GP Βρετανίας: Ταχύτερες οι Red Bull στις ελεύθερες δοκιμές!

Σήμερα Παρασκευή πρώτη μέρα δοκιμών για το Βρετανικό GP και ένας ολόλαμπρος ήλιος ανέβασε τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 43 βαθμούς Κελσίου.
Οι περισσότεροι οδηγοί συμπλήρωσαν...

Σήμερα Παρασκευή πρώτη μέρα δοκιμών για το Βρετανικό GP και ένας ολόλαμπρος ήλιος ανέβασε τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 43 βαθμούς Κελσίου.
Οι περισσότεροι οδηγοί συμπλήρωσαν πολλούς γύρους προσπαθώντας να εξοικειωθούν με τη νέα χάραξη της πίστας του Σίλβερστον που είναι αλλαγμένη στο δεύτερο και τρίτο κομμάτι. Το νέο τμήμα ξεκινά από μια γρήγορη δεξιά στροφή (Abbey) στο μέσον της οποίας κυριαρχεί μια έντονη αναπήδηση που αποτέλεσε σημείο μεγάλου προβληματισμού και κριτικής από τους περισσότερους οδηγούς.
Πολλοί βρέθηκαν εκτός γραμμής ή και εκτός πίστας στο συγκεκριμένο σημείο.
Οι Φέτελ και Γουέμπερ ήταν με διαφορά οι ταχύτεροι στις δυο περιόδους δοκιμών.
Ferrari, Renault και Mercedes έδειξαν ανταγωνιστικές ενώ στη McLaren δηλώνουν ευχαριστημένοι με την απόδοση των αναβαθμίσεων στο μονοθέσιο τους:
«Είμαι σίγουρος ότι έχουμε βελτιωθεί σε σχέση με τη Βαλένθια. Η πίστα του Σίλβερστον πλέον μοιάζει στα χαρακτηριστικά της τη Βαρκελώνη όπου είχαμε διαφορά ενός δευτερολέπτου από τις Red Bull» τόνισε ο Χάμιλτον.
Στην ταχύτητα των ταύρων στάθηκε και ο Αλόνσο που είναι ικανοποιημένος από την F10: «Ήταν μια καλή Παρασκευή επιβεβαιώνω ότι όλες οι αναβαθμίσεις που φέραμε εδώ δουλεύουν. Όμως πρέπει να βελτιώσουμε το μονοθέσιο απόψε. Οι Red Bull είναι πολύ πιο γρήγορες από μας αυτή τη στιγμή οπότε πρέπει αύριο για να πάει καλά η μέρα να μειώσουμε όσο είναι δυνατόν αυτή τη διαφορά».
Συγκρατημένα αισιόδοξος εμφανίστηκε και ο Σουμάχερ μετά τη σημερινή του προσπάθεια που δεν ήταν ανέφελη καθώς ο Γερμανός είχε αρκετές εξόδους από την πίστα: «Η σημερινή μας θέση στην κατάταξη δείχνει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο».
Μιλώντας για τη νέα χάραξη του Σίλβερστον ο Γερμανός νικητής στην παλιά διαδρομή το 1998 το 2002 και το 2004 σημείωσε: «Το νέο τμήμα είναι ενδιαφέρον, κρίμα που δεν μπόρεσαν να φτιάξουν ένα σημείο που να ευνοεί τα προσπεράσματα. Έχει ροή και είναι πολύ γρήγορο αν και υπάρχουν μερικές ανομοιομορφίες σε ένα δυο σημεία».
Αντίθετα με τον πολύπειρο Γερμανό ο παρορμητικός Ρόμπερτ Κουμπίτσα ήταν πιο απόλυτος για τη νέα χάραξη της πίστας: «Γλιστράει, έχει ανομοιομορφίες και δίνει λιγότερες προκλήσεις απ’ ότι το παλιό. Εξεπλάγην…».
Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στη Βαλένθια αλλά και του περσινού στο Σίλβερστον Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν πιο γλαφυρός: «Αισθάνεσαι σα να πέφτεις απ’ την καρέκλα περνώντας πάνω από τις αναπηδήσεις. Ευτυχώς που φοράμε ζώνες».
Ο Σάκον Γιαμαμότο αντικατέστησε τον Μπρούνο Σένα στην HRT ενώ ο Φοζί πήρε την θέση του Τρούλι στη Lotus στην πρώτη περίοδο. Ο Ιταλός αντιμετώπισε προβλήματα με το κιβώτιο στη 2η.
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν απευθείας αύριο από τον Alpha στις 14:30.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Οδηγός         Ομάδα                  Χρόνος             Γύροι

 1.  Vettel         Red Bull-Renault       1:32.280             22

 2.  Hamilton       McLaren-Mercedes       1:32.614  +  0.334   16

 3.  Kubica         Renault                1:32.725  +  0.445   21

 4.  Webber         Red Bull-Renault       1:32.747  +  0.467   23

 5.  Sutil          Force India-Mercedes   1:32.968  +  0.688   18

 6.  Rosberg        Mercedes               1:33.318  +  1.038   21

 7.  Hulkenberg     Williams-Cosworth      1:33.377  +  1.097   19

 8.  Button         McLaren-Mercedes       1:33.519  +  1.239   20

 9.  Schumacher     Mercedes               1:33.955  +  1.675   18

10.  Barrichello    Williams-Cosworth      1:34.016  +  1.736   17

11.  Buemi          Toro Rosso-Ferrari     1:34.132  +  1.852   21

12.  Petrov         Renault                1:34.365  +  2.085   22

13.  Alonso         Ferrari                1:34.490  +  2.210   20

14.  di Resta       Force India-Mercedes   1:34.580  +  2.300   22

15.  Kobayashi      Sauber-Ferrari         1:34.710  +  2.430   16

16.  de la Rosa     Sauber-Ferrari         1:34.901  +  2.621   17

17.  Massa          Ferrari                1:35.037  +  2.757   21

18.  Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari     1:35.318  +  3.038   27

19.  Kovalainen     Lotus-Cosworth         1:36.747  +  4.467   16

20.  Glock          Virgin-Cosworth        1:37.330  +  5.050   11

21.  di Grassi      Virgin-Cosworth        1:37.518  +  5.238   15

22.  Chandhok       HRT-Cosworth           1:38.735  +  6.455   21

23.  Fauzy          Lotus-Cosworth         1:39.510  +  7.230   11

24.  Yamamoto       HRT-Cosworth           1:39.673  +  7.393   27

 

Δεύτερη περίοδος

Θέση Οδηγός         Ομάδα                  Χρόνος             Γύροι

 1.  Webber         Red Bull-Renault       1:31.234            15

 2.  Alonso         Ferrari                1:31.626  + 0.392   26

 3.  Vettel         Red Bull-Renault       1:31.875  + 0.641   24

 4.  Massa          Ferrari                1:32.099  + 0.865   25

 5.  Rosberg        Mercedes               1:32.166  + 0.932   29

 6.  Schumacher     Mercedes               1:32.660  + 1.426   27

 7.  Petrov         Renault                1:32.745  + 1.511   28

 8.  Hamilton       McLaren-Mercedes       1:32.757  + 1.523   22

 9.  Sutil          Force India-Mercedes   1:32.787  + 1.553   27

10.  Barrichello    Williams-Cosworth      1:32.967  + 1.733   32

11.  Kubica         Renault                1:33.019  + 1.785   30

12.  Hulkenberg     Williams-Cosworth      1:33.164  + 1.930   28

13.  Button         McLaren-Mercedes       1:33.200  + 1.966   24

14.  Kobayashi      Sauber-Ferrari         1:33.402  + 2.168   23

15.  Liuzzi         Force India-Mercedes   1:33.728  + 2.494   27

16.  Buemi          Toro Rosso-Ferrari     1:33.836  + 2.602   36

17.  de la Rosa     Sauber-Ferrari         1:34.051  + 2.817   29

18.  Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari     1:34.643  + 3.409   36

19.  Kovalainen     Lotus-Cosworth         1:35.465  + 4.231   25

20.  di Grassi      Virgin-Cosworth        1:36.237  + 5.003   24

21.  Glock          Virgin-Cosworth        1:36.553  + 5.319   21

22.  Chandhok       HRT-Cosworth           1:37.019  + 5.785   27

23.  Yamamoto       HRT-Cosworth           1:38.303  + 7.069   32

24.  Trulli         Lotus-Cosworth         1:42.901  + 11.667  3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr