GP Βρετανίας: Ταχύτερες οι Red Bull στις ελεύθερες δοκιμές!
Σήμερα Παρασκευή πρώτη μέρα δοκιμών για το Βρετανικό GP και ένας ολόλαμπρος ήλιος ανέβασε τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 43 βαθμούς Κελσίου.
Οι περισσότεροι οδηγοί συμπλήρωσαν...
Σήμερα Παρασκευή πρώτη μέρα δοκιμών για το Βρετανικό GP και ένας ολόλαμπρος ήλιος ανέβασε τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 43 βαθμούς Κελσίου.
Οι περισσότεροι οδηγοί συμπλήρωσαν πολλούς γύρους προσπαθώντας να εξοικειωθούν με τη νέα χάραξη της πίστας του Σίλβερστον που είναι αλλαγμένη στο δεύτερο και τρίτο κομμάτι. Το νέο τμήμα ξεκινά από μια γρήγορη δεξιά στροφή (Abbey) στο μέσον της οποίας κυριαρχεί μια έντονη αναπήδηση που αποτέλεσε σημείο μεγάλου προβληματισμού και κριτικής από τους περισσότερους οδηγούς.
Πολλοί βρέθηκαν εκτός γραμμής ή και εκτός πίστας στο συγκεκριμένο σημείο.
Οι Φέτελ και Γουέμπερ ήταν με διαφορά οι ταχύτεροι στις δυο περιόδους δοκιμών.
Ferrari, Renault και Mercedes έδειξαν ανταγωνιστικές ενώ στη McLaren δηλώνουν ευχαριστημένοι με την απόδοση των αναβαθμίσεων στο μονοθέσιο τους:
«Είμαι σίγουρος ότι έχουμε βελτιωθεί σε σχέση με τη Βαλένθια. Η πίστα του Σίλβερστον πλέον μοιάζει στα χαρακτηριστικά της τη Βαρκελώνη όπου είχαμε διαφορά ενός δευτερολέπτου από τις Red Bull» τόνισε ο Χάμιλτον.
Στην ταχύτητα των ταύρων στάθηκε και ο Αλόνσο που είναι ικανοποιημένος από την F10: «Ήταν μια καλή Παρασκευή επιβεβαιώνω ότι όλες οι αναβαθμίσεις που φέραμε εδώ δουλεύουν. Όμως πρέπει να βελτιώσουμε το μονοθέσιο απόψε. Οι Red Bull είναι πολύ πιο γρήγορες από μας αυτή τη στιγμή οπότε πρέπει αύριο για να πάει καλά η μέρα να μειώσουμε όσο είναι δυνατόν αυτή τη διαφορά».
Συγκρατημένα αισιόδοξος εμφανίστηκε και ο Σουμάχερ μετά τη σημερινή του προσπάθεια που δεν ήταν ανέφελη καθώς ο Γερμανός είχε αρκετές εξόδους από την πίστα: «Η σημερινή μας θέση στην κατάταξη δείχνει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο».
Μιλώντας για τη νέα χάραξη του Σίλβερστον ο Γερμανός νικητής στην παλιά διαδρομή το 1998 το 2002 και το 2004 σημείωσε: «Το νέο τμήμα είναι ενδιαφέρον, κρίμα που δεν μπόρεσαν να φτιάξουν ένα σημείο που να ευνοεί τα προσπεράσματα. Έχει ροή και είναι πολύ γρήγορο αν και υπάρχουν μερικές ανομοιομορφίες σε ένα δυο σημεία».
Αντίθετα με τον πολύπειρο Γερμανό ο παρορμητικός Ρόμπερτ Κουμπίτσα ήταν πιο απόλυτος για τη νέα χάραξη της πίστας: «Γλιστράει, έχει ανομοιομορφίες και δίνει λιγότερες προκλήσεις απ’ ότι το παλιό. Εξεπλάγην…».
Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στη Βαλένθια αλλά και του περσινού στο Σίλβερστον Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν πιο γλαφυρός: «Αισθάνεσαι σα να πέφτεις απ’ την καρέκλα περνώντας πάνω από τις αναπηδήσεις. Ευτυχώς που φοράμε ζώνες».
Ο Σάκον Γιαμαμότο αντικατέστησε τον Μπρούνο Σένα στην HRT ενώ ο Φοζί πήρε την θέση του Τρούλι στη Lotus στην πρώτη περίοδο. Ο Ιταλός αντιμετώπισε προβλήματα με το κιβώτιο στη 2η.
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν απευθείας αύριο από τον Alpha στις 14:30.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν: Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι 1. Vettel Red Bull-Renault 1:32.280 22 2. Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.614 + 0.334 16 3. Kubica Renault 1:32.725 + 0.445 21 4. Webber Red Bull-Renault 1:32.747 + 0.467 23 5. Sutil Force India-Mercedes 1:32.968 + 0.688 18 6. Rosberg Mercedes 1:33.318 + 1.038 21 7. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:33.377 + 1.097 19 8. Button McLaren-Mercedes 1:33.519 + 1.239 20 9. Schumacher Mercedes 1:33.955 + 1.675 18 10. Barrichello Williams-Cosworth 1:34.016 + 1.736 17 11. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:34.132 + 1.852 21 12. Petrov Renault 1:34.365 + 2.085 22 13. Alonso Ferrari 1:34.490 + 2.210 20 14. di Resta Force India-Mercedes 1:34.580 + 2.300 22 15. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:34.710 + 2.430 16 16. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:34.901 + 2.621 17 17. Massa Ferrari 1:35.037 + 2.757 21 18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:35.318 + 3.038 27 19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:36.747 + 4.467 16 20. Glock Virgin-Cosworth 1:37.330 + 5.050 11 21. di Grassi Virgin-Cosworth 1:37.518 + 5.238 15 22. Chandhok HRT-Cosworth 1:38.735 + 6.455 21 23. Fauzy Lotus-Cosworth 1:39.510 + 7.230 11 24. Yamamoto HRT-Cosworth 1:39.673 + 7.393 27 Δεύτερη περίοδος Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι 1. Webber Red Bull-Renault 1:31.234 15 2. Alonso Ferrari 1:31.626 + 0.392 26 3. Vettel Red Bull-Renault 1:31.875 + 0.641 24 4. Massa Ferrari 1:32.099 + 0.865 25 5. Rosberg Mercedes 1:32.166 + 0.932 29 6. Schumacher Mercedes 1:32.660 + 1.426 27 7. Petrov Renault 1:32.745 + 1.511 28 8. Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.757 + 1.523 22 9. Sutil Force India-Mercedes 1:32.787 + 1.553 27 10. Barrichello Williams-Cosworth 1:32.967 + 1.733 32 11. Kubica Renault 1:33.019 + 1.785 30 12. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:33.164 + 1.930 28 13. Button McLaren-Mercedes 1:33.200 + 1.966 24 14. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:33.402 + 2.168 23 15. Liuzzi Force India-Mercedes 1:33.728 + 2.494 27 16. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:33.836 + 2.602 36 17. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:34.051 + 2.817 29 18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:34.643 + 3.409 36 19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:35.465 + 4.231 25 20. di Grassi Virgin-Cosworth 1:36.237 + 5.003 24 21. Glock Virgin-Cosworth 1:36.553 + 5.319 21 22. Chandhok HRT-Cosworth 1:37.019 + 5.785 27 23. Yamamoto HRT-Cosworth 1:38.303 + 7.069 32 24. Trulli Lotus-Cosworth 1:42.901 + 11.667 3
Πρώτη περίοδος
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr