Στο μικροσκόπιο της FIA, η RB6
Αναστάτωση έχει δημιουργήσει στις υπόλοιπες ομάδες η απόλυτη κυριαρχία της Red Bull στις κατατακτήριες δοκιμές.Οι Φέτελ, Γουέμπερ έχουν πάρει την pole position και στους τρεις αγώνες...
- Οι τεχνικοί της ομοσπονδίας έκαναν φύλο και φτερό το μονοθέσιο μετά τις δοκιμές
- Οι φήμες κάνουν λόγο για κάποια μορφή αερανάρτησης
Αναστάτωση έχει δημιουργήσει στις υπόλοιπες ομάδες η απόλυτη κυριαρχία της Red Bull στις κατατακτήριες δοκιμές.Οι Φέτελ, Γουέμπερ έχουν πάρει την pole position και στους τρεις αγώνες με σημαντική διαφορά. Στα πάντοκ συζητιέται έντονα ότι η απόδοση των Red Bull στις δοκιμές οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε μια μορφή ενεργητικής ανάρτησης που επιτρέπει στους Ταύρους να αγωνίζονται με χαμηλό set –up το Σάββατο όταν ρεζερβουάρ είναι άδεια ενώ μετά το ύψος αυτορυθμίζεται αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος, πράγμα απαραίτητο όταν το μονοθέσιο γεμίζει με καύσιμα.
Αυτό εικάζεται ότι συμβαίνει μέσω της εκτόνωσης αερίου με την πάροδο του χρόνου ή την μεταβολή της θερμοκρασίας. Οι τεχνικοί της FIA εξέτασαν ενδελεχώς το μονοθέσιο της RBR το Σάββατο μετά τις κατατακτήριες δοκιμές στη Μαλαισία αλλά δεν βρήκαν κάτι μεμπτό.
Από την πλευρά της η Αυστριακή ομάδα τόνισε ότι δεν χρησιμοποιεί οιαδήποτε μορφή ενεργητικής ανάρτησης ενώ αποσαφήνισε ότι είναι έτοιμη να προβεί σε ένσταση εάν κάποια από τις άλλες ομάδες υιοθετήσει τέτοια διάταξη.
Από την πλευρά της η FIA θέλει να αποκλείσει την χρήση εξωτικών διατάξεων που θα ανεβάσουν το κόστος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr