F1: Απίστευτα τυχερός ο Γουέμπερ!
Σίγουρα η φάση που θα συζητηθεί περισσότερο απ’ όλες από το χθεσινό αγώνα στη Σιγκαπούρη αφορά στη σύγκρουση του Γουέμπερ με το Χάμιλτον.
Σίγουρα η φάση που θα συζητηθεί περισσότερο απ’ όλες από το χθεσινό αγώνα στη Σιγκαπούρη αφορά στη σύγκρουση του Γουέμπερ με το Χάμιλτον.
Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα οι πρωτοπόροι διατήρησαν τις θέσεις τους, ο Αλόνσο έστριψε πρώτος με τους Φέτελ Χάμιλτον Μπάτον Γουέμπερ να ακολουθούν.
Πολύ σύντομα ο αλυτάρχης υποχρεώθηκε να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι να απομακρυνθεί από την πίστα η Force India του Λιούτσι.
Ο Γουέμπερ άλλαξε στρατηγική έβαλε νωρίς τη μέση γόμα και αυτό τον έφερε μπροστά από τις McLaren μετά την αλλαγή ελαστικών των ασημί.
Το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της σύγκρουσης Κομπαγιάσι Σένα έφερε το Χάμιλτον σε απόσταση βολής πίσω από τον Αυστραλό.
Την ώρα που ο Γουέμπερ προσπαθούσε να ντουμπλάρει τον Γκλοκ, ο Χάμιλτον βρήκε την ευκαιρία να πάρει την εξωτερική. Έστριψαν μαζί στη Στάνφροντ ακούμπησαν και ο αγώνας τελείωσε εκεί για τη McLaren καθότι κλάταρε το πίσω αριστερά ελαστικό.
Μετέπειτα ο Χάμιλτον δήλωσε: «Δεν είμαι σίγουρος για το τι συνέβη. Όπως το είδα εγώ ο Γουέμπερ έκανε λάθος και ήμουν σε θέση να βρεθώ μπροστά του. Είχα την εξωτερική στρίβοντας στην στροφή 7 και ήταν στην τυφλή γωνία πίσω μου. Νόμιζα ότι είχα περάσει πλέον, φρέναρα, έστριψα και προσπάθησα να αφήσω αρκετό χώρο γι’ αυτόν στην εσωτερική. Ένιωσα την επαφή έσκασε το ελαστικό μου και τέλος» δήλωσε ο Χάμιλτον.
Οι αγωνοδίκες που εξέτασαν ενδελεχώς το συμβάν απεφάνθησαν ότι πρόκειται για αγωνιστικό συμβάν.
Πράγματι ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Μαρκ Γουέμπερ είδε την τύχη να του χαμογελά τρεις φορές. Πρώτον όταν ο Χάμιλτον δεν μπόρεσε να στρίψει καθαρά μπροστά του στη στροφή 7 και ακούμπησαν. Δεύτερον όταν ο Βρετανός εγκατέλειψε με κλαταρισμένο ελαστικό. Τρίτον όταν ο ίδιος μπόρεσε να συνεχίσει παρά τους κραδασμούς που αντιμετώπιζε και να τερματίσει 3ος.
Ο τεχνικός διευθυντής της Bridgestone Χιροχάιντ Χαμασίμα έδωσε μια ακόμη οπτική στο συμβάν: «Ο Γουέμπερ στάθηκε απίστευτα τυχερός. Το ελαστικό του δεν κλάταρε για 5mm. Επιπλέον η πίστα δεν έχει γρήγορες αριστερές καμπές, αν υπήρχαν το ελαστικό του υπό πίεση θα μετακινούνταν και ο αγώνας του θα τελείωνε εκεί. Είναι απίστευτο ότι αυτό το ελαστικό άντεξε για 25 γύρους» κατέληξε ο Ιάπωνας.
ατυχές το συμβάν: « Φρενάραμε οριακά και οι δυο, σίγουρα ήταν ελάχιστα τα περιθώρια δεν χτυπήσαμε δυνατά αλλά αρκετά ώστε να βρεθούμε και οι δυο εκτός αγώνα. Ευτυχώς αυτό δε συνέβη σε μένα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την 3η θέση ήταν ένας δύσκολος αγώνας για μένα ίσως ο πιο δύσκολος φέτος».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr