GP Γερμανίας: "Παραβατικό" 1-2 για τις Ferrari!
Το άνετο 1-2 για τους Αλόνσο και Μάσα σήμερα στο Γερμανικό GP επισκιάστηκε από την απόφαση των αγωνοδικών να επιβάλλουν πρόστιμο 100.000 δολαρίων στην Ιταλική ομάδα για αλλοίωση αποτελέσματος. Πως φτάσαμε όμως μέχρι εκεί;
Το άνετο 1-2 για τους Αλόνσο και Μάσα σήμερα στο Γερμανικό GP επισκιάστηκε από την απόφαση των αγωνοδικών να επιβάλλουν πρόστιμο 100.000 δολαρίων στην Ιταλική ομάδα για αλλοίωση αποτελέσματος. Πως φτάσαμε όμως μέχρι εκεί;
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Φέτελ κινήθηκε δεξιά για να υπερασπιστεί την πρώτη θέση από τον Αλόνσο και ο Μάσα βρήκε ευκαιρία και πέρασε μπροστά.
Σα να μην έφτανε αυτό για το Γερμανό τον πέρασε και ο Αλόνσο από την εσωτερική ανεβαίνοντας 2ος.
Ο αγώνας άρχισε να εξελίσσεται προβλέψιμα μέχρι τη στιγμή που ο Αλόνσο κόλλησε πίσω από το Μάσα. Ο Ισπανός προσπάθησε να περάσει ο Βραζιλιάνος αντιστάθηκε και ο Αλόνσο ακούστηκε να λέει προς την ομάδα: «Παιδιά αυτό είναι γελοίο».
Ο Ισπανός έκοψε επιτρέποντας την διαφορά να φτάσει στα 3 δευτερόλεπτα και εν συνεχεία μ’ ένα σερί ταχύτερων γύρων την εξαφάνισε στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα προς το pit wall της ομάδας. Τελικά από τη Ferrari αποφάσισαν να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα με το Μάσα τονίζοντάς του ότι ο Αλόνσο είναι ταχύτερος.
Έτσι ο Βραζιλιάνος συνένεσε στο προσπέρασμα και παραχώρησε την πρώτη θέση σ’ έναν αγώνα που οι Ferrari δεν είχαν αντίπαλο.
Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τους δυο οδηγούς αμήχανους ενώ μετέπειτα στη συνέντευξη Τύπου το κλίμα ήταν βαρύ. Ο Μάσα όταν ρωτήθηκε για το τι συνέβη απάντησε: «Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω τίποτα, είδατε».
Με δεδομένο ότι απαγορεύονται οι εντολές που επιφέρουν αλλοίωση αποτελέσματος, οι αγωνοδίκες κάλεσαν σε απολογία τον αγ. Διευθυντή της Ferrari Στέφανο Ντομενικάλι.
Η γραμμή υπεράσπισης της Ferrari ήταν ότι απλά ενημέρωναν το Μάσα για την εξέλιξη του αγώνα και δεν του έδωσαν εντολή να παραχωρήσει τη θέση του.
Μιλώντας στη μεικτή ζώνη στους δημοσιογράφους ο Αλόνσο τόνισε: «Προσπαθούμε να δώσουμε μια παράσταση για τους θεατές. Δουλεύουμε για μια εταιρεία και είδαμε φέτος συγκρούσεις ανάμεσα σε teammate. Η Ferrari σήμερα εξασφάλισε τους 43 βαθμούς, αυτή ήταν η δουλειά μας σήμερα».
Σε ερώτηση «αν ντρέπεται για όσα συνέβησαν» ο Αλόνσο επανέλαβε: «Αυτό που έχει σημασία είναι το τελικό αποτέλεσμα για την ομάδα».
Ο Μάσα πιστεύει ότι άξιζε τη νίκη: «Η εκκίνηση ήταν φανταστική όπως και ο ρυθμός μου με τη μαλακή γόμα εξαιρετικός μετέπειτα έχασα λίγο με τα σκληρά ελαστικά, συνολικά ήταν ένας καλός αγώνας για την ομάδα».
Δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο και για το Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός οδηγός για μια ακόμη φορά δεν μπόρεσε να μετατρέψει την pole position σε νίκη.
Έχασε την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή και σε κανένα σημείο του αγώνα δεν έδειξε ικανός να απειλήσει τις Ferrari: «Συνήθως εκκινώ καλά, δε ξέρω τι έγινε σήμερα. Είχα αρκετή πρόσφυση, άφησα σωστά το συμπλέκτη αλλά η επιτάχυνση στα πρώτα μέτρα δεν ήταν καλή. Στον αγώνα οι Ferrari ήταν ένα με δυο δέκατα στο γύρο ταχύτερες από μας».
Επόμενος αγώνας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο το Ουγγρικό GP.
Συνολικά η κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
GP Γερμανίας, 11ος αγώνας |
|
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Alonso Ferrari 1’28:38.866 |
2. Massa Ferrari + 4.196 |
3. Vettel Red Bull-Renault + 5.121 |
4. Hamilton McLaren-Mercedes + 26.896 |
5. Button McLaren-Mercedes + 29.482 |
6. Webber Red Bull-Renault + 43.606 |
7. Kubica Renault + 1 γύρο |
8. Rosberg Mercedes + 1 γύρο |
9. Schumacher Mercedes + 1 γύρο |
10. Petrov Renault + 1 γύρο |
11. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 γύρο |
12. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρο |
13. Hulkenberg Williams-Cosworth + 1 γύρο |
14. De la Rosa Sauber-Ferrari + 1 γύρο |
15. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
16. Liuzzi Force India-Mercedes + 2 γύρους |
17. Sutil Force India-Mercedes + 2 γύρους |
18. Glock Virgin-Cosworth + 3 γύρους |
19. Senna HRT-Cosworth + 4 γύρους |
|
Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:15.824 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Οδηγός Ομάδα Γύρος |
Kovalainen Lotus-Cosworth 58 |
Di Grassi Virgin-Cosworth 51 |
Yamamoto HRT-Cosworth 20 |
Trulli Lotus-Cosworth 4 |
Buemi Toro Rosso-Ferrari 2 |
|
Βαθμολογία: |
|
Πιλότοι: Κατασκευαστές: |
1. Hamilton 157 1. McLaren-Mercedes 300 |
2. Button 143 2. Red Bull-Renault 272 |
3. Webber 136 3. Ferrari 208 |
4. Vettel 136 4. Mercedes 132 |
5. Alonso 123 5. Renault 96 |
6. Rosberg 94 6. Force India-Mercedes 47 |
7. Kubica 89 7. Williams-Cosworth 31 |
8. Massa 85 8. Sauber-Ferrari 15 |
9. Schumacher 38 9. Toro Rosso-Ferrari 10 |
10. Sutil 35 |
11. Barrichello 29 |
12. Kobayashi 15 |
13. Liuzzi 12 |
14. Petrov 7 |
15. Buemi 7 |
16. Alguersuari 3 |
17. Hulkenberg 2 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr