Μπάτον: Μάχη μέχρι εσχάτων!

Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής σε συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στην προσωπική του ιστοσελίδα δηλώνει βέβαιος ότι η μάχη του πρωταθλήματος θα συνεχιστεί μέχρι και τον τελευταίο αγώνα...

Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής σε συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στην προσωπική του ιστοσελίδα δηλώνει βέβαιος ότι η μάχη του πρωταθλήματος θα συνεχιστεί μέχρι και τον τελευταίο αγώνα.

Την Κυριακή μετά τον αγώνα εξέφρασες κάποια παράπονα για τη στρατηγική….
Τζένσον Μπάτον:
Τα συναισθήματά μου ήταν ανάμεικτα γιατί ήθελα να κερδίσω στον αγώνα και αυτό ήταν δυνατόν. Όμως πήρα πολύτιμους βαθμούς και αυτό με χαροποιεί.
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι το πόση ζημιά είχε πάθει το μονοθέσιο στο πίσω μέρος μετά το χτύπημα με τον Αλόνσο στον πρώτο γύρο. Το συνειδητοποίησα μόνο όταν τερμάτισα και είδα το μονοθέσιο. Είναι εντυπωσιακό ότι παρά τη ζημιά είχα τόσο καλό ρυθμό στον αγώνα.
Αν θα προτιμούσα να είχα κερδίσει τον αγώνα έχοντας πίσω μου τους Χάμιλτον και Γουέμπερ, δύσκολο να απαντήσω σ’ αυτό. Όμως με βάση την εξέλιξη του αγώνα αν είχα μείνει εμπρός από το Φερνάντο μετά το πιτ στοπ θα είχα κερδίσει. Τι πήγε λάθος με την στρατηγική μας; Οι περισσότεροι λένε ότι χάσαμε επειδή μπήκαμε πρώτοι αλλά η αλήθεια είναι πως οι Ferrari είχαν καλύτερο ρυθμό στον αγώνα. Πιστεύω ότι η ομάδα έκανε αυτό που έπρεπε αλλά η νίκη ήταν δύσκολη.

Η 2η θέση έδωσε ώθηση στις ελπίδες σου για τον τίτλο…
Τζένσον Μπάτον: Σίγουρα. Άρπαξα την ευκαιρία και μάζεψα 18 βαθμούς σ’ έναν αγώνα που ο Λιούις δεν πήρε κανέναν, ο Μαρκ πήρε 8 και  ο Σεμπάστιαν 12. Κοιτώντας τον πίνακα της βαθμολογίας αναρωτιέμαι πως μπορεί να είναι τόσο απρόβλεπτο. Είναι αστείο ότι μετά το Βέλγιο όλοι έλεγαν πως το πρωτάθλημα είναι υπόθεση ανάμεσα στο Χάμιλτον και στο Γουέμπερ τώρα όμως όλοι βλέπουν ότι η υπόθεση τίτλος θα μείνει ανοιχτή μέχρι τον τελευταίο αγώνα.

Πέντε καθοριστικοί αγώνες μέχρι το φινάλε, μήπως αυτό αλλάζει την προσέγγισή σου; Μήπως η σταθερότητα παίζει πλέον κυρίαρχο ρόλο;
Τζένσον Μπάτον: Κάθε αγώνας είναι διαφορετικός. Το να αγωνίζεσαι για να σημειώσεις ένα συγκεκριμένο αριθμό βαθμών δεν συνάδει με την ψυχολογία του οδηγού αγώνων. Το ένιωσα για τα καλά αυτό πέρυσι που προσπαθούσα να μαζεύω σταθερά κάποιους βαθμούς για να πάρω τον τίτλο.  Όμως η ψυχολογία μου ήταν πιο «χαλαρή» δεν έβαζα το κεφάλι κάτω και να ορμήσω.
Για παράδειγμα πέρυσι στο Ιντερλάγος ήμουν 14ος και ο teammate μου στην pole. Δεν θα κέρδιζα τίποτα αν πήγαινα συντηρητικά. Σίγουρα η σταθερότητα παίζει ρόλο και χρειάζεται αξιοπιστία ώστε το μονοθέσιο να τερματίσει σ’ όλους τους αγώνες. Αυτός που θα κάνει τα λιγότερα λάθη θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής.

Στη βαθμολογία του πρωταθλήματος προηγείται ο Μαρκ Γουέμπερ με 187 βαθμούς και ακολουθούν Χάμιλτον 182, Αλόνσο 166, Μπάτον 165 και Φέτελ 163.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr