McLaren: Δεν υπάρχουν περιθώρια χαλάρωσης!
18.07.2010
13:59
Ο αγ. διευθυντής της McLaren, Μάρτιν Ουίτμαρς επιμένει ότι η ομάδα του πρέπει να συνεχίσει να εξελίσσει την ΜΡ4/25 σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς και δεν δέχεται ότι...
Ο αγ. διευθυντής της McLaren, Μάρτιν Ουίτμαρς επιμένει ότι η ομάδα του πρέπει να συνεχίσει να εξελίσσει την ΜΡ4/25 σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς και δεν δέχεται ότι τα τελευταία θετικά αποτελέσματα αφήνουν κάποια περιθώρια εφησυχασμού:
"Στους τελευταίους αγώνες είχαμε εξαιρετική επιτυχία αλλά δεν έχω καμία ψευδαίσθηση ότι πρέπει να καλυτερεύσει η απόδοση της MP4-25 εάν θέλουμε να μείνουμε στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου μέχρι το τέλος.
Ετοιμάζουμε ένα εκτεταμένο τεστ την Παρασκευή πρώτη μέρα του Γερμανικού GP. Οι δυο οδηγοί μας θα οδηγήσουν το νέο και το παλιό πάτωμα βοηθώντας μας να αξιολογήσουμε την απόδοσή τους. Εφόσον η αξιολόγηση δείξει ότι υπάρχει θετική επίδραση από το νέο πάτωμα τότε θα το χρησιμοποιήσουμε τις άλλες δυο μέρες του αγώνα. Αυτή είναι όμως μια απόφαση που θα πάρουμε την Παρασκευή το βράδυ" κατέληξε ο Βρετανός.
Θυμίζουμε ότι οι McLaren δοκίμασαν την Παρασκευή στο Σίλβερστον το νέο πάτωμα με τις εξατμίσεις του V8 κινητήρα της Mercedes να καταλήγουν στο διπλό διαχύτη. Αποφάσισαν όμως να μην το χρησιμοποιήσουν στη συνέχεια, προτού υποστεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις καθότι παρουσιάζονταν προβλήματα υπερθέρμανσης.
Νέο ή παλιό πάτωμα το δεδομένο για τον παγκόσμιο πρωταθλητή Τζένσον Μπάτον είναι ότι πρέπει να βελτιώσει την απόδοσή του στις κατατακτήριες δοκιμές εάν θέλει να μείνει ζωντανός στη διεκδίκηση του τίτλου: «Μετά από δυο απογοητευτικά αποτελέσματα σε Βαλένθια και Σίλβερστον στόχος μου στο Χόκενχάιμ είναι να κάνω τη ζωή μου ευκολότερη το απόγευμα του Σαββάτου ώστε την Κυριακή να μπορώ να αγωνιστώ για το καλύτερο χωρίς να χρειάζεται πρώτα να ανέβω πολλές θέσεις στην κατάταξη» κατέληξε ο 31χρονος που υπολείπεται 12 βαθμούς από τον πρωτοπόρο στη βαθμολογία και teammate του, Λιούις Χάμιλτον.
"Στους τελευταίους αγώνες είχαμε εξαιρετική επιτυχία αλλά δεν έχω καμία ψευδαίσθηση ότι πρέπει να καλυτερεύσει η απόδοση της MP4-25 εάν θέλουμε να μείνουμε στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου μέχρι το τέλος.
Ετοιμάζουμε ένα εκτεταμένο τεστ την Παρασκευή πρώτη μέρα του Γερμανικού GP. Οι δυο οδηγοί μας θα οδηγήσουν το νέο και το παλιό πάτωμα βοηθώντας μας να αξιολογήσουμε την απόδοσή τους. Εφόσον η αξιολόγηση δείξει ότι υπάρχει θετική επίδραση από το νέο πάτωμα τότε θα το χρησιμοποιήσουμε τις άλλες δυο μέρες του αγώνα. Αυτή είναι όμως μια απόφαση που θα πάρουμε την Παρασκευή το βράδυ" κατέληξε ο Βρετανός.
Θυμίζουμε ότι οι McLaren δοκίμασαν την Παρασκευή στο Σίλβερστον το νέο πάτωμα με τις εξατμίσεις του V8 κινητήρα της Mercedes να καταλήγουν στο διπλό διαχύτη. Αποφάσισαν όμως να μην το χρησιμοποιήσουν στη συνέχεια, προτού υποστεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις καθότι παρουσιάζονταν προβλήματα υπερθέρμανσης.
Νέο ή παλιό πάτωμα το δεδομένο για τον παγκόσμιο πρωταθλητή Τζένσον Μπάτον είναι ότι πρέπει να βελτιώσει την απόδοσή του στις κατατακτήριες δοκιμές εάν θέλει να μείνει ζωντανός στη διεκδίκηση του τίτλου: «Μετά από δυο απογοητευτικά αποτελέσματα σε Βαλένθια και Σίλβερστον στόχος μου στο Χόκενχάιμ είναι να κάνω τη ζωή μου ευκολότερη το απόγευμα του Σαββάτου ώστε την Κυριακή να μπορώ να αγωνιστώ για το καλύτερο χωρίς να χρειάζεται πρώτα να ανέβω πολλές θέσεις στην κατάταξη» κατέληξε ο 31χρονος που υπολείπεται 12 βαθμούς από τον πρωτοπόρο στη βαθμολογία και teammate του, Λιούις Χάμιλτον.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr