GP Καναδά, ο Χάμιλτον στην pole!
Ο Λιούις Χάμιλτον με μια δραματική τελευταία προσπάθεια ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενιστεί κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σπάζοντας το απόλυτο φετινό σερί των Red Bull στη μάχη της pole position.
Ο Λιούις Χάμιλτον με μια δραματική τελευταία προσπάθεια ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενιστεί κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σπάζοντας το απόλυτο φετινό σερί των Red Bull στη μάχη της pole position.
Ο Βρετανός χρησιμοποίησε την πολύ μαλακή γόμα της Bridgestone τη στιγμή που οι δυο αντίπαλοί του επέλεξαν τη μέση γόμα.
Ο Χάμιλτον μετά το τέλος της διαδικασίας υπεραμύνθηκε της επιλογής αυτής: «Δεν είναι παιχνίδι με την τύχη η επιλογή στρατηγικής που κάναμε. Οι δυο τύπο ελαστικών είναι πολύ κοντά. Διάλεξα την πολύ μαλακή γόμα, ξέρουμε ότι δεν πρόκειται να αντέξει τόσο πολύ όσο η μέση αλλά η διαφορά δεν θα είναι τόσο μεγάλη όσο ήταν χτες με την πίστα ακόμη ακάθαρτη. Φυσικά θα μας βοηθήσει η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στους πρώτους γύρους. Φάνηκε από το Q1 ότι οι Red Bull επιχειρούσαν κάτι διαφορετικό από μας αλλά είμαι σίγουρος για την επιλογή μας».
Ίδια επιλογή έκαναν και στη Ferrari για το Φερνάντο Αλόνσο που κατάφερε να καταταγεί 4ος: «Ο αυριανός αγώνας θα είναι απρόβλεπτος ελπίζω να διασκεδάσουμε. Εκκινώντας από την 4η θέση έχουμε ελπίδα για βάθρο αν παραμείνουμε στην πίστα. Όλο και κάτι θα συμβεί μπροστά» κατέληξε ο Ισπανός νικητής στο Μόντρεαλ το 2006.
Από την πλευρά τους οι οδηγοί της Red Bull υπεραμύνθηκαν της επιλογής τους: «Πιστεύαμε ότι θα πάμε καλά στις δοκιμές με τη μέση γόμα. Υπολογίζαμε ότι κάποιος μπορεί να μπει ανάμεσά μας. Η McLaren έχει τη πολύ μαλακή γόμα είναι μακρύς αγώνας αύριο και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Πιστεύουμε ότι η επιλογή θα μας ευνοήσει» κατέληξε ο Γουέμπερ που ακόμη μια φορά ήταν ταχύτερος του Φέτελ. Ο Γερμανός μόλις στον τελευταίο του γύρο κατάφερε να πετύχει ανταγωνιστικό χρόνο.
Απογοήτευσε ο Σουμάχερ, ο Γερμανός σε μια πίστα που έχει κερδίσει 7(!) φορές (1994,1997,1998,2000,2002,2003,2004) δεν κατάφερε να μπει στην δεκάδα σε αντίθεση με τον teammate του: «Είμαι απογοητευμένος από την επίδοσή μου. Δεν είχαμε ισορροπία και πρόσφυση και αντιμετωπίζαμε προβλήματα με το φρενάρισμα και το κράτημα. Το μονοθέσιο δεν συμπεριφέρονταν όπως περιμέναμε».
Αντίθετα η έκπληξη ήρθε από τις δυο Force India που βρίσκονται μπροστά από τις Mercedes.
Η απευθείας μετάδοση του αγώνα είναι προγραμματισμένη για τις 18:15 από την τηλεόραση του Alpha.
Συνολικά οι χρόνοι και η σειρά κατάταξης διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 |
1. Hamilton McLaren-Mercedes 1:15.889 1:15.528 1:15.105 |
2. Webber Red Bull-Renault 1:16.423 1:15.692 1:15.373 |
3. Vettel Red Bull-Renault 1:16.129 1:15.556 1:15.420 |
4. Alonso Ferrari 1:16.171 1:15.597 1:15.435 |
5. Button McLaren-Mercedes 1:16.371 1:15.742 1:15.520 |
6. Liuzzi Force India-Mercedes 1:17.086 1:16.171 1:15.648 |
7. Massa Ferrari 1:16.673 1:16.314 1:15.688 |
8. Kubica Renault 1:16.370 1:15.682 1:15.715 |
9. Sutil Force India-Mercedes 1:16.495 1:16.295 1:15.881 |
10. Rosberg Mercedes 1:16.350 1:16.001 1:16.071 |
11. Barrichello Williams-Cosworth 1:16.880 1:16.434 |
12. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:16.770 1:16.438 |
13. Schumacher Mercedes 1:16.598 1:16.492 |
14. Petrov Renault 1:16.569 1:16.844 |
15. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:17.356 1:16.928 |
16. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:17.027 1:17.029 |
17. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:17.611 1:17.384 |
18. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:18.019 |
19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:18.237 |
20. Trulli Lotus-Cosworth 1:18.698 |
21. Glock Virgin-Cosworth 1:18.941 |
22. Senna HRT-Cosworth 1:19.484 |
23. di Grassi Virgin-Cosworth 1:19.675 |
24. Chandhok HRT-Cosworth 1:27.757 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr