Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai Tucson
Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai Tucson
Δοκιμάζουμε την 3η γενιά του μικρομεσαίου SUV της Hyundai στη δικίνητη έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,7 λίτρων.
H παρουσία της κορεάτικης φίρμας στα μικρομεσαία SUV ξεκίνησε το 2004 με το συγκεκριμένο μοντέλο, το 2009 η 2η γενιά μετονομάστηκε σε ix35 για την ευρωπαϊκή αγορά και στα τέλη του 2015, οι ιθύνοντες της εταιρείας αποφάσισαν να επαναφέρουν το όνομα Tucson. Σήμερα, το συγκεκριμένο μοντέλο καλείται να σηκώσει ένα μεγάλο βάρος για την Hyundai, καθώς εντάσσεται σε μια κατηγορία που ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σκληρός.
Έτσι, με όπλα την καλή ποιότητα κατασκευής, την ευρυχωρία της καμπίνας, το καλό επίπεδο εξοπλισμού αλλά και την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, το Tucson θα προσπαθήσει να συναγωνιστεί καταξιωμένα μοντέλα όπως το Nissan Qashqai & το Suzuki S-Cross που φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.
Στην συγκεκριμένη εξίσωση δεν θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε και τον παράγοντα εμφάνιση, καθώς η Ηyundai έχει δημιουργήσει ένα ελκυστικό αμάξωμα όπου κυριαρχούν οι σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές. Στο campact αμάξωμα ξεχωρίζει, όπως είναι φυσικό, το εμπρόσθιο τμήμα με τη μεγάλη μάσκα και τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, στοιχεία που απαρτίζουν τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας.
Με 21.990 ευρώ και πλήρη εξοπλισμό Το μοντέλο που δοκιμάσαμε είναι η δικίνητη version και εξοπλίζεται με ντίζελ μοτέρ 1,7 λίτρων. To κόστος απόκτησης διαμορφώνεται στα 21.990 ευρώ και η βασική εξοπλιστική έκδοση Access περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP, Αir Condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, αυτόματα φώτα, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και άλλα.
Στην συγκεκριμένη εξίσωση δεν θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε και τον παράγοντα εμφάνιση, καθώς η Ηyundai έχει δημιουργήσει ένα ελκυστικό αμάξωμα όπου κυριαρχούν οι σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές. Στο campact αμάξωμα ξεχωρίζει, όπως είναι φυσικό, το εμπρόσθιο τμήμα με τη μεγάλη μάσκα και τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, στοιχεία που απαρτίζουν τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας.
Με 21.990 ευρώ και πλήρη εξοπλισμό Το μοντέλο που δοκιμάσαμε είναι η δικίνητη version και εξοπλίζεται με ντίζελ μοτέρ 1,7 λίτρων. To κόστος απόκτησης διαμορφώνεται στα 21.990 ευρώ και η βασική εξοπλιστική έκδοση Access περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP, Αir Condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, αυτόματα φώτα, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και άλλα.
Πλούσιο σε χώρους και με καλή ποιότητα
Η σύγχρονη αισθητική του Tucson συνεχίζεται και στο εσωτερικό του. O πίνακας οργάνων έχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και στο κέντρο του περιλαμβάνει μια μικρή οθόνη όπου προβάλλονται οι πληροφορίες του υπολογιστή ταξιδίου. Όλοι οι διακόπτες είναι εργονομικά τοποθετημένοι και παράλληλα ο χειρισμός του συστήματος infotainment είναι αρκετά εύκολος μέσω της οθόνης αφής των 8 ιντσών. Σε επίπεδο ποιότητας το μικρομεσαίο SUV της Hyundai αποσπά θετικά σχόλια, καθώς το φινίρισμα και η συναρμογή δεν προβληματίζουν σε κανένα σημείο (το πάνω μέρος του ταμπλό έχει ένα τμήμα με υλικό μαλακής υφής). Τέλος, να σημειώσουμε ότι το μοντέλο προσφέρει πολύ καλούς χώρους για τα δεδομένα της κατηγορίας, με τον αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια να κινείται πάνω από τον μέσο όρο (τα 488 λίτρα του πορτ μπαγκάζ ικανοποιούν αλλά λόγω της κανονικής ρεζέρβας ο χώρος είναι κάπως ρηχός).
Ασφαλές στο δρόμο & με ροπάτο μοτέρ
Η 2κίνητη έκδοση της δοκιμής μας εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα 1,7 λίτρων που αποδίδει 115 ίππους & 280 Nm ροπής. Το εν λόγω σύνολο συνεργάζεται με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και προσφέρει στο αμάξωμα των 1.500 κιλών τελική ταχύτητα 176 km/h & επιτάχυνση 0-100 σε 13,7 sec. Ο οδηγός θα εκτιμήσει ιδιαίτερα την ελαστικότητα του κινητήρα εντός της πόλης, ενώ αν θελήσει σε υψηλότερο φάσμα στροφών ορισμένα σημάδια τραχύτητας κάνουν την εμφάνισή τους. Στο δρόμο τώρα, το Tucson είναι ιδιαίτερα ευχάριστο αποπνέοντας ασφάλεια ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες. Ορισμένα υποστροφικά φαινόμενα ενδεχομένως να κάνουν την εμφάνισή τους κάτω από πίεση, αλλά χωρίς αυτό να προβληματίζει.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.685 cc
Ισχύς: 115 PS/4.000 rpm
Ροπή: 280 Νm/1.250-2.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 13.7 sec
Τελική ταχύτητα: 176 km/h
Μεικτή κατανάλωση δοκιμής: 6,4 l/100 km
Εκπομπές CO2: 119 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 117
Βάρος: 1.500 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.475/1.850/1.645 mm
Χώρος αποσκευών: 488 lt
Τιμή: από 21.990 €
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.685 cc
Ισχύς: 115 PS/4.000 rpm
Ροπή: 280 Νm/1.250-2.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 13.7 sec
Τελική ταχύτητα: 176 km/h
Μεικτή κατανάλωση δοκιμής: 6,4 l/100 km
Εκπομπές CO2: 119 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 117
Βάρος: 1.500 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.475/1.850/1.645 mm
Χώρος αποσκευών: 488 lt
Τιμή: από 21.990 €
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα