Ο Φέτελ έδωσε τη νίκη στον Χαμιλτον...

Ο Φέτελ έδωσε τη νίκη στον Χαμιλτον...

Το πάθος του Φέτελ για τη νίκη τον οδήγησε στο μεγάλο λάθος και στην απώλεια των βαθμών στο GP της Κωνσταντινούπολης. Παράλληλα όμως στέρησε από την Red Bull ένα ακόμα 1-2 και στον Γουέμπερ την τρίτη σερί νίκη του.

Ο Φέτελ έδωσε τη νίκη στον Χαμιλτον...
Το πάθος του Φέτελ για τη νίκη τον οδήγησε στο μεγάλο λάθος και στην απώλεια των βαθμών στο GP της Κωνσταντινούπολης. Παράλληλα όμως στέρησε από την Red Bull ένα ακόμα 1-2 και στον Γουέμπερ την τρίτη σερί νίκη του.
Ο νεαρός Γερμανός στον 41ο γύρο και προσπαθώντας να προσπεράσει τον πρώτο Γουέμπερ έπεσε επάνω στον Αυστραλό, σ ένα από τα πιο επιπόλαια λάθη που έχει κάνει. Το αποτέλεσμα ήταν ο ίδιος να εγκαταλείψει και ο Χάμιλτον και Μπάτον να προσπεράσουν τον Γουέμπερ κάνοντας το 1-2 για την McLaren.
Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την πρώτη του φετινή νίκη ανέλπιστα ενώ ο teammate του Τζένσον Μπάτον ολοκλήρωσε τον θρίαμβο των McLaren τερματίζοντας πίσω του.

Όλα αυτά συνέβησαν γιατί το Τουρκικό GP έκρυβε μια μεγάλ ανατροπή
Ο pole man Μαρκ Γουέμπερ διατήρησε στην εκκίνηση την 1η θέση και παρέμεινε εκεί παρά την πίεση του Χάμιλτον αρχικά και του Φέτελ μετέπειτα.
Ο Φέτελ πέρασε το Χάμιλτον στην εκκίνηση, ο Βρετανός του ξαναπήρε την 2η θέση στον πρώτο γύρο και απείλησε και την άλλη Red Bull του Μαρκ Γουέμπερ χωρίς επιτυχία. Ο Αυστραλός και ο Βρετανός μπήκαν μαζί για αλλαγή ελαστικών αλλά οι μηχανικοί του Χάμιλτον καθυστέρησαν με αποτέλεσμα ο Βρετανός βγαίνοντας να βρεθεί πίσω και από τον Φέτελ. Σ’ αυτό το κομμάτι του αγώνα με τη σκληρή γόμα ο Φέτελ αποδείχτηκε ταχύτερος ήταν μάλιστα σε θέση να πιέσει τον Μαρκ Γουέμπερ. Έτσι στον 41ο γύρο ο Φέτελ επιτέθηκε στην πίσω ευθεία για να περάσει τον teammate του και να πάρει την πρωτοπορία στον αγώνα. Οι δυο Red Bull βρέθηκαν πλάι πλάι με 300km/h και όταν ο Γερμανός έκλεισε τη γραμμή του για να φρενάρει ακούμπησε ο πίσω δεξιά τροχός του με τον εμπρός αριστερά του Γουέμπερ.
Αποτέλεσμα ο Φέτελ να εγκαταλείψει με κατεστραμμένο μονοθέσιο σε έξαλλη κατάσταση. Ο Γουέμπερ κατάφερε να συνεχίσει αφού άλλαξε αεροτομή και τερμάτισε τελικά 3ος πίσω από τις McLaren των Χάμιλτον, Μπάτον που ανέλπιστα έκαναν το 1-2.
Εντυπωσιακό το γεγονός ότι λίγους γύρους αργότερα οι δυο πιλότοι της McLaren είχαν μια παρόμοια μονομαχία καθαρή όμως με το Μπάτον να περνά στην πίσω ευθεία και το Χάμιλτον να ανακτά την πρώτη θέση στα φρένα μετά την ευθεία εκκίνησης τερματισμού.
Κανένας από τους οδηγούς της Red Bull δε δέχεται την ευθύνη για το συμβάν: «Προφανώς εάν δείτε τις εικόνες είναι ξεκάθαρο ότι είχα την εσωτερική ήμουν μπροστά και επικεντρώθηκα στο να φρενάρω ακούμπησε τον πίσω δεξί τροχό μου και βγήκα. Είναι κάτι που συνέβη, δεν το χρειαζόμασταν αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι τώρα» πρόλαβε να δηλώσει ο Φέτελ προτού βγει από το μονοθέσιο ο Γουέμπερ.
Ο Γουέμπερ από την πλευρά του πιστεύει ότι έφταιγε ο Φέτελ: «Ο Σεμπάστιαν είχε πλεονέκτημα στην τελική ταχύτητα, πήρε την εσωτερική βρεθήκαμε πλάι –πλάι και μετά έκοψε απότομα δεξιά και ακουμπήσαμε. Κανείς από τους δυο μας δεν ήθελε να συμβεί αυτό όλα έγινα γρήγορα. Είναι κρίμα για την ομάδα σίγουρα δεν είναι η καλύτερη μέρα μας».
Από την πλευρά του ο αγ. διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ προσπάθησε να κρατήσει ίσες αποστάσεις: «Είναι πραγματικά απογοητευμένος για την ομάδα δεν κάναμε κανένα λάθος επικρατήσαμε στην στρατηγική έναντι της ΜcLaren και το να δούμε τα δυο μονοθέσιά μας να συγκρούονται ήταν πραγματικά απογοητευτικό. Μίλησα στο Σεμπάστιαν επιχείρησε να περάσει αλλά δεν έπρεπε να βρεθούν σ’ αυτή την κατάσταση. Η ομάδα έχασε πολύτιμους βαθμούς. Προτεραιότητά μας είναι να κερδίσουμε τις άλλες ομάδες και σήμερα είχαμε την δυνατότητα να πάρουμε 43 βαθμούς. Αυτό που ζητάω συνέχεια από τους οδηγούς μας είναι να δίνουν χώρο ο ένας στον άλλο. Σήμερα κανείς δεν το έκανε αυτό και χάσαμε όλοι. Αντίθετα είδαμε τους Μπάτον και Χάμιλτον να μάχονται δίνοντας χώρο ο ένας στον άλλο».
Στη McLaren πανηγύρισαν έξαλλα την αναπάντεχη επικράτηση και ο νικητής Λιούις Χάμιλτον έσπευσε να εκμεταλλευτεί το γεγονός τονίζοντας ότι τώρα είναι η στιγμή να πάρουν το πάνω χέρι.
Επόμενος αγώνας στις 13 Ιουνίου το Καναδικό GP.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση Οδηγός        Ομάδα                      Χρόνος

 1.  Hamilton      McLaren-Mercedes           128:47.620

 2.  Button        McLaren-Mercedes           +     2.645

 3.  Webber        Red Bull-Renault           +    24.285

 4.  Schumacher    Mercedes                   +    31.110

 5.  Rosberg       Mercedes                   +    32.266

 6.  Kubica        Renault                    +    32.824

 7.  Massa         Ferrari                    +    36.635

 8.  Alonso        Ferrari                    +    46.544

 9.  Sutil         Force India-Mercedes       +    49.029

10.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +  1:05.650

11.  De la Rosa    Sauber-Ferrari             +  1:05.944

12.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +  1:07.800

13.  Liuzzi        Force India-Mercedes       +     1 γύρος

14.  Barrichello   Williams-Cosworth          +     1 γύρος

15.  Petrov        Renault                    +     1 γύρος

16.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρος

17.  Hulkenberg    Williams-Cosworth          +     1 γύρος

18.  Glock         Virgin-Cosworth            +    2 γύροι

19.  Di Grassi     Virgin-Cosworth            +    3 γύροι

 

Ταχύτερος γύρος: Petrov, 1:29.165

 

Εγκατέλειψαν:

 

Πιλότος       Ομάδα                      Γύρος

Chandhok      HRT-Cosworth                 53

Senna         HRT-Cosworth                 47

Vettel        Red Bull-Renault             40

Kovalainen    Lotus-Cosworth               34

Trulli        Lotus-Cosworth               33

 

 

Βαθμολογία:               

 

     Πιλότοι:                    Κατασκευαστές:            

 1.  Webber        93        1.  McLaren-Mercedes          172

 2.  Button        88        2.  Red Bull-Renault          171

 3.  Hamilton      84        3.  Ferrari                   146

 4.  Alonso        79        4.  Mercedes                  100

 5.  Vettel        78        5.  Renault                    73

 6.  Massa         67        6.  Force India-Mercedes       32

 7.  Kubica        67        7.  Williams-Cosworth           8

 8.  Rosberg       66        8.  Toro Rosso-Ferrari          4

 9.  Schumacher    34        9.  Sauber-Ferrari              1

10.  Sutil         22      

11.  Liuzzi        10      

12.  Barrichello    7      

13.  Petrov         6      

14.  Alguersuari    3      

15.  Hulkenberg     1      

16.  Buemi          1      

17.  Kobayashi      1      

Κλείσιμο

 

 


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης