Πλεονέκτημα McLaren στη Σαγκάη;

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε οι McLaren ΜΡ4/25 διαθέτουν ένα σύστημα αεραγωγών που οδηγεί σε απώλεια στήριξης της πίσω πτέρυγας.

  • Η ΜΡ4/25 διαθέτει διάταξη που στολάρει την πίσω πτέρυγα
  • Η τελική ταχύτητα στη μεγάλη ευθεία της Σαγκάη ίσως αποδειχτεί καθοριστικός παράγοντας.

 

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε οι McLaren ΜΡ4/25 διαθέτουν ένα σύστημα αεραγωγών που οδηγεί σε απώλεια στήριξης της πίσω πτέρυγας.
Αυτό επιτυγχάνεται με διαταραχή της ροής, συγκεκριμένα ο οδηγός απότομα με το γόνατό του κλείνει ένα κανάλι που διέρχεται από το κόκπιτ, αυτό προκαλεί στροβιλισμό και ο αέρας διαφεύγει από το μέσο της πτέρυγας μειώνοντας έτσι τις αεροδυναμικές αντιστάσεις.
Αυτό έχει δώσει με βραχεία κεφαλή πλεονέκτημα στην τελική ταχύτητα στα ασημί μονοθέσια σ’ όλους τους αγώνες έως τώρα.
Στην πίστα της Σαγκάη κυριαρχούν δυο πολύ μεγάλες ευθείες ειδικά στην πίσω που βρίσκεται πριν από την αφετηρία τα μονοθέσια αγγίζουν τα 330km/h.
Οι αντίπαλοι της McLaren φοβούνται ότι οι ΜΡ4/25 θα έχουν σημαντικό πλεονέκτημα στον αγώνα: «Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στην ευθεία φέτος γιατί οι McLaren υπερέχουν σε τελική ταχύτητα και αν μας ακολουθούν κατά πόδας πρέπει να έχουμε την προσοχή μας τεταμένη για να υπερασπιστούμε τη θέση μας» τόνισε ο πιλότος της Ferrari, Φελίπε Μάσα.
Η Ferrari ετοιμάζει το δικό της ανάλογο σύστημα αλλά στη Κίνα το μόνο νέο που έχει αφορά σε αεροδυναμικά βοηθήματα. Κάτι ανάλογο με το σύστημα της McLaren παρουσίασε και η Sauber ενώ η Williams έχει έτοιμο το δικό της ανάλογο σύστημα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr