Ξεκαθάρισμα Γουέμπερ – Red Bull

Ο Αυστραλός πιλότος βρέθηκε χτες στα κεντρικά της Red Bull Racing στο Μίλτον Κέινς όπου είχε την ευκαιρία να συζητήσει με ηρεμία όσα συνέβησαν το Σαββατοκύριακο του Βρετανικού GP με τον αγ. διευθ. της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ.

Ο Αυστραλός πιλότος βρέθηκε χτες στα κεντρικά της Red Bull Racing στο Μίλτον Κέινς όπου είχε την ευκαιρία να συζητήσει με ηρεμία όσα συνέβησαν το Σαββατοκύριακο του Βρετανικού GP με τον αγ. διευθ. της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ. Θυμίζουμε ότι ο Γουέμπερ έχασε την ψυχραιμία του όταν ο Χόρνερ αποφάσισε να αφαιρέσει από το μονοθέσιο του, την εμπρός αεροτομή νέας σχεδίασης και να την τοποθετήσει σ’ αυτό του Φέτελ. Υπήρχαν μόνο δυο τέτοιες αεροτομές και η άλλη είχε καταστραφεί στις ελεύθερες δοκιμές από το Φέτελ.
Στην μάχη της pole ο Φέτελ, τι ειρωνεία, επικράτησε του Γουέμπερ για 1.5 δέκατο όσο περίπου εκτιμάται η επίδραση της νέας αεροτομής. Στην εκκίνηση ο Φέτελ με πρόβλημα στο συμπλέκτη δεν έφυγε καλά, ο Γουέμπερ βρέθηκε δίπλα του, έστριψε πρώτος, ο Φέτελ έχασε την ψυχραιμία του, ακούμπησε με το Χάμιλτον και λόγω κλαταρίσματος βρέθηκε τελευταίος. Ο Γουέμπερ κέρδισε, η ομάδα έχασε 11 βαθμούς από το μέγιστο και ο Χόρνερ βρέθηκε εκτεθειμένος όταν δίνοντας συγχαρητήρια στον Αυστραλό αυτός του απάντησε σ’ απευθείας μετάδοση: «Δεν πήγα άσχημα για Νο 2 οδηγός».
Σε δηλώσεις του εν θερμώ μετά το τέλος του αγώνα ο Γουέμπερ είπε ότι δε θα υπέγραφε ανανέωση με τη Red Bull εάν ήξερε ότι θα τύχει τέτοιας συμπεριφοράς.

Μετά τη χθεσινή συνάντηση στα κεντρικά ο Γουέμπερ έγραψε στην προσωπική του ιστοσελίδα: «Η απογοήτευσή μου μετά τις δοκιμές κυριάρχησε την Κυριακή, όπως όλοι οι οδηγοί στο grid έτσι και εγώ θέλω πάντα να έχω τον καλύτερο δυνατό εξοπλισμό. Ο Σεμπάστιαν πήρε την νεότερη έκδοση της αεροτομής για λόγους που δεν μου εξηγήθηκαν πλήρως μέχρι αργά το απόγευμα του Σαββάτου. Μπορώ να κατανοήσω το γεγονός μια ομάδα να αβαντάρει τον έναν από τους δυο οδηγούς, αυτόν που έχει τους περισσότερους βαθμούς όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα να δοθούν και στους δυο ίσες ευκαιρίες. Στην απενημέρωση του αγώνα που κάναμε στο εργοστάσιο ξεκαθάρισαν τα πράγματα. Εάν βρεθούμε ξανά σε παρόμοια κατάσταση θα ευνοηθεί ο οδηγός που έχει περισσότερους βαθμούς».
Ο Γουέμπερ αναφερόμενος στο σχόλιο «Νο 2 οδηγός» θέλησε να αμβλύνει τις εντυπώσεις: «Πράγματα τα οποία λέγονται εν θερμώ πιθανόν να μην έπρεπε να λεχθούν. Υπάρχουν στιγμές που κυριαρχεί η αδρεναλίνη και το σχόλιο αποτελούσε σαρκασμό. Είμαι ικανοποιημένος που κέρδισα σ’ έναν ιστορικό αγώνα, εντός έδρας για την ομάδα μας.
Γνωριζόμαστε με τον Κρίστιαν για πολλά χρόνια, είμαστε φίλοι, υπάρχει αλληλοσεβασμός. Δουλεύουν 500 άνθρωποι στο Μίλτον Κέινς οι οποίοι ζουν εξίσου έντονα όλες τις στιγμές τις δικές μου και του Σεμπάστιαν. Δεν είμαστε εχθροί με το Σεμπάσταιν είμαστε δυο οδηγοί που προσπαθούν σκληρά και θέλουν να πετύχουν το καλύτερο για τον εαυτό τους και την ομάδα. Τώρα επικεντρώνουμε την προσοχή μας στο Γερμανικό GP» κατέληξε ο 33χρονος Αυστραλός.
Στη βαθμολογία των οδηγών αυτή τη στιγμή προηγείται ο Χάμιλτον με 145 και ακολουθούν Μπάτον με 133, Γουέμπερ με 128 και Φέτελ με 121 βαθμούς.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr