 1:34.443 + 0.268 30 4. Button McLaren-Mercedes 1:34.538 + 0.363 24 5. Schumacher Mercedes 1:34.674 + 0.499 30 6. Kubica Renault 1:35.148 + 0.973 34 7. Alonso Ferrari 1:35.581 + 1.406 34 8. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:35.660 + 1.485 39 9. Petrov Renault 1:35.872 + 1.697 20 10. Sutil Force India-Mercedes 1:35.957 + 1.782 32 11. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.018 + 1.843 38 12. Liuzzi Force India-Mercedes 1:36.221 + 2.046 34 13. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:36.325 + 2.150 33 14. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:36.325 + 2.150 39 15. Massa Ferrari 1:36.602 + 2.427 30 16. Barrichello Williams-Cosworth 1:36.813 + 2.638 26 17. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:37.415 + 3.240 19 18. Trulli Lotus-Cosworth 1:38.454 + 4.279 34 19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:38.530 + 4.355 32 20. Webber Red Bull-Renault 1:38.786 + 4.558 13 21. Glock Virgin-Cosworth 1:39.061 + 4.886 23 22. di Grassi Virgin-Cosworth 1:39.158 + 4.983 29 23. Chandhok HRT-Cosworth 1:41.084 + 6.909 27 24. Senna HRT-Cosworth 1:41.481 + 7.306 32
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr