GP Μονακό: Αφηνιασμένοι ταύροι...

Η Red Bull συνεχίζει την τρελή πορεία προς την κατάκτηση του Πρωταθλήματος της F1. Με φόρα από την Ισπανία, οι κόκκινοι ταύροι έκαναν και πάλι το 1-2 με τον Μαρκ Γουέμπερ να παίρνει τη δεύτερη σερί νίκη στο GP του Μονακό

  • Ο Μαρκ Γουέμπερ πήρε την 2η συνεχή του νίκη
  • Ο Φέτελ πέρασε τον Κουμπίτσα στην εκκίνηση και διατήρησε τη 2η θέση
  • Ποινή 20 sec στο Σουμάχερ επειδή πέρασε τον Αλόνσο υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας

 

Το Πριγκιπάτο έχει νέο πρίγκιπα, τον Μαρκ Γουέμπερ που πήρε το τρόπαιο του νικητή από τα χέρια του Αλβέρτου.
Ο Αυστραλός που εκίννησε από την pole position δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα: « Είναι εντελώς απίστευτο πρόκειται σίγουρα για μια από τις καλύτερες μέρες της ζωής μου» ψέλλισε ο νικητής στιγμές μετά το πέσιμο της καρό σημαίας.
Αργότερα με κρύο μυαλό στη συνέντευξη Τύπου πρόσθεσε: «Ως οδηγός της Formula 1, ελπίζεις να κερδίσεις αγώνες στην καριέρα σου αλλά αυτός είναι ξεχωριστός. Όπως άλλωστε και το να προσθέτεις το όνομα σου στη λίστα των νικητών, την οποία κοσμεί ο Άιρτον Σένα και άλλοι σπουδαίοι οδηγοί. Οι τελευταίοι γύροι είχαν μεγάλη ένταση.  Πριν τον αγώνα ο Μπάτον μου είπε πως αν προηγείσαι και απομένουν λίγοι γύροι για το τέλος, έχεις την αίσθηση ότι οι δρόμοι στενεύουν και ότι οι μπαριέρες έρχονται όλο και πιο κοντά. Είχε δίκιο αφού περίπου 15 γύρους πριν το τέλος, άρχισε να συμβαίνει ακριβώς αυτό!  Οι διαφορές μηδενίζονται και όλοι οι γρήγοροι ανταγωνιστές βρίσκονται και πάλι ακριβώς πίσω σου. Είναι μία δύσκολη κατάσταση αλλά κομμάτι του αγώνα. Πρέπει να παραμένεις συγκεντρωμένος και να κάνεις τη δουλειά. Το γεγονός ότι πήρα 50 πόντους στους τελευταίους δύο αγώνες, είναι εκπληκτικό! Υπάρχει όμως πολύς ακόμα δρόμος μπροστά στο πρωτάθλημα. Διαφορετικές πίστες, διαφορετικές ισορροπίες αλλά και πολλές συγκινήσεις για τις οποίες ανυπομονώ».

Πίσω από το Μαρκ Γουέμπερ τερμάτισε ο teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ που πέρασε τον Κουμπίτσα στην 1η στροφή μετά την εκκίνηση και διατηρήθηκε εκεί μέχρι το τέλος: «Για να είμαι ειλικρινής περισσότερο είχα το νου μου πίσω στον Κουμπίτσα σήμερα» παραδέχτηκε ο Γερμανός.
Όχι άδικα όπως αποδείχτηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Πολωνός σε πολλά σημεία ήταν ταχύτατος: «Με τη μέση γόμα μπορούσα να πάω πιο γρήγορα από το Σεμπάστιαν αλλά έκανα ένα λάθος παραμόρφωσα το ελαστικό και είχα κραδασμούς στο τιμόνι. Φοβήθηκα ότι θα χρειαστεί να αλλάξω ελαστικά από τους κραδασμούς δεν έβλεπα καν την πινακίδα στο pit wall ούτε που ακριβώς έπρεπε να φρενάρω» αποκάλυψε μετά το τέλος του αγώνα ο Πολωνός.
Αρκετά ήταν τα συμβάντα που οδήγησαν τον αλυτάρχη στο να χρησιμοποιήσει 4 φορές το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Δεν είχε συμπληρωθεί καλά καλά ο 2ος γύρος και ο Χούλκενμπεργκ έχασε τον έλεγχο της Williams πέφτοντας στον τοίχο του τούνελ με περισσότερα από 200km την ώρα.
Αργότερα ήταν η σειρά του Μπαρικέλο με την άλλη Williams να χάσει τον έλεγχο στη Beau Rivage με κλαταρισμένο το πίσω αριστερά ελαστικό. Η Williams τόνισε ότι θα ερευνήσει και τα δυο συμβάντα.
Άνθρωπος του αγώνα ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός που εκκινούσε από το pit lane εκμεταλλεύτηκε την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας πολύ νωρίς έβγαλε την πολύ μαλακή γόμα και έμεινε για όλο τον αγώνα με τη μέση γόμα. Έδωσε τον υπερ πάντων αγώνα για να ανέβει προσπερνώντας ενώ εκμεταλλεύτηκε το μηδενισμό των διαφορών από το αυτοκίνητο ασφαλείας και τις αλλαγές ελαστικών των άλλων πιλότων. Ο Ισπανός ανέβηκε τελικά από την 24η στην 6η θέση.
Ο αγώνας πλησίαζε στο τέλος του όταν ο Γιάρνο Τρούλι βρέθηκε πάνω στην HRT του Καρούν Τσάνκοκ.
Η Lotus πήρε φωτιά και η Mercedes SLS βρέθηκε να οδηγεί ξανά την κούρσα παραλίγο να πάρει και καρό σημαία.
Την ώρα που ο νικητής Μαρκ Γουέμπερ ξεσπούσε σε πανηγυρισμούς ο Αλόνσο έχανε την 6η θέση από το Σουμάχερ.
Όμως οι αγωνοδίκες απεφάνθησαν ότι ο αγώνας έληξε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και επέβαλλαν ποινή 20 δευτερολέπτων στο Σουμάχερ.
Έτσι ο Γερμανός έπεσε στην 12η θέση και ο Μποεμί βαθμολογήθηκε.
Επόμενος αγώνας το Τουρκικό GP στις 30/5.

Τα αποτελέσματα:

Pos

No

Driver

Team

Laps

Time/Retired

Grid

Pts

1

6

Mark Webber

RBR-Renault

78

Winner

1

25

2

5

Sebastian Vettel

RBR-Renault

78

+0.4 secs

3

18

3

11

Robert Kubica

Renault

78

+1.6 secs

2

15

4

7

Felipe Massa

Ferrari

78

+2.6 secs

4

12

5

2

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

78

+4.3 secs

5

10

6

3

Michael Schumacher

Mercedes GP

78

+5.7 secs

7

8

7

8

Fernando Alonso

Ferrari

78

+6.3 secs

24

6

8

4

Nico Rosberg

Mercedes GP

78

+6.6 secs

6

4

9

14

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

78

+6.9 secs

12

2

10

15

Vitantonio Liuzzi

Force India-Mercedes

78

+7.3 secs

10

1

11

16

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

78

+8.1 secs

13

12

17

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

78

+9.1 secs

17

13

12

Vitaly Petrov

Renault

73

+5 Lap

14

14

20

Karun Chandhok

HRT-Cosworth

70

+8 Lap

23

15

18

Jarno Trulli

Lotus-Cosworth

70

+8 Lap

19

Ret

19

Heikki Kovalainen

Lotus-Cosworth

58

+20 Laps

18

Ret

21

Bruno Senna

HRT-Cosworth

58

+20 Laps

22

Ret

9

Rubens Barrichello

Williams-Cosworth

30

+48 Laps

9

Ret

23

Kamui Kobayashi

BMW Sauber-Ferrari

26

+52 Laps

16

Ret

25

Lucas di Grassi

Virgin-Cosworth

25

+53 Laps

21

Ret

24

Timo Glock

Virgin-Cosworth

22

+56 Laps

20

Ret

22

Pedro de la Rosa

BMW Sauber-Ferrari

21

+57 Laps

15

Ret

1

Jenson Button

McLaren-Mercedes

2

+76 Laps

8

Ret

10

Nico Hulkenberg

Williams-Cosworth

0

+ secs

11


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr