GP Ισπανίας: Θρίαμβος Γουέμπερ

H πίστα του Μοντμελό δεν προσφέρεται για προσπεράσματα, ο σημερινός αγώνας όμως είχε αρκετά, όπως και δράμα. Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Γουέμπερ...

  • Η παράδοση συνεχίστηκε για 10η χρονιά ο poleman κερδίζει στο Μοντμελό
  • Εγκατέλειψε ένα γύρο πριν το τέλος ενώ ήταν 2ος ο Χάμιλτον
  • Ο Φέτελ με πρόβλημα στα φρένα περιορίστηκε στην 3η θέση
  • Ένας Σουμάχερ απ’ τα παλιά οδήγησε τη Mercedes στην 4η θέση

 

H πίστα του Μοντμελό δεν προσφέρεται για προσπεράσματα, ο σημερινός αγώνας όμως είχε αρκετά, όπως και δράμα. Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Γουέμπερ διατήρησε την πρωτοπορία παρά την προσπάθεια των Φέτελ και Χάμιλτον. Ο Αυστραλός άρχισε να ανοίγει τη διαφορά και η έκπληξη των πρώτων γύρων ήταν ότι η McLaren του Χάμιλτον έμενε κολλημένη πίσω από τους Ταύρους.
Μετά το 15ο γύρο άρχισαν οι αλλαγές ελαστικών από τη μαλακή στη σκληρή γόμα.
«Σήμερα το πιο καθοριστικό σημείο του αγώνα ήταν η χρονική στιγμή που θα επέλεγες για να αλλάξεις ελαστικά. Είδαμε τους Χάμιλτον και Σουμάχερ να κερδίζουν θέση από τους Φέτελ και Μπάτον μ’ αυτό τον τρόπο» επισήμανε ο τεχνικός διευθυντής της Bridgestone, Χιροχάιντ Χαμασίμα.
Ο Φέτελ είδε το Χάμιλτον να βγαίνει μπροστά του από τα πιτ και να τον περνά οριακά στο πρώτο σικέιν.
Το ίδιο συνέβη και ανάμεσα στου Σουμάχερ και Μπάτον. Ο Βρετανός μάλιστα έχει παράπονο ότι ο Σούμι δεν του άφησε καθόλου χώρο. Η λογική έλεγε ότι ο Φέτελ άνετα θα όρμαγε στο Χάμιλτον για να ξαναπάρει τη 2η θέση, φάνηκε όμως ανήμπορος γι’ αυτό. Όπως και ο Μπάτον που δεν μπόρεσε να ανακτήσει την 5η θέση από τον Μ.Σουμάχερ που θύμισε τον παλιό καλό του εαυτό στην μεταξύ τους μονομαχία: «Ο Σουμάχερ είναι έμπειρος και έξυπνος, τοποθετούσε το μονοθέσιο του στην εσωτερική υπερασπιζόμενος τη θέση του. Όταν προσπάθησα από την εξωτερική άργησε το φρενάρισμα και με έβγαλε εκτός γραμμής. Ήταν αδύνατον να τον περάσω και είναι κρίμα γιατί το μονοθέσιο μας είχε την ταχύτητα» τόνισε ο Μπάτον που με τους 10 βαθμούς της 5ης θέσης διατήρησε την πρωτοπορία στη βαθμολογία.
Λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας η προσοχή ήταν επικεντρωμένη στο πρόβλημα που αντιμετώπιζε στα φρένα ο Φέτελ. Τελικά όμως κατέρρευσε το εμπρός αριστερά ελαστικό του Χάμιλτον έτσι ο Βρετανός έχασε τη 2η θέση μέσα από τα χέρια του. Από τη Bridgestone η πρώτη αντίδραση ήταν ότι δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στο ελαστικό αλλά θα χρειαστεί ενδελεχή ανάλυση σε συνεργασία με τη McLaren για να αποσαφηνιστούν τα αίτια του προβλήματος: «Είναι μεγάλη η απογοήτευση. Έκανα καλό αγώνα, διασκέδασα ήταν σημαντικό ότι μπόρεσα να βρεθώ ανάμεσα στις Red Bull. Αλλά ξαφνικά διαλύθηκε το ελαστικό ενώ έφτανα στον τερματισμό. Έχασα σημαντικούς βαθμούς. Έτσι είναι οι αγώνες…»
Ανέλπιστα και αθόρυβα ο Αλόνσο ανέβηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου δίνοντας χαρά στους Ισπανούς που το πανηγύρισαν δεόντως: «Είμαι χαρούμενος που πήρα την 2η θέση μπροστά στους συμπατριώτες μου. Είναι μια καλή ανταμοιβή για τον κόπο όλων στην ομάδα. Το τελικό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε αναπάντεχα αλλά έτσι είναι οι αγώνες».
Ο νικητής Μαρκ Γουέμπερ που ήταν άπιαστος σήμερα άφησε την χαρά του να εκδηλωθεί αρκετά μετά το πέσιμο της καρό σημαίας: ««Αναμφίβολα είναι μία ξεχωριστή ημέρα. Είμαι πολύ χαρούμενος που εκμεταλλεύτηκα την pole position. Ήταν δύσκολα στην εκκίνηση αφού είχα κόντρα άνεμο και οι υπόλοιποι ήταν κολλημένοι πίσω μου. Ήξερα ότι στη ζώνη φρεναρίσματος θα μου ασκούσαν πίεση άρα έπρεπε να είμαι πολύ ακριβής στις κινήσεις μου. Τα κατάφερα και μετά όλα κύλησαν ομαλά. Ήμουν πολύ χαρούμενος από το πώς εξελίχθηκε το πρώτο κομμάτι του αγώνα ενώ είχα ένα καθαρό και απροβλημάτιστο πιτ στοπ. Όλα πήγαν καλά για μένα σήμερα, πράγμα ευχάριστο. Μου φάνηκε το μεγαλύτερο σε διάρκεια Grand Prix που έχω τρέξει! Στις άλλες μου νίκες, πάντα υπήρχε αγωνία αφού δεν βρισκόμουν συνέχεια στην πρωτοπορία αλλά σήμερα, το μόνο που έκανα ήταν να κοιτάζω την πινακίδα στο pit wall σε κάθε πέρασμα. Μου φάνηκε ατελείωτος αγώνας».
Ο έτερος πιλότος της Red Bull Σεμπάστιαν Φέτελ που εκκινούσε από την 2η θέση βρέθηκε κάποια στιγμή 4ος με πρόβλημα στα φρένα αλλά η εγκατάλειψη του Χάμιλτον του έδωσε τελικά μια θέση στο βάθρο έστω την τελευταία: «Πολλά πράγματα πήγαν στραβά για μένα σήμερα. Η εκκίνηση μου ήταν καλή. Ήταν αδύνατο να περάσω τον Μαρκ και δεν άξιζε να πάρω κάποιο ρίσκο. Γλιστρούσε και αποφάσισα να μη βγω από την εξωτερική. Σήμερα απλά δεν ήμουν αρκετά γρήγορος. Είχα πρόβλημα με την ισορροπία του μονοθεσίου, ο Μαρκ βρισκόταν σε άλλο επίπεδο σήμερα, την ώρα που εγώ για κάποιο λόγο δυσκολευόμουν. Ήμουν άτυχος γιατί έκανα ένα αργό πιτ στοπ μιας και έπρεπε να περιμένω στο “box” για να περάσει η Ferrari, μετά έμπαινε ο Μπάτον και φάνηκε σαν αιώνας! Έχασα έδαφος και θέσεις. Δεκαπέντε γύρους πριν το τέλος, έχασα τα φρένα εμπρός αριστερά και αναγκάστηκα να κόψω ρυθμό. Ήμουν τυχερός γιατί είχα μεγάλη διαφορά από τον Σουμάχερ που ακολουθούσε».
Επόμενος αγώνας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Μονακό.

 

GP Ισπανίας, 5ος γύρος

 

 1.  Webber        Red Bull-Renault           1’35:44.101

 2.  Alonso        Ferrari                    +    24.065

 3.  Vettel        Red Bull-Renault           +    51.338

 4.  Schumacher    Mercedes                   +  1:02.195

 5.  Button        McLaren-Mercedes           +  1:03.728

 6.  Massa         Ferrari                    +  1:05.767

 7.  Sutil         Force India-Mercedes       +  1:12.941

 8.  Kubica        Renault                    +  1:13.677

 9.  Barrichello   Williams-Cosworth          +     1 γύρο

10.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο

11.  Petrov        Renault                    +     1 γύρο

12.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +     1 γύρο

13.  Rosberg       Mercedes                   +     1 γύρο

14.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    2 γύρους

15.  Liuzzi        Force India-Mercedes       +    2 γύρους

16.  Hulkenberg    Williams-Cosworth          +    2 γύρους

17.  Trulli        Lotus-Cosworth             +    3 γύρους

18.  Glock         Virgin-Cosworth            +    3 γύρους

19.  Di Grassi     Virgin-Cosworth            +    4 γύρους

 

Ταχύτερος γύρος: Hamilton, 1:24.357

 

Εγκατέλειψαν

Οδηγός        Ομάδα                       Γύρος

Buemi         Toro Rosso-Ferrari           43

Chandhok      HRT-Cosworth                 28

De la Rosa    Sauber-Ferrari               19

Senna         HRT-Cosworth                 1

Kovalainen    Lotus-Cosworth               1

 

Βαθμολογία      

 

     Οδηγοί:                     Κατασκεαυστές:            

 1.  Button        70        1.  McLaren-Mercedes          119

 2.  Alonso        67        2.  Ferrari                   116

 3.  Vettel        60        3.  Red Bull-Renault          113

 4.  Webber        53        4.  Mercedes                   72

 5.  Rosberg       50        5.  Renault                    50

 6.  Massa         49        6.  Force India-Mercedes       24

 7.  Hamilton      49        7.  Williams-Cosworth           8

 8.  Kubica        44        8.  Toro Rosso-Ferrari          3

 9.  Schumacher    22      

10.  Sutil         16      

11.  Liuzzi         8      

12.  Barrichello    7      

13.  Petrov         6      

14.  Alguersuari    3      

15.  Hulkenberg     1      

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr