GP Αυστραλίας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!
Επιβεβαιώθηκε πλήρως η εικόνα που είχαμε από τις δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης. Μεγάλη η διαφορά των Mercedes από τους υπόλοιπους.
Οι χρόνοι της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών ήταν:
|
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Hamilton |
MERCEDES |
1:24.026 |
|
27 |
2 |
Bottas |
MERCEDES |
1:24.577 |
+0.551s |
29 |
3 |
Verstappen |
RED BULL |
1:24.771 |
+0.745s |
26 |
4 |
Räikkönen |
FERRARI |
1:24.875 |
+0.849s |
23 |
5 |
Vettel |
FERRARI |
1:24.995 |
+0.969s |
22 |
6 |
Ricciardo |
RED BULL |
1:25.063 |
+1.037s |
25 |
7 |
Grosjean |
HAAS |
1:25.730 |
+1.704s |
24 |
8 |
Alonso |
MCLAREN |
1:25.896 |
+1.870s |
16 |
9 |
Sainz |
RENAULT |
1:25.922 |
+1.896s |
23 |
10 |
Vandoorne |
MCLAREN |
1:26.482 |
+2.456s |
15 |
11 |
Gasly |
TORO ROSSO |
1:26.494 |
+2.468s |
25 |
12 |
Sirotkin |
WILLIAMS |
1:26.536 |
+2.510s |
25 |
13 |
Hulkenberg |
RENAULT |
1:26.583 |
+2.557s |
25 |
14 |
Οcon |
FORCE INDIA |
1:26.605 |
+2.579s |
30 |
15 |
Stroll |
WILLIAMS |
1:26.636 |
+2.610s |
30 |
16 |
Perez |
FORCE INDIA |
1:26.767 |
+2.741s |
26 |
17 |
Magnussen |
HAAS |
1:27.035 |
+3.009s |
13 |
18 |
Hartley |
TORO ROSSO |
1:27.745 |
+3.719s |
16 |
19 |
Ericsson |
SAUBER |
1:27.964 |
+3.938s |
28 |
20 |
Leclerc |
SAUBER |
1:28.853 |
+4.827s |
28 |
Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών ήταν επεισοδιακή. Όλοι οι οδηγοί αξιολόγησαν την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli και αρκετοί βρέθηκαν εκτός πίστας. Οι Φινλανδοί Ράικονεν και Μπότας απολογήθηκαν στους αγωνοδίκες καθώς ο Iceman έκλεισε το Μπότας και τον ανάγκασε να βρεθεί εκτός πίστας. Ο Ράικονεν δεν ήταν σε γρήγορο γύρο την ώρα που ο συμπατριώτης του πίεζε οριακά την W09 με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Οι Χάμιλτον και Φερστάπεν ήταν πολύ κοντά σε χρόνο, μένει να δούμε αν ο Ολλανδός οδηγός θα μπορέσει αύριο να κοντράρει τις Mercedes. Ο Ρομάν Γκροζάν έφερε τη Haas στην 6η θέση της κατάταξης, όπως είχαμε εντοπίσει και αναλύσει από τις δοκιμές εξέλιξης η Αμερικάνικη ομάδα δείχνει ιδιαίτερα δυνατή φέτος. Η υστέρηση του Φέτελ σε σχέση με το Ράικονεν ίσως να κρύβει μια δυναμική. Επίσης περιμένουμε πιο δυνατές τις Renault. Σήμερα οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές στο Άλμπερτ Παρκ αλλά γι’ αύριο ο καιρός προβλέπεται βροχερός.
Χαμήλωσαν τα φώτα στην εκκίνηση για να τα βλέπουν οι οδηγοί χωρίς να τους εμποδίζει το Halo. Σήμερα έκαναν δοκιμές για να δουν ότι έχει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα αυτή η ενέργεια.
Οι χρόνοι της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών ήταν:
|
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Lewis Hamilton |
MERCEDES |
1:23.931 |
|
35 |
2 |
Max Verstappen |
RED BULL |
1:24.058 |
+0.127s |
34 |
3 |
Valtteri Bottas |
MERCEDES |
1:24.159 |
+0.228s |
34 |
4 |
Kimi Räikkönen |
FERRARI |
1:24.214 |
+0.283s |
39 |
5 |
Sebastian Vettel |
FERRARI |
1:24.451 |
+0.520s |
38 |
6 |
Romain Grosjean |
HAAS |
1:24.648 |
+0.717s |
34 |
7 |
Daniel Ricciardo |
RED BULL |
1:24.721 |
+0.790s |
28 |
8 |
Fernando Alonso |
MCLAREN |
1:25.200 |
+1.269s |
28 |
9 |
Kevin Magnussen |
HAAS |
1:25.246 |
+1.315s |
30 |
10 |
Stoffel Vandoorne |
MCLAREN |
1:25.285 |
+1.354s |
34 |
11 |
Carlos Sainz |
RENAULT |
1:25.390 |
+1.459s |
35 |
12 |
Sergio Perez |
FORCE INDIA |
1:25.413 |
+1.482s |
30 |
13 |
Nico Hulkenberg |
RENAULT |
1:25.463 |
+1.532s |
35 |
14 |
Lance Stroll |
WILLIAMS |
1:25.543 |
+1.612s |
32 |
15 |
Esteban Ocon |
FORCE INDIA |
1:25.888 |
+1.957s |
33 |
16 |
Brendon Hartley |
TORO ROSSO |
1:25.925 |
+1.994s |
41 |
17 |
Pierre Gasly |
TORO ROSSO |
1:25.945 |
+2.014s |
39 |
18 |
Sergey Sirotkin |
WILLIAMS |
1:25.974 |
+2.043s |
37 |
19 |
Marcus Ericsson |
SAUBER |
1:26.814 |
+2.883s |
31 |
20 |
Charles Leclerc |
SAUBER |
1:26.815 |
+2.884s |
35 |
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν στις 08:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από την Cosmote.
Καπνός στις εξατμίσεις της Ferrari του Φέτελ. Θυμίζουμε ότι με βάση τους φετινούς κανονισμούς κάθε υβριδική μηχανή πρέπει να διαρκεί 7 αγώνες καθώς κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του μόνο 3 για όλη τη σεζόν (21 αγώνες).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr