GP Τουρκίας: Ταχύτερες οι McLaren στις ελεύθερες δοκιμές

GP Τουρκίας: Ταχύτερες οι McLaren στις ελεύθερες δοκιμές

Ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο δοκιμών και ο περσινός νικητής στο Istanbul Park, Τζένσον Μπάτον τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.

GP Τουρκίας: Ταχύτερες οι McLaren στις ελεύθερες δοκιμές

Ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο δοκιμών και ο περσινός νικητής στο Istanbul Park, Τζένσον Μπάτον τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
Ο Μπάτον πιστεύει πως η σημερινή εικόνα είναι πλασματική: «Οι Red Bull είναι πολύ πιο γρήγορες απ’ ότι έδειξαν σήμερα, όλα είναι φυσιολογικά για Παρασκευή. Δεν μπορούμε να εκμηδενίσουμε διαφορά ενός δευτερολέπτου στο γύρο μέσα σε δυο βδομάδες. Το μονοθέσιο μας είναι καλά στημένο αν και υπάρχουν κάποια σημεία που υστερούμε. Αύριο οι Red Bull είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τη μάχη της pole».
Οι Red Bull σήμερα αντιμετώπισαν προβλήματα αξιοπιστίας με το Φέτελ να αναφέρει πρόβλημα στην πίεση των υδραυλικών και το Γουέμπερ να μένει από κινητήρα λίγα λεπτά πριν τη λήξη της 2ης περιόδου ελεύθερων δοκιμών.
Όπως αποκάλυψε η ομάδα ο κινητήρας αυτός είχε φτάσει στο όριο ζωής του (2000km).
Ο Γουέμπερ εκνευρίστηκε πάντως προσπαθώντας να εξηγήσει στους ανθρώπους ασφαλείας της πίστας ότι ένα μονοθέσιο F1 δεν έχει χειρόφρενο.
Ο Αυστραλός είχε σταματήσει σε κατηφόρα και οι Τούρκοι δεν καταλάβαιναν τι τους ζητούσε, ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία ήθελε απλά μια σφήνα πίσω από την εμπρός ρόδα για να μπορέσει να βγει από το μονοθέσιο. Τους πήρε 10 λεπτά να συνεννοηθούν.
Υπήρξαν και άλλα απρόοπτα σήμερα με αρκετούς οδηγούς όπως οι Μάσα, Λιούτσι, Κομπαγιάσι να χάνουν τον έλεγχο στην περίφημη στροφή Νο8. Θυμίζουμε ότι η στροφή Νο 8 έχει τέσσερις κορυφές (apex) και είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια στροφή υψηλής ταχύτητας του πρωταθλήματος. Οδηγοί και ελαστικά δέχονται πλευρική πίεση 4g για 6sec σε καθέναν από τους 58 γύρους του αγώνα. Τόσο οι αυχενικοί μύες όσο και τα πλαϊνά των ελαστικών δοκιμάζονται σκληρά, ειδικά το εμπρός δεξί ελαστικό δουλεύει στα όρια του. H Bridgestone έχει στη διάθεση των ομάδων τη μαλακή και τη σκληρή γόμα.
Θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι το 2011 η Pirelli θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της F1.
Τηλεοπτική μετάδοση των κατατακτήριων δοκιμών αύριο στις 13:45 από τον Alpha.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

 Πρώτη περίοδος

Θέση Οδηγός         Ομάδα                   Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1.  Hamilton       McLaren-Mercedes        1:28.653            20

 2.  Button         McLaren-Mercedes        1:29.615  + 0.962   20

 3.  Schumacher     Mercedes                1:29.750  + 1.097   24

 4.  Rosberg        Mercedes                1:29.855  + 1.202   24

 5.  Vettel         Red Bull-Renault        1:29.867  + 1.214   30

 6.  Kubica         Renault                 1:30.061  + 1.408   23

 7.  Petrov         Renault                 1:30.065  + 1.412   24

 8.  Webber         Red Bull-Renault        1:30.097  + 1.444   26

 9.  Alonso         Ferrari                 1:30.294  + 1.641   20

10.  Sutil          Force India-Mercedes    1:30.501  + 1.848   17

11.  Kobayashi      Sauber-Ferrari          1:30.615  + 1.962   20

12.  Liuzzi         Force India-Mercedes    1:30.853  + 2.200   21

13.  Massa          Ferrari                 1:30.867  + 2.214   21

14.  Buemi          Toro Rosso-Ferrari      1:31.011  + 2.358   23

15.  de la Rosa     Sauber-Ferrari          1:31.238  + 2.585   17

16.  Hulkenberg     Williams-Cosworth       1:31.355  + 2.702   23

17.  Barrichello    Williams-Cosworth       1:31.464  + 2.811   19

18.  Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari      1:31.735  + 3.082   27

19.  Kovalainen     Lotus-Cosworth          1:32.161  + 3.508   24

20.  Trulli         Lotus-Cosworth          1:32.990  + 4.337   22

21.  Chandhok       HRT-Cosworth            1:34.876  + 6.223   13

22.  di Grassi      Virgin-Cosworth         1:35.137  + 6.484   21

23.  Glock          Virgin-Cosworth         1:35.583  + 6.930   15

24.  Yamamoto       HRT-Cosworth            1:36.137  + 7.484   26

 

Δεύτερη περίοδος

 Θέση Οδηγός         Ομάδα                   Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1.  Button         McLaren-Mercedes         1:28.280            30

 2.  Webber         Red Bull-Renault         1:28.378  + 0.098   24

 3.  Vettel         Red Bull-Renault         1:28.590  + 0.310   26

 4.  Hamilton       McLaren-Mercedes         1:28.672  + 0.392   32

 5.  Alonso         Ferrari                  1:28.725  + 0.445   30

 6.  Rosberg        Mercedes                 1:28.914  + 0.634   22

 7.  Schumacher     Mercedes                 1:28.974  + 0.694   22

 8.  Kubica         Renault                  1:29.225  + 0.945   34

 9.  Petrov         Renault                  1:29.501  + 1.221   36

10.  Massa          Ferrari                  1:29.620  + 1.340   26

11.  Sutil          Force India-Mercedes     1:29.629  + 1.349   16

12.  Hulkenberg     Williams-Cosworth        1:29.987  + 1.707   17

13.  Kobayashi      Sauber-Ferrari           1:30.053  + 1.773   34

14.  de la Rosa     Sauber-Ferrari           1:30.176  + 1.896   34

15.  Buemi          Toro Rosso-Ferrari       1:30.386  + 2.106   32

16.  Liuzzi         Force India-Mercedes     1:30.627  + 2.347   28

17.  Barrichello    Williams-Cosworth        1:30.766  + 2.486   32

18.  Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari       1:30.933  + 2.653   37

19.  Kovalainen     Lotus-Cosworth           1:31.610  + 3.330   37

20.  di Grassi      Virgin-Cosworth          1:33.013  + 4.733   28

21.  Trulli         Lotus-Cosworth           1:33.081  + 4.801   11

22.  Glock          Virgin-Cosworth          1:33.312  + 5.032   29

23.  Senna          HRT-Cosworth             1:33.420  + 5.140   35

24.  Chandhok       HRT-Cosworth             1:33.740  + 5.460   25

Κλείσιμο

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης