GP Γερμανίας: "Παραβατικό" 1-2 για τις Ferrari!

Το άνετο 1-2 για τους Αλόνσο και Μάσα σήμερα στο Γερμανικό GP επισκιάστηκε από την απόφαση των αγωνοδικών να επιβάλλουν πρόστιμο 100.000 δολαρίων στην Ιταλική ομάδα για αλλοίωση αποτελέσματος. Πως φτάσαμε όμως μέχρι εκεί;

Το άνετο 1-2 για τους Αλόνσο και Μάσα σήμερα στο Γερμανικό GP επισκιάστηκε από την απόφαση των αγωνοδικών να επιβάλλουν πρόστιμο 100.000 δολαρίων στην Ιταλική ομάδα για αλλοίωση αποτελέσματος. Πως φτάσαμε όμως μέχρι εκεί;
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Φέτελ κινήθηκε δεξιά για να υπερασπιστεί την πρώτη θέση από τον Αλόνσο και ο Μάσα βρήκε ευκαιρία και πέρασε μπροστά.
Σα να μην έφτανε αυτό για το Γερμανό τον πέρασε και ο Αλόνσο από την εσωτερική ανεβαίνοντας 2ος.
Ο αγώνας άρχισε να εξελίσσεται προβλέψιμα μέχρι τη στιγμή που ο Αλόνσο κόλλησε πίσω από το Μάσα. Ο Ισπανός προσπάθησε να περάσει ο Βραζιλιάνος αντιστάθηκε και ο Αλόνσο ακούστηκε να λέει προς την ομάδα: «Παιδιά αυτό είναι γελοίο».
Ο Ισπανός έκοψε επιτρέποντας την διαφορά να φτάσει στα 3 δευτερόλεπτα και εν συνεχεία μ’ ένα σερί ταχύτερων γύρων την εξαφάνισε στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα προς το pit wall της ομάδας. Τελικά από τη Ferrari αποφάσισαν να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα με το Μάσα τονίζοντάς του ότι ο Αλόνσο είναι ταχύτερος.
Έτσι ο Βραζιλιάνος συνένεσε στο προσπέρασμα και παραχώρησε την πρώτη θέση σ’ έναν αγώνα που οι Ferrari δεν είχαν αντίπαλο.
Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τους δυο οδηγούς αμήχανους ενώ μετέπειτα στη συνέντευξη Τύπου το κλίμα ήταν βαρύ. Ο Μάσα όταν ρωτήθηκε για το τι συνέβη απάντησε: «Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω τίποτα, είδατε».
Με δεδομένο ότι απαγορεύονται οι εντολές που επιφέρουν αλλοίωση αποτελέσματος, οι αγωνοδίκες κάλεσαν σε απολογία τον αγ. Διευθυντή της Ferrari Στέφανο Ντομενικάλι.
Η γραμμή υπεράσπισης της Ferrari ήταν ότι απλά ενημέρωναν το Μάσα για την εξέλιξη του αγώνα και δεν του έδωσαν εντολή να παραχωρήσει τη θέση του.
Μιλώντας στη μεικτή ζώνη στους δημοσιογράφους ο Αλόνσο τόνισε: «Προσπαθούμε να δώσουμε μια παράσταση για τους θεατές. Δουλεύουμε για μια εταιρεία και είδαμε φέτος συγκρούσεις ανάμεσα σε teammate. Η Ferrari σήμερα εξασφάλισε τους 43 βαθμούς, αυτή ήταν η δουλειά μας σήμερα».
Σε ερώτηση «αν ντρέπεται για όσα συνέβησαν» ο Αλόνσο επανέλαβε: «Αυτό που έχει σημασία είναι το τελικό αποτέλεσμα για την ομάδα».
Ο Μάσα πιστεύει ότι άξιζε τη νίκη: «Η εκκίνηση ήταν φανταστική όπως και ο ρυθμός μου με τη μαλακή γόμα εξαιρετικός μετέπειτα έχασα λίγο με τα σκληρά ελαστικά, συνολικά ήταν ένας καλός αγώνας για την ομάδα».
Δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο και για το Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός οδηγός για μια ακόμη φορά δεν μπόρεσε να μετατρέψει την pole position σε νίκη.
Έχασε την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή και σε κανένα σημείο του αγώνα δεν έδειξε ικανός να απειλήσει τις Ferrari: «Συνήθως εκκινώ καλά, δε ξέρω τι έγινε σήμερα. Είχα αρκετή πρόσφυση, άφησα σωστά το συμπλέκτη αλλά η επιτάχυνση στα πρώτα μέτρα δεν ήταν καλή. Στον αγώνα οι Ferrari ήταν ένα με δυο δέκατα στο γύρο ταχύτερες από μας».
Επόμενος αγώνας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο το Ουγγρικό GP.

Συνολικά η κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

GP Γερμανίας, 11ος αγώνας

 

Θέση Οδηγός        Ομάδα                      Χρόνος

 1.  Alonso        Ferrari                    128:38.866

 2.  Massa         Ferrari                    +     4.196

 3.  Vettel        Red Bull-Renault           +     5.121

 4.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    26.896

 5.  Button        McLaren-Mercedes           +    29.482

 6.  Webber        Red Bull-Renault           +    43.606

 7.  Kubica        Renault                    +     1 γύρο

 8.  Rosberg       Mercedes                   +     1 γύρο

 9.  Schumacher    Mercedes                   +     1 γύρο

10.  Petrov        Renault                    +     1 γύρο

11.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +     1 γύρο

12.  Barrichello   Williams-Cosworth          +     1 γύρο

13.  Hulkenberg    Williams-Cosworth          +     1 γύρο

14.  De la Rosa    Sauber-Ferrari             +     1 γύρο

15.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο

16.  Liuzzi        Force India-Mercedes       +     2 γύρους

17.  Sutil         Force India-Mercedes       +     2 γύρους

18.  Glock         Virgin-Cosworth            +     3 γύρους

19.  Senna         HRT-Cosworth               +     4 γύρους

 

Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:15.824

 

Εγκατέλειψαν:

 

Οδηγός        Ομάδα                      Γύρος

Kovalainen    Lotus-Cosworth               58

Di Grassi     Virgin-Cosworth              51

Yamamoto      HRT-Cosworth                 20

Trulli        Lotus-Cosworth               4

Buemi         Toro Rosso-Ferrari           2

 

Βαθμολογία:        

 

     Πιλότοι:                    Κατασκευαστές:            

 1.  Hamilton     157        1.  McLaren-Mercedes          300

 2.  Button       143        2.  Red Bull-Renault          272

 3.  Webber       136        3.  Ferrari                   208

 4.  Vettel       136        4.  Mercedes                  132

 5.  Alonso       123        5.  Renault                    96

 6.  Rosberg       94        6.  Force India-Mercedes       47

 7.  Kubica        89        7.  Williams-Cosworth          31

 8.  Massa         85        8.  Sauber-Ferrari             15

 9.  Schumacher    38        9.  Toro Rosso-Ferrari         10

10.  Sutil         35      

11.  Barrichello   29      

12.  Kobayashi     15      

13.  Liuzzi        12      

14.  Petrov         7      

15.  Buemi          7      

16.  Alguersuari    3      

17.  Hulkenberg     2

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr