GP Ιταλίας: Ταχύτερος ο Φέτελ στις ελεύθερες δοκιμές
Η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στην Μόντσα κύλησε χωρίς απρόοπτα, ο καιρός είναι υπέροχος και η ατμόσφαιρα στις κερκίδες μοναδική.
Η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στην Μόντσα κύλησε χωρίς απρόοπτα, ο καιρός είναι υπέροχος και η ατμόσφαιρα στις κερκίδες μοναδική.
Στην πρώτη περίοδο την απόλυτη κυριαρχία των McLaren έσπασε ο Φέτελ που βρέθηκε πίσω από το Μπάτον.
Οι McLaren συνολικά βρίσκονται σε πολύ καλή μέρα όπως μας είπε και ο Χάμιλτον.
Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με το Βρετανό ανάμεσα στις δυο περιόδους βρίσκεται σε εξαίρετη διάθεση και θεωρεί ότι η McLaren είναι ανταγωνιστική. Ο Μπάτον σε αντίθεση με το Χάμιλτον χρησιμοποίησε σήμερα στη 2η περίοδο το σύστημα f duct. Ο Χάμιλτον στην συζήτησή μας στάθηκε πολύ στην πίεση που θα αρχίσει να μεγαλώνει από δω και πέρα για τους διεκδικητές του τίτλου.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ο Μάσα είχε μια έξοδο στην Παραμπόλικα όπου θα μπορούσε να εξελιχθεί άσχημα για τον ίδιο. Η Ferrari γλίστρησε με μούτρα και ο Βραζιλιάνος βρέθηκε να κάνει ανάποδο τιμόνι στην αμμοπαγίδα με πάρα πολλά χιλιόμετρα. Ευτυχώς για τον ίδιο απέφυγε την επαφή με τα προστατευτικά ελαστικά παρά τρίχα.
Ο Μαρκ Γουέμπερ ολοκλήρωσε πρόωρα την προσπάθειά του ενώ βρίσκονταν στην 6η θέση όταν η ομάδα του έδωσε εντολή να σταματήσει το μονοθέσιο στην πίστα. Οι μηχανικοί είχαν διαγνώσει μέσω τηλεμετρίας ότι υπήρχε πτώση στην πίεση των υδραυλικών.
Αντίθετα ο teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ ολοκλήρωσε την περίοδο έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας με την RB6. Στην Αυστριακή ομάδα δηλώνουν αισιόδοξοι για τον αγώνα και ελπίζουν ότι θα μπορέσουν να κάνουν την έκπληξη και να παρουσιαστούν ανταγωνιστικοί: «Οι μεγάλες ευθείες απαιτούν υψηλή τελική και αυτό δεν είναι το φόρτε μας, όμως οι τεχνικοί της Renault υπερβάλουν εαυτό για να μας δώσουν ένα πιο δυνατό κινητήρα για το συγκεκριμένο αγώνα» μας είπε χτες ο Γουέμπερ.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι |
1. Button McLaren-Mercedes 1:23.693 28 |
2. Vettel Red Bull-Renault 1:23.790 + 0.097 27 |
3. Hamilton McLaren-Mercedes 1:23.967 + 0.274 25 |
4. Kubica Renault 1:24.120 + 0.427 25 |
5. Rosberg Mercedes 1:24.129 + 0.436 30 |
6. Webber Red Bull-Renault 1:24.446 + 0.753 26 |
7. Liuzzi Force India-Mercedes 1:24.512 + 0.819 19 |
8. Alonso Ferrari 1:24.543 + 0.850 24 |
9. Massa Ferrari 1:24.648 + 0.955 22 |
10. Schumacher Mercedes 1:24.756 + 1.063 26 |
11. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:24.841 + 1.148 28 |
12. di Resta Force India-Mercedes 1:24.923 + 1.230 23 |
13. Petrov Renault 1:25.292 + 1.599 25 |
14. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:25.318 + 1.625 29 |
15. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:25.320 + 1.627 20 |
16. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:25.334 + 1.641 24 |
17. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:25.897 + 2.204 19 |
18. Glock Virgin-Cosworth 1:26.772 + 3.079 19 |
19. Trulli Lotus-Cosworth 1:26.898 + 3.205 12 |
20. di Grassi Virgin-Cosworth 1:26.956 + 3.263 17 |
21. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:27.374 + 3.681 14 |
22. Senna HRT-Cosworth 1:28.256 + 4.563 8 |
23. Barrichello Williams-Cosworth 1:28.516 + 4.823 4 |
24. Yamamoto HRT-Cosworth 1:29.870 + 6.177 17 |
Δεύτερη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι |
1. Vettel Red Bull-Renault 1:22.839 27 |
2. Alonso Ferrari 1:22.915 + 0.076 32 |
3. Massa Ferrari 1:23.061 + 0.222 20 |
4. Hamilton McLaren-Mercedes 1:23.154 + 0.315 22 |
5. Button McLaren-Mercedes 1:23.210 + 0.371 38 |
6. Webber Red Bull-Renault 1:23.415 + 0.576 23 |
7. Barrichello Williams-Cosworth 1:23.708 + 0.869 31 |
8. Kubica Renault 1:23.709 + 0.870 32 |
9. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:23.852 + 1.013 30 |
10. Rosberg Mercedes 1:23.857 + 1.018 29 |
11. Sutil Force India-Mercedes 1:24.181 + 1.342 35 |
12. Liuzzi Force India-Mercedes 1:24.380 + 1.541 36 |
13. Petrov Renault 1:24.407 + 1.568 21 |
14. Schumacher Mercedes 1:24.448 + 1.609 29 |
15. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:24.517 + 1.678 35 |
16. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:24.547 + 1.708 32 |
17. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:24.785 + 1.946 31 |
18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:25.106 + 2.267 24 |
19. Trulli Lotus-Cosworth 1:26.204 + 3.365 38 |
20. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:26.306 + 3.467 41 |
21. di Grassi Virgin-Cosworth 1:26.631 + 3.792 31 |
22. Glock Virgin-Cosworth 1:26.676 + 3.837 25 |
23. Yamamoto HRT-Cosworth 1:29.498 + 6.659 5 |
24. Senna HRT-Cosworth 3 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr