Hyundai i30 N στο SEMA Show
Hyundai i30 N στο SEMA Show
Η Hyundai επιβεβαίωσε ότι θα φέρει το νέο αγωνιστικό της φρούτο με τον κωδικό i30 N, στο SEMA Show που θα ξεκινήσει στις 31 Οκτωβρίου στο Λας Βέγκας. Είναι δεδομένο πως θα αποσπάσει εύκολα το ενδιαφέρον των θεατών.
Το εν λόγω i30 N αγωνίστηκε στις 24 ώρες του Νίρμπουργκρινγκ τον Μάιο σε προδιαγραφές κοντά στην παραγωγή. Πήγε για να ολοκληρώσει 122 γύρους και κάλυψε πάνω από 1.800 εξαντλητικά μίλια, όλα στο όνομα της δοκιμής της ανθεκτικότητας του πρώτου hot hatch της Hyundai. Λίγους μήνες μετά την επιτυχημένη έξοδο του i30 N στη γερμανική πίστα αγώνων, το αυτοκίνητο έκανε πρεμιέρα στην παραγωγή, στις αρχές Ιουλίου και αρχικά θα ξεκινήσει στην Ευρώπη πριν τελειώσει το 2017.
Κάτω από το καπό υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.0 λίτρων ο οποίος σε βασική μορφή, παράγει 246 ίππους. Εάν οι πελάτες επιλέξουν την έκδοση του πακέτου απόδοσης, αυτή αυξάνεται στον αξιοσέβαστο αριθμό των 271 ίππων, αρκετοί για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 6,1 sec.
Όπως θα περίμενε κανείς από οποιαδήποτε αντίστοιχη υλοποίηση, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν εστίασε μόνο στο να κάνει το αυτοκίνητο γρηγορότερο σε ευθεία γραμμή. Αντ 'αυτού, το πλαίσιο έχει βελτιστοποιηθεί διεξοδικά μέσω της εγκατάστασης ενεργητικής ανάρτησης και ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (στο πακέτο απόδοσης), που υπόσχεται να επανεξετάσει τα χαρακτηριστικά χειρισμού των προσθιοκίνητων κατασκευών.
Κάτω από το καπό υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.0 λίτρων ο οποίος σε βασική μορφή, παράγει 246 ίππους. Εάν οι πελάτες επιλέξουν την έκδοση του πακέτου απόδοσης, αυτή αυξάνεται στον αξιοσέβαστο αριθμό των 271 ίππων, αρκετοί για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 6,1 sec.
Όπως θα περίμενε κανείς από οποιαδήποτε αντίστοιχη υλοποίηση, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν εστίασε μόνο στο να κάνει το αυτοκίνητο γρηγορότερο σε ευθεία γραμμή. Αντ 'αυτού, το πλαίσιο έχει βελτιστοποιηθεί διεξοδικά μέσω της εγκατάστασης ενεργητικής ανάρτησης και ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (στο πακέτο απόδοσης), που υπόσχεται να επανεξετάσει τα χαρακτηριστικά χειρισμού των προσθιοκίνητων κατασκευών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα