Αποκάλυψη για την Aston Martin Vantage
Αποκάλυψη για την Aston Martin Vantage
Μετά από 12 ολόκληρα χρόνια η Aston Martin παρουσιάζει τη νέα Vantage, η οποία έρχεται με άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση, κινητήρα 510 ίππων από την AMG, αλλά και γεμάτη τεχνολογία, για να αποτελέσει ένα από τα πιο δυναμικά sportscar της εποχής.
Η νέα Vantage κλέβει τις εντυπώσεις ήδη από τις επίσημες φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Aston Martin, οι οποίες μας αποκαλύπτουν ένα πολύ δυναμικό και «αθλητικό» κουπέ, με χαμηλά τοποθετημένη οροφή και ρευστές γραμμές.
Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει η πολύ χαμηλή γρίλια που συνδυάζεται με νέα μικρά σε μέγεθος φώτα, αλλά και έντονες νευρώσεις στην οροφή. Πίσω, ο δυναμισμός είναι πολύ έντονος όπως αυτός εκφράζεται από τον αγωνιστικού τύπου διαχύτη, αλλά και από τα λεπτά φωτιστικά σώματα που βρίσκονται τοποθετημένα ακριβώς πάνω στο τελείωμα της οροφής.
Από πλευράς διαστάσεων, το μήκος της νέας Vantage είναι 4.465 χλστ., όντας κατά συνέπεια μικρότερο κατά 284 χλστ. σε σχέση με αυτό της Aston Martin DB11, αλλά και 34 χλστ. πιο κοντό σε σχέση με αυτό της Porsche 911. Πάντως, σε σχέση πάντα με την 911 το μεταξόνιο είναι πιο μακρύ κατά σχεδόν 250 χλστ., κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχει περισσότερο χώρος για τους επιβάτες στο εσωτερικό του μοντέλου.
Μιλώντας για το εσωτερικό της νέας Vantage, εκεί οι σχεδιαστές της Aston Martin δημιούργησαν μια πολύ εντυπωσιακή καμπίνα, στην οποία ξεχωρίζει το κατώτερο τμήμα της κεντρικής κονσόλας με τα τοποθετημένα τριγωνικά κουμπιά για το κιβώτιο ταχυτήτων. Φυσικά, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι τα υψηλότερης δυνατής ποιότητας, ενώ δεν λείπει και η απαραίτητη οθόνη πληροφόρησης για το σύστημα πολυμέσων στο πάνω τμήμα του ταμπλό.
Στο τεχνικό κομμάτι, η Aston Martin έχει χτίσει τη νέα Vantage πάνω σε ένα νέο πλαίσιο, το οποίο αποτελεί εξέλιξη της αλουμινένιας πλατφόρμας της DB11. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ παράλληλα υπάρχει και η νεότερη γενιά των ενεργών αμορτισέρ της εταιρείας.
Ο κινητήρας είναι και πάλι τοποθετημένος στο εμπρόσθιο τμήμα, όμως σύμφωνα με την εταιρεία βρίσκεται όσο πιο χαμηλά και όσο πιο πίσω είναι δυνατόν, ώστε να εξασφαλίσει χαμηλό κέντρο βάρους και κορυφαία κατανομή βάρους στο 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Πολύ δουλειά έχει γίνει και στη μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου (1.530 κιλά).
Ως προς το μοτέρ, αυτό είναι ο νεότερος 4λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας βενζίνης των 510 ίππων ισχύος και 685 Nm ροπής της Mercedes-AMG. Συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο από τη ZF και προσφέρει άκρως εκρηκτικές επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 313 χλμ./ώρα.
Θα πρέπει να σημειωθεί τέλος ότι η νέα Vantage είναι η πρώτη Aston Martin με πίσω ηλεκτρονικό διαφορικό (E-Diff), το οποίο συνδυάζεται με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας του αυτοκινήτου για να προσφέρει ακόμη πιο υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε σχέση με ένα παραδοσιακό μπλοκέ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα