Ο Κρίστιαν Χόρνερ μιλά για όσα συνέβησαν στην Τουρκία

Το γραφείο Τύπου της Red Bull έδωσε στη δημοσιότητα μια συνέντευξη του αγ. διευθυντή της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ για τα τεκταινόμενα στον 40ο γύρο του Τουρκικού GP...

Το γραφείο Τύπου της Red Bull έδωσε στη δημοσιότητα μια συνέντευξη του αγ. διευθυντή της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ για τα τεκταινόμενα στον 40ο γύρο του Τουρκικού GP. Εκεί θυμίζουμε οι δυο οδηγοί της ομάδας συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα να χαθεί η νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα αλλά και πολύτιμοι βαθμοί στην κούρσα του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Τι συνέβη στον 40ο γύρο του Τουρκικού GP;
Πρόκειται για μια ασυνήθιστη κατάσταση καθότι τα πρώτα τέσσερα μονοθέσια στον αγώνα κινούνταν σε χρονική απόσταση 2 sec με τον Μαρκ να οδηγεί την κούρσα στους 40 πρώτους γύρους. Ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν ο πιο γρήγορος μέχρι τώρα φέτος με τους τέσσερις οδηγούς να πιέζουν ο ένας τον άλλο ασφυκτικά. Στον 38ο γύρο ο Μαρκ άλλαξε τη χαρτογράφηση του κινητήρα για να εξοικονομήσει καύσιμο κάτι που του κόστισε 0.18sec στο γύρο. Ο Σεμπάστιαν είχε εξοικονομήσει λίγο παραπάνω καύσιμο οπότε μπορούσε να παραμείνει στην κορυφαία χαρτογράφηση για δυο γύρους ακόμη.
Ο Σεμπάστιαν μείωσε τη διαφορά του από το Μαρκ υπό την πίεση του Χάμιλτον και βρέθηκε σε θέση για προσπέρασμα. Ο Μαρκ κράτησε τη γραμμή του υπεραμυνόμενος της θέσης του όπως έπρεπε να κάνει. Όταν ο Σεμπάστιαν είχε βρεθεί σχεδόν ένα σώμα μονοθεσίου μπροστά έκανε δεξιά ο Μαρκ κράτησε τη θέση του και το αποτέλεσμα ήταν να έρθουν σε επαφή. Ο Σεμπάστιαν εγκατέλειψε και ο Μαρκ αναγκάστηκε να μπει στα πιτ για να αλλάξει αεροτομή έτσι η ομάδα έχασε ένα σίγουρο 1 – 2. Τελικά έπρεπε και οι δυο να παραχωρήσουν χώρο.

Πιστεύετε ότι υπάρχει ευθύνη κάποιου εκ των δυο για το συμβάν;
Αυτό που απαιτούμε από τους οδηγούς μας είναι να σέβονται ο ένας τον άλλο και να παραχωρούν ικανό χώρο στην πίστα. Δυστυχώς κανείς δεν το έκανε αυτό την Κυριακή και γι’ αυτό συγκρούστηκαν. Έχουμε άλλες έξι φορές πετύχει το 1-2 και οσάκις μονομάχησαν πάντα το έκαναν με τον προσήκοντα σεβασμό.

Ποια η άποψή σας για τις χειρονομίες του Σεμπάστιαν όταν βγήκε από το μονοθέσιο;
Η έκκριση αδρεναλίνης αλλά και η τσαντίλα του που εγκατέλειψε κυριαρχούσαν εκείνη τη στιγμή. Το συζητήσαμε και ξεκαθαρίσαμε τα πράγματα ενόψει του επόμενου αγώνα στον Καναδά.

Υπήρξαν κάποια σχόλια περί ευθύνης του Γουέμπερ, γιατί;
Χάνουμε και κερδίζουμε σαν ομάδα, την Κυριακή χάσαμε σαν ομάδα λόγω της σύγκρουσης των οδηγών μας. Κοιτώντας όλα τα δεδομένα είναι σαφές ότι επρόκειτο για αγωνιστικό συμβάν που δεν επιτρέπεται ανάμεσα σε δυο teammate. Μετά την ενδελεχή ανάλυση των δεδομένων που δεν είχε γίνει μετά τον αγώνα ακόμη και ο Χέλμουτ Μάρκο δέχτηκε ότι δεν υπάρχει ευθύνη του Γουέμπερ.

Τι θα είχε γίνει αν δεν ακούμπαγαν;
Προτεραιότητά μας ανεξαρτήτως του ποιος είναι πρώτος και ποιος δεύτερος είναι να κάνουμε το 1-2. Στο συγκεκριμένο αγώνα είχαμε πίεση από τις McLaren. Ο Σεμπάστιαν ήταν πιο γρήγορος μετά τον 37ο γύρο οπότε θα είχε περάσει και θα είχαμε κάνει το 1-2.

Δόθηκαν εντολές στο Σεμπάστιαν να επιχειρήσει προσπέρασμα στο Μαρκ;
Σε κανέναν οδηγό δε δόθηκε καμία εντολή. Η μόνη εντολή από τη Red Bull Racing προς τους οδηγούς της είναι να κοντράρονται σεβόμενοι ο ένας τον άλλο.

Πως θα αντιμετωπίσετε την κατάσταση;
Είμαστε συγκροτημένη ομάδα θα συζητήσουμε ανοιχτά με τους οδηγούς μας το ζήτημα και θα μας γίνει μάθημα ότι συνέβη. Ένα από τα δυνατά σημεία της ομάδας μας είναι το ομαδικό πνεύμα, οι οδηγοί μας είναι έξυπνοι και το θέμα θα έχει τελειώσει πριν το Καναδικό GP.

Έχετε ήδη μιλήσει με τους οδηγούς;
Ναι και είναι και οι δυο απογοητευμένοι με ότι συνέβη. Ως εκπρόσωποι της ομάδας αισθάνονται απογοητευμένοι όχι μόνο για τη δική τους απώλεια βαθμών αλλά και για τις απώλειες της ομάδας.

Θα δώσετε status Νο 1 οδηγού σε κάποιον από τους δυο μετά το συμβάν;
Όπως πάντα θα συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε τους οδηγούς μας ισότιμα. Πήραν το μάθημά τους και είμαι βέβαιος ότι δεν θα ξανασυμβεί το ίδιο.

Ποια η άποψη του κ. Μάτεζιτς;
Ο Ντήτριχ μίλησε και στους δυο οδηγούς μετά το συμβάν. Έχει ισότιμη στήριξη και στους δυο και το απόφθεγμά του ήταν: «Δυσκολίες υπάρχουν δε χρειάζεται να συζητάμε το παρελθόν επικεντρωθείτε στο μέλλον. Έχουμε το ταχύτερο μονοθέσιο και δυο από τους καλύτερους και ταχύτερους οδηγούς».

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr