Οι αποφάσεις της FIA για τη F1
25.06.2010
11:36
Το Ανώτατο Συμβούλιο της FIA συνεδρίασε και αποφάσισε πάνω σε συγκεκριμένα θέματα.
Το Ανώτατο Συμβούλιο της FIA συνεδρίασε και αποφάσισε πάνω σε συγκεκριμένα θέματα.
Πρώτα απ’ όλα επίσημος προμηθευτής ελαστικών της F1 για την ερχόμενη τριετία θα είναι η Pirelli. Οι άνθρωποι της Ιταλικής ομάδας συμφώνησαν σε συνεργασία με τις ομάδες με όρους που θεωρούν συμφέροντες. Εξετάζεται για το 2013 η αλλαγή στις διαστάσεις των ελαστικών, ώστε να καταργηθούν οι 13αρες ζάντες που πλέον δεν χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα παραγωγής.
Καταργείται η εμπρός κινούμενη αεροτομή και το σύστημα f duct που χρησιμοποιείται φέτος από κάποιες ομάδες για να στολάρει η πίσω αεροτομή.
Αντ΄ αυτών ο οδηγός θα μπορεί να αλλάζει την κλίση της πίσω αεροτομής ώστε να διευκολύνεται το προσπέρασμα. Αυτό θα γίνεται ελεγχόμενα μέσω ηλεκτρονικής μονάδας. Θα επιτρέπεται μετά το 2ο γύρο του αγώνα, και θα έχει οριοθετημένη εφαρμογή.
Επανέρχεται το 107% του γύρου του πρώτου. Συγκεκριμένα όσοι οδηγοί δεν πετύχουν στο Q1 των δοκιμών χρόνο καλύτερο από το 107% του καλύτερου χρόνου στη συγκεκριμένη περίοδο θα χάνουν το δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα.
Όσον αφορά στο αυτοκίνητο ασφαλείας εφόσον αυτό εμπλέκεται στον τελευταίο γύρο του αγώνα η καρό σημαία θα δίνεται χωρίς να αλλάζει η σειρά κατάταξης.
Πρώτα απ’ όλα επίσημος προμηθευτής ελαστικών της F1 για την ερχόμενη τριετία θα είναι η Pirelli. Οι άνθρωποι της Ιταλικής ομάδας συμφώνησαν σε συνεργασία με τις ομάδες με όρους που θεωρούν συμφέροντες. Εξετάζεται για το 2013 η αλλαγή στις διαστάσεις των ελαστικών, ώστε να καταργηθούν οι 13αρες ζάντες που πλέον δεν χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα παραγωγής.
Καταργείται η εμπρός κινούμενη αεροτομή και το σύστημα f duct που χρησιμοποιείται φέτος από κάποιες ομάδες για να στολάρει η πίσω αεροτομή.
Αντ΄ αυτών ο οδηγός θα μπορεί να αλλάζει την κλίση της πίσω αεροτομής ώστε να διευκολύνεται το προσπέρασμα. Αυτό θα γίνεται ελεγχόμενα μέσω ηλεκτρονικής μονάδας. Θα επιτρέπεται μετά το 2ο γύρο του αγώνα, και θα έχει οριοθετημένη εφαρμογή.
Επανέρχεται το 107% του γύρου του πρώτου. Συγκεκριμένα όσοι οδηγοί δεν πετύχουν στο Q1 των δοκιμών χρόνο καλύτερο από το 107% του καλύτερου χρόνου στη συγκεκριμένη περίοδο θα χάνουν το δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα.
Όσον αφορά στο αυτοκίνητο ασφαλείας εφόσον αυτό εμπλέκεται στον τελευταίο γύρο του αγώνα η καρό σημαία θα δίνεται χωρίς να αλλάζει η σειρά κατάταξης.
Το ελάχιστο βάρος των μονοθεσίων αυξάνεται από τα 620kg στα 640kg.
Τέλος επιβλήθηκε πρόστιμο στην ομάδα της USF1 που απέτυχε να συμμετέχει στο πρωτάθλημα του 2010.
Τέλος επιβλήθηκε πρόστιμο στην ομάδα της USF1 που απέτυχε να συμμετέχει στο πρωτάθλημα του 2010.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr