Οι Ταύροι έμπλεξαν τα κέρατά τους!
O Σεμπάστιαν Φέτελ είναι ενοχλημένος απ’ όλα όσα συνέβησαν στο εσωτερικό της ομάδας κατά τη διάρκεια του Βρετανικού GP.
O Σεμπάστιαν Φέτελ είναι ενοχλημένος απ’ όλα όσα συνέβησαν στο εσωτερικό της ομάδας κατά τη διάρκεια του Βρετανικού GP.
Η ένταση που δημιουργήθηκε ανάμεσα στους δυο πιλότους της ομάδας μετά την απόφαση του Κρίστιαν Χόρνερ να δώσει τη μοναδική διαθέσιμη νέα αεροτομή στο Φέτελ σίγουρα έπαιξε το ρόλο της στην μονομαχία ανάμεσα στους δυο πιλότους στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση.
Ο Φέτελ ήταν ο χαμένος που μετά από μια ανεπαίσθητη επαφή με το Χάμιλτον βρέθηκε με κλαταρισμένο ελαστικό στην τελευταία θέση.
Χρειάστηκε να δώσει μάχη για να αναρριχηθεί μέχρι την 7η θέση στο τέλος του αγώνα: «Προσπαθώ να επικεντρωθώ στο τι κάνω εγώ, αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία τελικά. Έχουμε ένα σπουδαίο μονοθέσιο και όταν αγωνίζομαι με κάποιον που έχει ανάλογο και παρόμοια ταχύτητα είναι μοιραίο να κοντραριστούμε κάποια στιγμή στην πίστα. Αυτό είναι το νόημα των αγώνων αυτό λατρεύουν τόσο πολύ οι θεατές. Σίγουρα θα μπορούσαμε να τα έχουμε καταφέρει καλύτερα στους μέχρι τώρα αγώνες αλλά δεν έγινε κάτι τέτοιο. Θα το εκτιμούσα αν έφευγαν τα σύννεφα απ’ την ομάδα. Η ζωή συνεχίζεται. Δεν θέλω να μιλήσω άσχημα για κανέναν. Είναι σημαντικό να σέβεσαι τον άλλο. Ξέρω καλά τους λόγους για τους οποίους τερμάτισα σε κάποιους αγώνες πίσω από το Γουέμπερ ή ήμουν πιο αργός απ’ αυτόν. Δεν έχω χάσει τον ύπνο μου το βράδυ απ’ αυτό οπότε δε συντρέχει λόγος ανησυχίας».
Από την πλευρά του ο Γουέμπερ έγραψε στην προσωπική του ιστοσελίδα: «Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι η διαφορά υπέρ του στις δοκιμές που μου στέρησε την pole οφείλεται στην νέα αεροτομή. Αλλά η κατάσταση απείχε πολύ απ’ το ιδανικό και αυτό έκανε την νίκη πιο γλυκιά».
Απ’ την πλευρά της ομάδας ο Κρίστιαν Χόρνερ μετά τη λήξη του αγώνα έσπευσε να διαβεβαιώσει το Γουέμπερ ότι τις επόμενες μέρες θα γίνει μια συζήτηση για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση αλλά υπεραμύνθηκε της απόφασής του: «Υπάρχουν κάποιες δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν σε συγκεκριμένες στιγμές».
Η αλήθεια είναι βέβαια ότι εκ των υστέρων αποδείχτηκε οικτρό λάθος απ’ την πλευρά του Χόρνερ αυτή η επιλογή.
Αν ο αγ. διευθυντής της ομάδας έβαζε την παλιά αεροτομή στο Φέτελ η ομάδα χωρίς εντάσεις θα είχε κάνει το 1 – 2. Εάν έβαζε και στους δυο πιλότους παλιά αεροτομή δεδομένης της διαφοράς που είχαν από τους υπόλοιπους (σ.σ: ο Γουέμπερ κέρδισε με την παλιά αεροτομή) πάλι η ομάδα θα έκανε το 1 – 2.
Με την επιλογή του ο Χόρνερ θέλησε μόνο να διασφαλίσει ότι ο Φέτελ θα βρισκόταν μπροστά απ’ το Γουέμπερ. Όχι μόνο πέτυχε το αντίθετο, όχι μόνο βρέθηκε με 32 βαθμούς αντί για 43 που ήταν στις δυνατότητές τους, αλλά κατέστησε και το Φέτελ αντιπαθή σε μια μεγάλη μερίδα του κοινού και του Τύπου.
Αν προσπαθούσε αποκλείεται να τα πετύχαινε όλα αυτά με μια τόσο απλή κίνηση. Η ενέργεια αυτή θα μπορούσε κάλλιστα να διδάσκεται στο μέλλον σε σεμινάρια management ως παράδειγμα προς αποφυγή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr