GP Ισπανίας: Θρίαμβος Γουέμπερ
H πίστα του Μοντμελό δεν προσφέρεται για προσπεράσματα, ο σημερινός αγώνας όμως είχε αρκετά, όπως και δράμα. Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Γουέμπερ...
- Η παράδοση συνεχίστηκε για 10η χρονιά ο poleman κερδίζει στο Μοντμελό
- Εγκατέλειψε ένα γύρο πριν το τέλος ενώ ήταν 2ος ο Χάμιλτον
- Ο Φέτελ με πρόβλημα στα φρένα περιορίστηκε στην 3η θέση
- Ένας Σουμάχερ απ’ τα παλιά οδήγησε τη Mercedes στην 4η θέση
H πίστα του Μοντμελό δεν προσφέρεται για προσπεράσματα, ο σημερινός αγώνας όμως είχε αρκετά, όπως και δράμα. Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Γουέμπερ διατήρησε την πρωτοπορία παρά την προσπάθεια των Φέτελ και Χάμιλτον. Ο Αυστραλός άρχισε να ανοίγει τη διαφορά και η έκπληξη των πρώτων γύρων ήταν ότι η McLaren του Χάμιλτον έμενε κολλημένη πίσω από τους Ταύρους.
Μετά το 15ο γύρο άρχισαν οι αλλαγές ελαστικών από τη μαλακή στη σκληρή γόμα.
«Σήμερα το πιο καθοριστικό σημείο του αγώνα ήταν η χρονική στιγμή που θα επέλεγες για να αλλάξεις ελαστικά. Είδαμε τους Χάμιλτον και Σουμάχερ να κερδίζουν θέση από τους Φέτελ και Μπάτον μ’ αυτό τον τρόπο» επισήμανε ο τεχνικός διευθυντής της Bridgestone, Χιροχάιντ Χαμασίμα.
Ο Φέτελ είδε το Χάμιλτον να βγαίνει μπροστά του από τα πιτ και να τον περνά οριακά στο πρώτο σικέιν.
Το ίδιο συνέβη και ανάμεσα στου Σουμάχερ και Μπάτον. Ο Βρετανός μάλιστα έχει παράπονο ότι ο Σούμι δεν του άφησε καθόλου χώρο. Η λογική έλεγε ότι ο Φέτελ άνετα θα όρμαγε στο Χάμιλτον για να ξαναπάρει τη 2η θέση, φάνηκε όμως ανήμπορος γι’ αυτό. Όπως και ο Μπάτον που δεν μπόρεσε να ανακτήσει την 5η θέση από τον Μ.Σουμάχερ που θύμισε τον παλιό καλό του εαυτό στην μεταξύ τους μονομαχία: «Ο Σουμάχερ είναι έμπειρος και έξυπνος, τοποθετούσε το μονοθέσιο του στην εσωτερική υπερασπιζόμενος τη θέση του. Όταν προσπάθησα από την εξωτερική άργησε το φρενάρισμα και με έβγαλε εκτός γραμμής. Ήταν αδύνατον να τον περάσω και είναι κρίμα γιατί το μονοθέσιο μας είχε την ταχύτητα» τόνισε ο Μπάτον που με τους 10 βαθμούς της 5ης θέσης διατήρησε την πρωτοπορία στη βαθμολογία.
Λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας η προσοχή ήταν επικεντρωμένη στο πρόβλημα που αντιμετώπιζε στα φρένα ο Φέτελ. Τελικά όμως κατέρρευσε το εμπρός αριστερά ελαστικό του Χάμιλτον έτσι ο Βρετανός έχασε τη 2η θέση μέσα από τα χέρια του. Από τη Bridgestone η πρώτη αντίδραση ήταν ότι δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στο ελαστικό αλλά θα χρειαστεί ενδελεχή ανάλυση σε συνεργασία με τη McLaren για να αποσαφηνιστούν τα αίτια του προβλήματος: «Είναι μεγάλη η απογοήτευση. Έκανα καλό αγώνα, διασκέδασα ήταν σημαντικό ότι μπόρεσα να βρεθώ ανάμεσα στις Red Bull. Αλλά ξαφνικά διαλύθηκε το ελαστικό ενώ έφτανα στον τερματισμό. Έχασα σημαντικούς βαθμούς. Έτσι είναι οι αγώνες…»
Ανέλπιστα και αθόρυβα ο Αλόνσο ανέβηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου δίνοντας χαρά στους Ισπανούς που το πανηγύρισαν δεόντως: «Είμαι χαρούμενος που πήρα την 2η θέση μπροστά στους συμπατριώτες μου. Είναι μια καλή ανταμοιβή για τον κόπο όλων στην ομάδα. Το τελικό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε αναπάντεχα αλλά έτσι είναι οι αγώνες».
Ο νικητής Μαρκ Γουέμπερ που ήταν άπιαστος σήμερα άφησε την χαρά του να εκδηλωθεί αρκετά μετά το πέσιμο της καρό σημαίας: ««Αναμφίβολα είναι μία ξεχωριστή ημέρα. Είμαι πολύ χαρούμενος που εκμεταλλεύτηκα την pole position. Ήταν δύσκολα στην εκκίνηση αφού είχα κόντρα άνεμο και οι υπόλοιποι ήταν κολλημένοι πίσω μου. Ήξερα ότι στη ζώνη φρεναρίσματος θα μου ασκούσαν πίεση άρα έπρεπε να είμαι πολύ ακριβής στις κινήσεις μου. Τα κατάφερα και μετά όλα κύλησαν ομαλά. Ήμουν πολύ χαρούμενος από το πώς εξελίχθηκε το πρώτο κομμάτι του αγώνα ενώ είχα ένα καθαρό και απροβλημάτιστο πιτ στοπ. Όλα πήγαν καλά για μένα σήμερα, πράγμα ευχάριστο. Μου φάνηκε το μεγαλύτερο σε διάρκεια Grand Prix που έχω τρέξει! Στις άλλες μου νίκες, πάντα υπήρχε αγωνία αφού δεν βρισκόμουν συνέχεια στην πρωτοπορία αλλά σήμερα, το μόνο που έκανα ήταν να κοιτάζω την πινακίδα στο pit wall σε κάθε πέρασμα. Μου φάνηκε ατελείωτος αγώνας».
Ο έτερος πιλότος της Red Bull Σεμπάστιαν Φέτελ που εκκινούσε από την 2η θέση βρέθηκε κάποια στιγμή 4ος με πρόβλημα στα φρένα αλλά η εγκατάλειψη του Χάμιλτον του έδωσε τελικά μια θέση στο βάθρο έστω την τελευταία: «Πολλά πράγματα πήγαν στραβά για μένα σήμερα. Η εκκίνηση μου ήταν καλή. Ήταν αδύνατο να περάσω τον Μαρκ και δεν άξιζε να πάρω κάποιο ρίσκο. Γλιστρούσε και αποφάσισα να μη βγω από την εξωτερική. Σήμερα απλά δεν ήμουν αρκετά γρήγορος. Είχα πρόβλημα με την ισορροπία του μονοθεσίου, ο Μαρκ βρισκόταν σε άλλο επίπεδο σήμερα, την ώρα που εγώ για κάποιο λόγο δυσκολευόμουν. Ήμουν άτυχος γιατί έκανα ένα αργό πιτ στοπ μιας και έπρεπε να περιμένω στο “box” για να περάσει η Ferrari, μετά έμπαινε ο Μπάτον και φάνηκε σαν αιώνας! Έχασα έδαφος και θέσεις. Δεκαπέντε γύρους πριν το τέλος, έχασα τα φρένα εμπρός αριστερά και αναγκάστηκα να κόψω ρυθμό. Ήμουν τυχερός γιατί είχα μεγάλη διαφορά από τον Σουμάχερ που ακολουθούσε».
Επόμενος αγώνας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Μονακό.
GP Ισπανίας, 5ος γύρος |
|
1. Webber Red Bull-Renault 1’35:44.101 |
2. Alonso Ferrari + 24.065 |
3. Vettel Red Bull-Renault + 51.338 |
4. Schumacher Mercedes + 1:02.195 |
5. Button McLaren-Mercedes + 1:03.728 |
6. Massa Ferrari + 1:05.767 |
7. Sutil Force India-Mercedes + 1:12.941 |
8. Kubica Renault + 1:13.677 |
9. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρο |
10. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
11. Petrov Renault + 1 γύρο |
12. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 γύρο |
13. Rosberg Mercedes + 1 γύρο |
14. Hamilton McLaren-Mercedes + 2 γύρους |
15. Liuzzi Force India-Mercedes + 2 γύρους |
16. Hulkenberg Williams-Cosworth + 2 γύρους |
17. Trulli Lotus-Cosworth + 3 γύρους |
18. Glock Virgin-Cosworth + 3 γύρους |
19. Di Grassi Virgin-Cosworth + 4 γύρους |
|
Ταχύτερος γύρος: Hamilton, 1:24.357 |
|
Εγκατέλειψαν |
Οδηγός Ομάδα Γύρος |
Buemi Toro Rosso-Ferrari 43 |
Chandhok HRT-Cosworth 28 |
De la Rosa Sauber-Ferrari 19 |
Senna HRT-Cosworth 1 |
Kovalainen Lotus-Cosworth 1 |
|
Βαθμολογία |
|
Οδηγοί: Κατασκεαυστές: |
1. Button 70 1. McLaren-Mercedes 119 |
2. Alonso 67 2. Ferrari 116 |
3. Vettel 60 3. Red Bull-Renault 113 |
4. Webber 53 4. Mercedes 72 |
5. Rosberg 50 5. Renault 50 |
6. Massa 49 6. Force India-Mercedes 24 |
7. Hamilton 49 7. Williams-Cosworth 8 |
8. Kubica 44 8. Toro Rosso-Ferrari 3 |
9. Schumacher 22 |
10. Sutil 16 |
11. Liuzzi 8 |
12. Barrichello 7 |
13. Petrov 6 |
14. Alguersuari 3 |
15. Hulkenberg 1 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr