Ο Γουέμπερ πήρε τη νίκη και έδωσε απάντηση!

Επιστροφή στις νίκες για τον Μαρκ Γουέμπερ! Ο Αυστραλός αφού εκμεταλλεύτηκε το κακό ξεκίνημα του… pole-man Σεμπαστιέν Φέτελ, έστριψε πρώτος στην πρώτη στροφή και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος.

To Βρετανικό GP θα αργήσει να ξεχαστεί καθώς τα όσα συνέβησαν στη Red Bull δεν έχουν προηγούμενο.
Η ομάδα με χθεσινή της απόφαση πριν τις κατατακτήριες δοκιμές αφαίρεσε από το μονοθέσιο του Γουέμπερ την μοναδική αεροτομή νέας σχεδίασης που είχε μείνει ανέπαφη (σ.σ: ο Φέτελ κατέστρεψε τη δικιά του στις ελεύθερες δοκιμές) και την τοποθέτησε στο μονοθέσιο του Φέτελ.
Ο Γερμανός πήρε χτες την pole position με ελάχιστη διαφορά από τον teammate του και σήμερα εκκινούσε από την πρώτη θέση έχοντας δίπλα του τον Γουέμπερ.
Μοιραία οι δυο οδηγοί μονομάχησαν στην πρώτη στροφή με το Φέτελ να χάνει τον έλεγχο και την πορεία του.
Ο Φέτελ απέδωσε την υστέρηση στην εκκίνηση σε πρόβλημα στο συμπλέκτη: «Ήταν εκτός παραθύρου λειτουργίας οι ρυθμίσεις στο συμπλέκτη. Ξεκίνησα άσχημα σπίναρα πολύ και έχασα έδαφος. Το παρακάναμε λίγο με τις ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών για την εκκίνηση αλλά έτσι είναι η ζωη πάντα προσπαθείς σκληρά για το καλύτερο. Έκανα δεξιά για να υπερασπιστώ τη θέση μου αλλά ο Γουέμπερ είχε φτάσει δίπλα μου, τον έβλεπα στον καθρέπτη. Ήξερα ότι εκκίνησε καλά. Δεν υπήρχε λόγος να επιχειρήσω κάτι ανόητο. Ο αγώνας δεν κρίνεται στην πρώτη στροφή. Κρίμα που δεν μπόρεσα μετά να τον ακολουθήσω γιατί είχα κλατάρισμα ελαστικού. Είπαν ότι μπορεί να με ακούμπησε ο Χάμιλτον. Δεν ένιωσα κάτι».
Ο Χάμιλτον από την πλευρά του αναφερόμενος στο συμβάν επίσης δεν είχε καταλάβει τίποτα: «Μόνο στον τερματισμό κοιτώντας το μονοθέσιο μου είδα ότι μπροστά αριστερά υπήρχε μια αμυχή στο εξωτερικό της εμπρός αεροτομής που ίσως να προέρχεται από επαφή. Δεν κατάλαβα τίποτα όμως» απόρησε ο Βρετανός.
Δεν ήταν όμως το μόνο δράμα στην εκκίνηση αυτό ανάμεσα στις Red Bull.
Ο Αλόνσο έχασε πολύτιμο έδαφος και την ψυχραιμία του με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στον teammate του Φελίπε Μάσα καταστρέφοντας τον αγώνα του Βραζιλιάνου που μπήκε επίσης στα πιτ λόγω κλαταρίσματος ελαστικού: «Δεν ξέρω τι να κάνω για να απαλλαγώ απ’ την κακοτυχία που με κυνηγά. Σήμερα ο αγώνας μου καταστράφηκε όταν ακουμπήσαμε με το Φερνάντο και κλατάρισε το ελαστικό μου» τα έβαλε με την τυφλή θεά ο Μάσα.
«Ξεκίνησα άσχημα, είχα πρόβλημα με το συμπλέκτη» αρκέστηκε να δηλώσει ο Αλόνσο. Ο Ισπανός στην προσπάθεια του να περάσει τον Κουμπίτσα βγήκε εκτός πίστας και εν συνεχεία ως όφειλε δεν παραχώρησε ξανά τη θέση. Έτσι πήρε από τους αγωνοδίκες ποινή διέλευσης που τον έριξε εκτός βαθμών.
Μπροστά οι Γουέμπερ και Χάμιλτον είχαν τη δική τους μάχη για τη νίκη.
Οι ταχύτεροι γύροι εναλλάσσονταν και η διαφορά τους παρέμεινε καθόλη τη διάρκεια του αγώνα κάτω από τα 4 sec: «Κοιτούσα όχι μόνο τη δική μας πινακίδα στα πιτ αλλά και του Χάμιλτον για να είμαι σίγουρος ότι ξέρω τη διακύμανση της διαφοράς» αποκάλυψε ο Γουέμπερ που έκανε ένα συνετό αγώνα και πήρε την 3η του φετινή νίκη.
Στον τερματισμό όταν δέχτηκε τα συγχαρητήρια της ομάδας αντέδρασε: «Δεν τα πήγα άσχημα για Νο 2 οδηγός» ενώ μετέπειτα στη συνέντευξη Τύπου είπε ότι: «Υπάρχει κάποιος εκεί πάνω που καμιά φορά ενδιαφέρεται για το τι γίνεται εδώ κάτω».
Αργότερα στις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων ο Γουέμπερ
ξεκαθάρισε ότι δε θα υπέγραφε επέκταση συμβολαίου με τη Red Bull για το 2011 εάν ήξερε ότι θα τύχει τέτοιας αντιμετώπισης.
Επόμενος αγώνας το Γερμανικό GP στις 25 Ιουλίου.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση Οδηγός        Ομάδα                      Χρόνος

 1.  Webber        Red Bull-Renault           1’24:38.200

 2.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +     1.360

 3.  Rosberg       Mercedes                   +    21.307

 4.  Button        McLaren-Mercedes           +    21.986

 5.  Barrichello   Williams-Cosworth          +    31.456

 6.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +    32.171

 7.  Vettel        Red Bull-Renault           +    36.734

 8.  Sutil         Force India-Mercedes       +    40.932

 9.  Schumacher    Mercedes                   +    41.599

10.  Hulkenberg    Williams-Cosworth          +    42.012

11.  Liuzzi        Force India-Mercedes       +    42.459

12.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +    47.627

13.  Petrov        Renault                    +    59.374

14.  Alonso        Ferrari                    +  1:02.385

15.  Massa         Ferrari                    +  1:07.489

16.  Trulli        Lotus-Cosworth             +     1 γύρο

17.  Kovalainen    Lotus-Cosworth             +     1 γύρο

18.  Glock         Virgin-Cosworth            +     1 γύρο

19.  Chandhok      HRT-Cosworth               +    2 γύρους

20.  Yamamoto      HRT-Cosworth               +    2 γύρους

 

Ταχύτερο γύρο: Alonso, 1:30.874

 

Εγκατέλειψαν:

 

Οδηγός        Ομάδα                      Γύρος

Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari           45

De la Rosa    Sauber-Ferrari               30

Kubica        Renault                      20

Di Grassi     Virgin-Cosworth              10

 

 

Βαθμολογία:               

 

     Οδηγοί:                     Κατασκευαστές:            

 1.  Hamilton     145        1.  McLaren-Mercedes          278

 2.  Button       133        2.  Red Bull-Renault          249

 3.  Webber       128        3.  Ferrari                   165

 4.  Vettel       121        4.  Mercedes                  126

 5.  Alonso        98        5.  Renault                    89

 6.  Rosberg       90        6.  Force India-Mercedes       47

 7.  Kubica        83        7.  Williams-Cosworth          31

 8.  Massa         67        8.  Sauber-Ferrari             15

 9.  Schumacher    36        9.  Toro Rosso-Ferrari         10

10.  Sutil         35      

11.  Barrichello   29      

12.  Kobayashi     15      

13.  Liuzzi        12      

14.  Buemi          7      

15.  Petrov         6      

16.  Alguersuari    3      

17.  Hulkenberg     2      


 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr